Lukasz89 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Witam,w piątek dołączyłem do Waszego szanownego grona :D http://forum.motocyklistow.pl/Spelnione-ma...ie-t103892.html Pozdro1400 :) Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybol Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Ja u siebie też mam problem z ładowaniem, aku sprawne ale ładuje max 13,6V i na wolnych obrotach prz włacząnych światłach gaśnie, strasznie to wkur... jak co skrzyzowanie trzeba trzymać maszyne powyzej 2000obr albo zdechnie, jak wyłącze swiatła to jest lepiej ale też lubi zgasnąć... na codzień jestem zmuszony jezdzić po miescie bez swiateł, ale co dziwne na trasie przy włączonych swiatłach na 5 biegu przy 60km/h nie gaśnie... Jedno co zauwazyłem że po odpaleniu kiedy przełanczam na swiatła to Intruz gaśnie, ale jak włacze swiatła i kierunki i go wtedy odpale to nie gasnie.... dziwne to troche. Ale dobrze ze jest ktoś taki na forum J.Pastor i mam nadzieje ze jak się dopadne do mego Intruza i pomierze tak jak napisał to coś się okaże... Maszyna musi rwać:flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 trybool- moze masz po prostu za nisko ustawione wolne obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trybol Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 trybool- moze masz po prostu za nisko ustawione wolne obroty? Obroty na pewno są dobre bo i tak już go podkręciłem, a wątpie żeby ktoś musiał z was kręcić motor na sprzęgle na skrzyzowaniu powyzej 2tys obrotów aby nie zgasł, sprawdzałem już śruby składu mieszanki i gażniki były synchronizowane i nic jak na razie nie pomogło, tak to wyglada jak by był zbyt duży spadek napiecia na wolnych obrotach i braknie prądu na przeskok iskry na świecy. Pierwsze co będe musiał sprawdzić czy uzwojenie na pradnicy nie jest walnięte lub diody prostownicze, potem zostaje regulator napięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ale jak podkreciles obroty, to jednoczesnie rozwaliles synchronizacje gaznikow, bo to jedno od drugiego jest uzaleznione. Wiec moze moto gasnie bo jest rozregulowane ba gaznikch... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogurt Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ale jak podkreciles obroty, to jednoczesnie rozwaliles synchronizacje gaznikow, bo to jedno od drugiego jest uzaleznione. Wiec moze moto gasnie bo jest rozregulowane ba gaznikch...Nie do końca - regulacja wolnych obrotów powoduje równoczesne obracanie się obu przepustnic o taki sam kąt, więc nie ma wpływu na synchronizację gaźników. Problem może być raczej tylko przy zatartej lince synchronizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Ja również bym się zgodził z opinią Worriota że tym kręceniem można zrobić "porządek" w gażnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogurt Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 To rzućcie okiem w serwisówkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Mam pytanko, jak sprawdzic poziom oleju w kardanie? Mysle ze po prostu trezba odkrecic ten duzy 'korek' na przekladni przy kole i olej powinien byc do jego dolnej krawedzi... Mam racje?Nie jestem w domu wiec nie moge sprawdzic jak to sie robi w serwisowce ;] Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 To rzućcie okiem w serwisówkę...Ok, a ja proponuje- pokrec sruba wolnych obrotow...jak nie zacznie strzelac w tlumiki, to znaczy, ze masz racje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) kurde cos nam sie intruderki sypią-zmówiły sie czy co?Mój problem polega na, a zasadzie kilka problemów Po pierwsze: dzis nie pojezdzilem bo jak wbije bieg (1)to moto od razu gasnie i nie chce odpalic na tymże biegu, daje na luz odpalam i ta sama bajka jedynak i moto gasnie jak uciete nozyczkami(dodam ,ze stopka jest schowana)Po drugie: po po odpuszczeniu gazu przy jednoczesnym wybijaniu na luz(Na sucho na postoju to samo) moto schodzi do bardzo niskich obrotów(często gasnie)a potem znów powraca do ustawionych obrotów Mam nadzieję,ze opisałem to dosc obrazowo i ,ze pomozecie mi w konsultacji -co jest nie tak PozdrawiamAcha powiedzcie mi jeszcze ile kosztuje synchronizacja gazników i w ogole regulacja Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez chamsin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Po pierwsze: dzis nie pojezdzilem bo jak wbije bieg (1)to moto od razu gasnie i nie chce odpalic na tymże biegu, daje na luz odpalam i ta sama bajka jedynak i moto gasnie jak uciete nozyczkami(dodam ,ze stopka jest schowana) to akurat dość proste: uszkodzony lub zabrudzony (i przez to blokujący się w pozycji "otwarta") czujnik kosyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Nie do konca takie proste.Jak odłączę przewody od stopki, dzieje sie tak samo, gasnie po wrzuceniu jedynki.Bywa ,ze odpali po zgasniećiu na jedynce ale o ruszeniu juz nie ma mowy.Nie wchodzi na obroty i zaraz po odpuszczeniu sprzegła gasnie. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez chamsin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnida Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Jak odłączę przewody od stopki, dzieje sie tak samoOczywiście zwierasz te przewody po odłączeniu od czujnika? Cytuj A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Czy szarpanie (tak jak by nie dopływało paliwa) i strzelanie w tłumik możne być spowodowane nie łączącą klemą na akumulatorze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.