Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A mam pytanie potrzebuje namiar na jakąś dobrą pastę do chromów bo muszę troche kolanka podczyścić z żółtego nalotu spowodowane nie synchronizacją gaźników.

 

Ja używam Autosol. Polecam.

 

Nie bardzo mogłem znaleźć, aż w końcu znalazłem - na allegro.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witammam problemik.czasami przy probie odpalenia sprzeta slychac KLIK i dupa nie odpala i gasna kontrolki.kiedy go pobujam po stukam to zapalaja sie znowu.mam nowy akumulator siwece.wiec moze to niedokrecone klemy albo cewka?najgorzej ze nie ma zasady kkiedy nie chce odpalic.help me...:icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem kiedys takie objawy w dwoch motocyklach

 

1)honda vf1000 - rozrusznik byl do wymiany, blokowal sie i nie chcial pchnac

 

2)vulcan 1500 - zasniedzialy mi styki w prawej manetce pod przyciskiem zaplonu.

 

gdyby to byly niedokrecone klemy to podaczas jazdy czulbys przerwe na swiecy - ale to latwo sprawdzic - po prostu dokrec :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witammam problemik.czasami przy probie odpalenia sprzeta slychac KLIK i dupa nie odpala i gasna kontrolki.kiedy go pobujam po stukam to zapalaja sie znowu.mam nowy akumulator siwece.wiec moze to niedokrecone klemy albo cewka?najgorzej ze nie ma zasady kkiedy nie chce odpalic.help me...:biggrin:

 

Ja miałem te same objawy w moim Intruzie. Przyczyną byłea lużna klemra na plusie przy aku. A po śmiganiu w deszczu lubiła przyrdzewieć i sie poluzować z czasem objawy takie same.

 

Pozdro

dawid

 

P.S Ja mojego intruza sprzedalem tydzien temu:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiwszy sobie spacerówki na motobajzlu, ale troche żesmy sfrajerowali, bo poza tym, ze klemy 32mm a ja mam 25mm gmola, to problem był z odpowiednią średnicą otworu na śrubę klemów 25mm..(te moje to dziesiątki, a te mniejsze klemy to szóstki). Padł pomysł, zeby kupic mniejsze i dowiercic na 10,albo zeby dokupic metalową obejmą na 25mm i włożyc w srodek 32-ki, ale moze macie jakies inne sugestie... Bede wdzieczna, bo jestem na siebie wkurzona , ze nie moge sobie jak normalny człowiek skorzystac z nowego nabytku:)

Złoty środek ludzie, bo inaczej idzie zwariować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, olej leje się po odkręceniu górnych śrub (oczywiście moto na podnośnik wcześniej).

W roczniku '94 w każdej z goleni powinno być 412 ml oleju SAE 10W.

 

Niedokręcone klemy mogą spowodować poważne uszkodzenia - od regulatora, przez cewki po sam akumulator (u mnie pękły płyty ołowiane akumulatora). W intruzie szczególnie często klemy się luzują, są ciągle oblewane wodą i syfem z koła co wymywa wazelinę i sprzyja utlenianiu powierzchni złącz.

Edytowane przez Marek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szatanica -> ja mialem podobny problem na vulcanie, z tym ze kupilem chyba 35mm do 32mm gmola (nie pamietam dokladnie), i probowalem rozne rzeczy, podlkadanie silikonowych, a potem guowych podkladek - ale w kazdym przypadku efekt byl ten sam - przy mocniejszym napieraniu na spacerowki przesuwaly sie.

 

W koncu kupilem sobie nowe ;)

 

 

edit:

udalo mi sie dopasowac w koncu sakwy do m 800 - te pasuja jak ulal i sa dostepne w tarborze z cwiekami i bez - ja wybralem bez

 

http://www.tarbor.pl/images_oferta/1084968917_1.jpg

Edytowane przez Bartasarte
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szatanica -> ja mialem podobny problem na vulcanie, z tym ze kupilem chyba 35mm do 32mm gmola (nie pamietam dokladnie), i probowalem rozne rzeczy, podlkadanie silikonowych, a potem guowych podkladek - ale w kazdym przypadku efekt byl ten sam - przy mocniejszym napieraniu na spacerowki przesuwaly sie.

 

W koncu kupilem sobie nowe :biggrin:

http://www.tarbor.pl/images_oferta/1084968917_1.jpg

 

A opcja z wpasowaniem dodatkowych obejm do środka pomiedzy gmola a zewnętrzną obejmę? Kolega mówił, że u niego to się sprawdziło...

Złoty środek ludzie, bo inaczej idzie zwariować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygoda z Intrudera zaczęła się w 2007 roku i od razu zacząłem pierwszy etap przebudowy. Zaczęło się od wymiany kierownicy na niska i szeroka, co za tym idzie także lusterek, bo oryginalne mi nie pasowały. Manetki także zostały zmienione na chromowane oraz zostały po chromowane boczki pod siedzeniem. Potem zmiana przedniego światła oraz kierunkowskazów.

Te wszystkie zmiany mnie nie satysfakcjonowały, wiec nastopnym etapem było obniżenie tylnego zawieszenie o 3,5 cm dla poprawienia komfortu jazdy i wyglądu ma się rozumieć. Jednak cały czas miałem w planach dalsza przebudowe i po zakończeniu sezonu motocykl został rozebrany. Wykonałem zbiornik od podstaw w kształcie łezki i dość nisko lezący nad silnikiem, a nie na ramie jak oryginał. Tył także został zmieniony na jednoosobowy błotnik mojego projektu. Tablica powędrował na bok wraz z nowa lampa.

Intruder dostał nowe malowanie także mojego projektu. Wszystkie Prace wykonałem sam a całości wyszła tak. :D

http://dannye.fotosik.pl/albumy/201372.html#e

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...