jeki Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 witam mam powezny problem z suzuki rf600 ostatnio po tygodniowej przerwie odpalalem moto i jakos mi dziwnie palil chodzby na 3 gary ciezko sie wkrecal na obroty wyczyscilem gazniki poskladalem wszystko do kupy i nic to samo jak chodzil na wolnych obrotach to walil lekko z rury przejechalem sie kawalek ciezko sie wkrecal na obroty mial dziury w gazie a na dodatek puscil mi sie olej od strony sprzegla niewiem czy to ma jakis zwiazek z tym co mam robic jakies rady co go moze bolec pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Odkręć wszystkie świece i sprawdź iskrę na świecach. Jeśli na którejś nie ma iskry, to zamień świecę. Jeśli dalej nie ma to albo fajka, albo kabel wysokiego napięcia albo problem z cewką zapłonową.Impulsator odpada ze względu na to że na 3 gary chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeki Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 oki pujde zaraz to sprawdzic moze cos tam znajdedzieki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Najprawdopodobniej świeca jest do kitu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeki Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 swiece wymienialem jakies 2 miechy temu wienc musza byc dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Nie muszą. Często padają, jak się silnik odpali, i zgasi zanim się silnik porządnie zagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeki Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 sprawdzalem wszystkie swiece na wszystkich jest iskra kable sa ok iskra wali równo i jest mocna moze ze cos z gaznikami a wogule to nie jestem pewien czy pali na 3 gary czy tylko tak mi sie wydaje jak go odpale to ciezko chodzi nie umnie wejsc na obroty pomocy bo niemam pojecia co zrobic niechce go wywiez do serwisu bo tam juz trzeba w setkach placic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Mozesz im zaplacic w 20 tkach, mysle ze tez przyjma.Mogles cos pokrecic przy skladaniu gaznikow, niestety nikt tu nie jest jasnowidzem zeby ci na odleglosc podpowiedziec co jest nie tak.Motocykl trzeba widziec i slyszec ( co najmniej ) rady przez internet najbardziej przypominaja mi wrozenie z fusow :). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jeki, jak wszędzie jest iskra, to faktycznie gaźniki, albo problemy z kompresją. Ale najprawdopodobniej gaźniki.Jeśli nigdy się za to nie zabierałeś to lepiej daj do serwisu, a jak masz pojęcie, to starannie rozkręć gaźniki, przeczyść je, sprawdź membrany, poziom paliwa w komorze, stan dysz i zaworka itd. (załatw sobie serwisówkę, będzie bardzo pomocna). Ps. Kiedy regulowane były zawory? Bo może zawór któryś jest podparty i cała mieszanka ucieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 WitajMożemy sobie podać ręce, też kiedyś zaczynałem od RF 600!Staaare dobre czasy mi się przypomniały, ehhh!Koniec bujania, do rzeczy:Miałem notoryczne problemy jeśli chodzi o trudności z odpalaniempo dłuższym postoju tudzież jazda w deszczu kończyła się na 3 garach.(było w ŚM że cewki zapłonowe są umieszczone w złym miejscu i łatwo podchodzą wilgocią)Często wywalało mi swiece, nawet niedawno zmieniane, do tegooczywiście wieczne ich zalewanie.Mimo serwisowania gaźników przypadłości te występowałyJak już wcześniej tutaj było opisywane (szerzej przez użytkowników GSX 600F)motocykle te nie tolerują wilgotnej pogody i dłuższego postoju(dłuższy postój to dla tego motocykla już 3 tygodnie)Niestety na tamtą chwilę nie miałem dostępu do dobrodziejstwa jakim są fora motocyklowe i cenne informacje z nich płynące.Ale na chwilę obecną mógłbym Ci poradzić kilka rzeczy.Po pierwsze: sprawdzić przebicia:- nalej tochę wody do butelki z atomizerem - takiej np. po płynie do okienzdejmij zbiornik, delikatnie popryskaj tak tylko żeby się zrobiła mgiełka nie powódźspróbuj odpalić moto, koniecznie w ciemnym garażu i wypatruj przebiciaświece nie tylo zabije zbyt bogata mieszanka, ale też przebicia na kablach.Po drugie:Kup świece irydowe, są drogie ale potrafią sobie poradzić ze zbyt bogatą mieszankąprzy której zwykłe się zaleją. (na pewno wtedy kupiłbym takie świece)Jak coś to Pisz :banghead:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeki Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 (edytowane) dzieki za te rady zaraz ide dalej ja meczyc przed kupnem slyszalem duzo zlych zeczy na RFe ze maja ze sabo problemy i duzo pala ale mozna je dostac za dobra kase i nawet nawet wygladaja w porównaniu do innych zobacze co z tego wyjdzie pozdrawiam i dzieki a wlasnie jezeli swiece maja iskre i jest mocno niebieska to jez mozliwe ze swiece sa do wymiany Edytowane 30 Maja 2007 przez jeki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 dzieki za te rady zaraz ide dalej ja meczyc przed kupnem slyszalem duzo zlych zeczy na RFe ze maja ze sabo problemy i duzo pala ale mozna je dostac za dobra kase i nawet nawet wygladaja w porównaniu do innych zobacze co z tego wyjdzie pozdrawiam i dzieki a wlasnie jezeli swiece maja iskre i jest mocno niebieska to jez mozliwe ze swiece sa do wymianyJak mocno niebieska iskra to świeca jest w idealnym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeki Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 iskra jest na wszystkich swiecach i to dobra przebic tez niema sprawdzalem zostalo mi tylko gazniki albo zawory o których mam 0 pojecia odpalalem przed chwila moto i wnioski byly takie na ssaniu trzymal moze ze jeszcze zimny byl a jak spuscilem ssanie to zdechl ciezko chodzil jak gazowalem to walil mi z rury niemam pojecia czy chodzi na 3 gary czy na 4 i niewiem po czym to poznac w kazdym bondz razie cos go bardzo boli mozliwe ze zle zlozylem gazniki tylko niemam pojecia co wszystko skladalem pokolei i wszystko pasowalo na swoje miejsce ewentualnie moze byc niedobra ilosc wkreconych srób od mieszanki powietrza ta od dolu ale wkrecilem je taj jak byly moze ktos wie ile powinna miec obrotów pomecze sie jeszcze do konca tygodnia a jak nic nieda to wypad na serwis mówi sie trudno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Podczas rozgrzewania motocykla dotykaj palcami b.lekko do rur wydechowych, jezeli ktoras jest chlodniejsza niz inne to znaczy ze ten cylinder nie pali wogole ( zimna ) albo tylko od czasu do czasu ( ciepla ale wolniej sie rozgrzewa niz reszta ).Jak chcesz cokolwiek robic samemu to podstawa to serwisowka. Albo sciagnij z netu albo kup. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.