Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy intrudeów. Chciałbym zapoczątkować może temat odnośnie intruderow, kto jaki ma i kto co przy swoim zmieniał, aby można było sie wymieniać swoimi spostrzeżeniami a także przeróbkami. Co wy na to?. Jest nas sporo wiec miło by było mieć swoje miejsce na forum.

 

Ja mam Intrudera Vs 1400 z 93 roku.

Na początku swojej przebudowy zmieniłem kierownice oryginalna na niska i szeroka typu drag swojego projektu. Potem przyszedł czas na wymijane lusterek a także przedniej lamy i oczywiście manetek na chromowane. Manetki musiały zostać przerobione bo ciężko było znaleźć takie o średnicy 25 .Następnym etapem była zmiana także migaczy bo oryginalne nie pasowały do stylu który sobie wytyczyłem.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...266e3bc7ea.html

Tłumiki zostały wyciągnięte i usunięto z nich wkłady wiec są teraz na pusto jedynie na końcach posiadają zaślepki, aby przypominały z tylu oryginalne. Dźwięk jest przepiekany ale sąsiedzi na pewno nie będą zachwyceni.

Dekle z pod siedzenia zostały także wyciągnięte i zostały oczyszczone z oryginalnej farby a potem pochromowane. Uważam ze w takich motocyklach powinno być dużo chromu ale to jest moje zdanie.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...c9e58fe03a.html

Całość prezentuje się tak.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...ac971290e5.html

Ostatnio wziąłem się ze obniżenie tylu i obniżyłem o ponad 5 cm tylnie amortyzatory. Nabrał wtedy od razy lepszego wyglądu a także zawieszenie już tak nie pływa w zakrętach. Teraz jestem na etapie przenoszenia rejestracji na bok.

Musze zrobić klika nowych fotek i umieści na stronie. Bo te co sa to jeszcze na nich nie widać obniżonego zawieszenia a także tablicy z boku motocykla.

 

To na razie na tyle o moim intruderze. Na pewno będzie nadal przebudowany, bo sa nowe pomysły, jedynie na wszystko potrzeba czasu. Następne niusy już w krotce z kolejnych przeróbek.

 

Mam nadzieje, że temat was zaciekawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja mam "tłuściocha" :icon_exclaim: .

Na początku chciałem go przerabiać na POWER CRUISERA ale mi odradzono.

W związku z tym postanowiłem go podpieścić ale z umiarem.

Miał już oparcie, kufry i wydechy V&H.

Teraz dostał gmole przód i tył i jestem w trakcie dorabiania uchwytów do szyby. Może założę relingi na błotniki i dodatkowe lampy.

 

FOTA 1

FOTA 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje maleństwo tez troche jest troche zmodyfikowane:

- lampy przódx3, tył odbiegające od seryjnych

- kierunkowskazy

- szersza kierownica 85cm

- przesunięte do przodu ponóżki

- gmole z przodu a z tyłu stelarze pod skawy z podestami

- bagażnik

- obnizone zawieszenie progressive suspension 11"

- oczywiście głośne wydechy

- no i "kilka" skórzanych dodatków

- mały aerograf (pozostałość po poprzednim właścicielu)

 

wszytsko można zobaczyć na zdjęciach oraz usłyszeć tu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram sie zrobić zdjęcie obniżonego zawieszenia.

W planach mam jeszcze wstawienie na tyl felgi z opona 240 /18 ale to może uda sie w zimę bo będzie trzeba przerobić wahacz i nie tylko wiec roboty bedzie co niemiara a wszystko wykonuje sam wiec czasu potrzeba na wszystko. Mam obraną pewna wizje i powoli ja realizuje potrwa to może i z jeden rok ale mam nadzieje ze uzyskam to co sobie wymarzyłem. Cięszko jest pogodzić dwie prace i do tego pasje dłubania przy motocyklu ale czego nie robi się dla miłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danny powiedz mi jak obniżałeś swego VS-a poprzez zastosowanie innych amortyzatorów, jak tak to jakiej frmy czy ucinałeś sprężyny?

Jak wstawisz na tył 240 to będziesz mógł jeździć tylko prosto :)

Edytowane przez bodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O temat mi sie podoba i mam nadzieje że będzie długi tak jak np o hondzie shadow

A więc tak mój jest obnirzony ma założone amortyzatory z gold winga, siedzenie zostało prawie całkowicie wybebeszone tak żeby jeszcze niżej sie siedzało, zmieniona kierownica, lusterka, dekle spod siedzenia zostały pochromowane i oczywiście puste wydechy :D postaram sie nagrać dzwięk i zamieszcze tu. Następne modyfikacje napewno manetki a dalej zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram sie zrobić zdjęcie obniżonego zawieszenia.

W planach mam jeszcze wstawienie na tyl felgi z opona 240 /18 ale to może uda sie w zimę bo będzie trzeba przerobić wahacz i nie tylko wiec roboty bedzie co niemiara a wszystko wykonuje sam wiec czasu potrzeba na wszystko. Mam obraną pewna wizje i powoli ja realizuje potrwa to może i z jeden rok ale mam nadzieje ze uzyskam to co sobie wymarzyłem. Cięszko jest pogodzić dwie prace i do tego pasje dłubania przy motocyklu ale czego nie robi się dla miłość.

 

bardzo lasny sprzecik -tylko wyrzuc jeszcze tylna lampe na np: lezke pod blotnikiem (nie droga inwestycja a efekt ooooooo) albo zostaw tylko oswietlenie tablicy z boku jak juz bedziesz tam ja mial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to moje malenstwo: http://www.bikepics.com/members/przemekg/88intruder1400/

W moich udoskonaleniach nie chodzi mi o wyglad, a raczej o to, zeby moto lepiej jezdzilo. Zmiana , ktora najbardziej sobie chwale, to zamontowanie progresynych sprezyn i gazowych , krotszych amortyzatorow. Moto chodzi po zakretach prawie jak sport :P . Druga najistotniejsza sprawa byla wymiana tarcz na wentylowane ( tyl EBC, przod lucas) oraz przewodow hamulcowych na te w stalowym oplocie- roznica w hamowaniu kolosalna. Inne rzeczy to juz pierdułki jak manetki, migacze, diodowa lampa z tylu, wspornik rejestracji na boku, wydechy Cobry, filtry k&n-a, kierownica...itp...W planach filtry stozkowe, zestaw dysz factory Pro i wysuniete podnozki Highway Hawk, model Techglide...Podobaja mi sie szersze laczki, ale ze wzgledu na to, ze nie da sie na nich smigac po winklach, odpuszczam je sobie. A widzielem juz w intruderze 280-ke z tylu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodman ja u siebie nie obcinałem sprężyn, ponieważ wtedy miałby tendencje do dobijania tylnego zawieszenia. Posiadam klika urządzeń które pomogły mi skrócić trzpień znajdujący się w amortyzatorze. Po takim zabiegu założyłem z powrotem sprężynę ta sama tylko została ściśnięta odpowiednio. I tak uzyskałem zmniejszenie prześwitu miedzy kołem a błotnikiem o prawie 5 cm i automatycznie utwardziło się zawieszenie i poprawiła stabilność na zakrętach. Jeśli będziesz potrzebował jakiś jeszcze wskazówek dokładniejszych odnośnie obniżenia daj znać to opisze ci wszystko w szczegółach.

 

A co tyczy się tylnego laczka to tez słyszałem ze po Polskich drogach nie da się takim jeździć wiec zastanawiam się jeszcze nad opcją 200/17 wtedy już nie trzeba tak przerabiać mocno tylniego zawieszenia ale to następny etap przebudowy wszystko jeszcze może się zmienić. Jednak najbardziej podobają mi się szerokie laczki ale żyjemy w takim kraju gdzie drogi nie pozwalają na takie szerokie opony.

 

Pomysł lampy Heffi mi się podoba, dzięki za propozycje może skorzystam.

 

Temat się rozwija i fajnie jest sie podzielić z wami własnymi doświadczeniami. Aby tak dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja swojego Intrudera mam od dwóch lat, po przesiadce z 750.

Kupiłem praktycznie oryginalnego, miał zmienione tylko wydechy i wyższe oparcie.

Wszystkie elementy które wymieniałem zrobiłem we własnym zakresie u siebie w garażu .

Na początku podnóżki do przodu, „jest to wersja przejściowa”-(zbieram się już od roku do ich wymiany), ponieważ nie jestem zadowolony z efektu, tylne nie zmieniały miejsca, zmieniły tylko wygląd na taki sam jak te z przodu. Następnie tylna lampa, według mnie jest paskudna, zrobiłem z pomocą kumpla elektryka, diodową i pod błotnik. Dało to sporo wolnego miejsca na tylnym błotniku, gdzie swoje miejsce znalazł bagażnik z nierdzewnego pręta Ø8 mm Kierownica oryginalna mimo że wygląda paskudnie jakoś dobrze leżała mi w dłoniach, ale w poprzednim intruderku miałem podobną do tej jaką ma danny, tak więc zakupiłem calową bezszwową nierdzewkę i po wielu trudach powstała nowa kierownica. Puszkę akumulatora ozdobiła blacha wykrojona oczywiście też z nierdzewki. Tylne amortyzatory papa i nowe znacznie krótsze, dało to według mnie sporą poprawę prowadzenia. Przednie teleskopy utwardzone. Zrobiłem też nowe korki przednich teleskopów i zaślepki w miejsce oryginalnych przednich podnóżków. Teraz chciałbym zmienić przednią tarcze wraz z zaciskiem i pompą. Myślę też o szerszym zbiorniku paliwa. A półki przednie są „troszkę” za wąskie i chyba zimą przyjdzie na nie koniec. Jeśli finanse pozwolą to zmienię cały układ wydechowy na nowy wykonany oczywiście z nierdzewki. A oprócz tego zawsze jest coś do zmiany, także czas pokaże.

Czy wasze sprzęciki też łykają paliwko na poziomie ok.6 litrów przy jeździe mieszanej bez zbytniego pałowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie ze powstal temat o intruderze to swietny motocykl i wdzieczny do wszelkich przerobek ja swojego mam od dwoch lat marzy mi sie intruz 1400 moze sie uda na razie napisze o aktualnym szeroka kierownica poszerzony bak wchodzi teraz 18 l wysuniete podnozki wlasnej produkcji zmienione blotniki zmienione siedzenie troche twardo ale....jest duzo nizej dwie lampy gmol wlasnej produkcjizreszta

Pozdrawiamogladajcie zdjecia bede wdzieczny za opinie

 

 

 

 

http://80.55.134.34/p1.JPG

http://80.55.134.34/p2.JPG

http://80.55.134.34/p3.JPG

http://80.55.134.34/p4.JPG

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda nie mam już VSa, ale przez 40 tys km ujeżdzałem 1400. Oprócz wymienionej kierownicy , przewodu hamulcowego i paru dodatków (stelaże sakwy, bagaznik jakies dodtakowe chromy) motocykl miał oddławionyi lekko stuningowany silnik (stage 1). moc na kole ciut ponad 70 KM, moment około 120 Nm (moc na silniku to tak mniej więcej + 10-15% :biggrin: ). Zapierdzielał całkiem fajnie. Kiedyś opisywałem to na forum ale chyba ciężko bedzie to znaleźć.

 

wydruk z hamowni

Motocykl

Motocykl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy znacie może firmę lub osobę która podjęła by się osadzenia felgi samochodowej na piastę motocyklowa. Chodzi mi o nawiercenie otworów w feldze samochodowej i założenie jej na tylna piastę od Intrudera. Mam felgę 17/7 cala i chciałbym założyć ja w intruderze z tyłu. :buttrock:

 

Oczywiscie chodzi mi o założenie szprych w feldze samochodowej i spasowaniu wszystkiego z piasta Intrudera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...