Skocz do zawartości

yogurt

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O yogurt

  • Urodziny 08/02/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki S83 Boulevard
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    187249
  • Strona www
    http://www.dhd.pl/

Osiągnięcia yogurt

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. https://gazetawroclawska.pl/samochod-wjechal-w-grupe-motocyklistow-jedna-osoba-nie-zyje-wielu-rannych/ar/c16-14422547
  2. http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3877165,wroclaw-wypadek-na-kosmonautow-motocyklista-trafil-do-szpitala-zdjecia,id,t.html
  3. http://www.prw.pl/articles/view/36516/Wypadek-na-Kromera-Motocykl-wjechal-w-autobus-ZDJeCIA
  4. O, moja poprzednia maszyna :D Kupiłeś we Wrocku? W stanie jeżdżącym był jeszcze? :> BTW, kierownica nie była za wysoka, tylko w sam raz :P
  5. ??? Stal nierdzewna - 7800 kg/m3 Mosiądz - 8400-8700 kg/m3 (popularny MO58 - 8500 kg/m3) Można też z miedzi MHY (8900 kg/m3) pzdr Y ©
  6. Nie muszę, mam wakuometry... W moim moto kręcenie śrubką wolnych obrotów w sensownym zakresie nie wpływa na synchro gaźników...
  7. Wrocław, 13 września, około 13:00, Klecińska, na łuku estakady, nitka w stronę Legnickiej. Dwa motocykle (na kołach), dwa stojące samochody. Obaj motocykliści siedzieli na ziemi, przytomni. Kilkanaście minut później jednego z nich zabrała karetka.
  8. To rzućcie okiem w serwisówkę...
  9. Nie do końca - regulacja wolnych obrotów powoduje równoczesne obracanie się obu przepustnic o taki sam kąt, więc nie ma wpływu na synchronizację gaźników. Problem może być raczej tylko przy zatartej lince synchronizacji.
  10. O to, o to. Na fotkach go nie mam, bo po założeniu jeszcze nie byłem z syfrajkiem w garażu. Obfocę jak skończę przeróbkę, w tym tygodniu wysoką kierę montuję. Pozdro!
  11. O, to ja od Ciebie mam sissybar :banghead:
  12. W intermotors mieli jakiś czas temu całkiem ładne, klasyczne gogle z wbudowaną w środku dodatkową oprawką na szkła korekcyjne. Gogle te kosztowały około 160 zł.
  13. 600 zł za nówkę z wysyłką do Polski, ale za poprzednik GT (czyl zwykły Caberg Justissimo). Jet kit w zestawie. W Cabergu Justissimo osłony boczne się zakłada i zamków nie widać :icon_rolleyes: Yogurt
  14. Krasnal z Team Leszcze Wrocław. Pogrzeb 20.09 o 14 na cmentarzu Grabiszyńskim...
  15. No więc może opiszę wrażenia z używania po roku. Generalnie - kask można określić jako WYSIWYG* i TANSTAAFL**. Jeżeli chodzi o osławioną "wygodę" ubierania, to fakt - z założoną szczęką to trzeba rozciągać go na boki a i tak zdziera skórę z uszu, dodatkowo okularnik może mieć kłopoty z ubraniem okularów po włożeniu - jest po prostu ściśle dopasowany. Komfort jazdy - w miarę. Zasadniczo ma dwie wady, jedna to rzep po prawej stronie we wkładce, a druga to rzep po lewej stronie we wkładce. Uciskają czoło jak jasna cholera, co jest problemem zwłaszcza w upalne dni, po dwóch - trzech godzinach jazdy nie wiadomo co z głową zrobić. Sytuację poprawia założenie kominiarki pod kask, ale idealnie nadal nie jest. Uprzedzając pytanie - tak, mam dobrze dobrany rozmiar kasku. Jakość wykonania - no, tu największe zastrzeżenia. To że szczęka jest z plastiku, to tak naprawdę pryszcz. Osłony na wywietrzniki w górnej części kasku są bardzo słabo zamocowane (niewielkie plastikowe zaczepy) i nie trzeba bardzo mocnego stuknięcia, żeby wypadły. Są dostępne w sklepach, ale trza za nie zapłacić. System mocowania szczęki w skorupie jest taki sobie. Owszem, suwaczki trzymają dobrze, po dłuższym używaniu i częstym zakładaniu i ściąganiu szczęki nie ma luzu większego niż przy zakupie, natomiast popękały takie plasikowe uszka w szczęce. Teoretycznie to nie rzutuje, a praktycznie to czekam co sie ułamie następne. Przednia szyba niby odporna na zarysowania, ale jednak porysowała się znacznie szybciej niż szybka w Uvex Boss który miałem wcześniej. Kupiłem nową (150 zł), a po niedługim czasie puścił w niej jeden plastikowy nit mocowania szybki w uchwytach. Wewnętrzna przyciemniana szybka porysowała się od chowania i wysuwania - dobrze że w środkowej części, więc w miejscu, przez które patrzą tylko naprawdę mocno zezowaci. A, przy wpadnięciu w dziurę przyciemniana szybka potrafi sama opaść, co jest bardzo przyjemne, zwłaszcza w środku nocy na nieoświetlonej ulicy. Czad i hardkor. Wentylacja - przy prędkościach miejskich w chłodniejsze dni szyba ma tendencję do zaparowywania (nie dotyczy jazdy bez szczęki). Brakuje blokady pozycji szybki przy której jest uchylona na 1-2mm - pierwszy ząbek otwiera od razu na 3cm i zatoki i spojówki szybko dziękują za współpracę. W ciepłe dni bez zarzutu. Bez szczęki tylko jedna uwaga - szybka jest stosunkowo krótka, no ale coś za coś. Czy kupiłbym go ponownie? Hmmm, sam nie wiem. Największą zaletą nadal pozostaje to, że jest to kask "dwa w jednym" - w cieplejsze dni do jazdy relaksacyjnej zdejmuję szczękę, w chłodne dni albo do szybszych przelotów zakładam szczękę. AFAIK taką możliwość daje jeszcze tylko Cabeg Justissimo, ale w jego przypadku przeobrażenie z jednego kasku w drugi to nie jest kwestia paru ruchów ręki, tylko trza poświęcić trochę czasu. No i kosztuje dwa razy tyle - różnica w jakości oczywiście jest, ale czy aż tak znacząca? No to chyba tyle :) pozdro, Yogurt (Crazy) * What You See Is What You Get - widziały gały co brały ** There Ain't No Such Thing As A Free Lunch - dostajesz dokładnie tyle za ile płacisz i ani grama więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...