lojek Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 chamsin ja bym jeszcze wymienił płyn w układzie sprzęgła u mnie było podobnie i po wymianie wszystk ładnie chodzi. O tym płynie często sie zapomina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiery Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 A mam pytanie potrzebuje namiar na jakąś dobrą pastę do chromów bo muszę troche kolanka podczyścić z żółtego nalotu spowodowane nie synchronizacją gaźników. Ja używam Autosol. Polecam. Nie bardzo mogłem znaleźć, aż w końcu znalazłem - na allegro. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 witammam problemik.czasami przy probie odpalenia sprzeta slychac KLIK i dupa nie odpala i gasna kontrolki.kiedy go pobujam po stukam to zapalaja sie znowu.mam nowy akumulator siwece.wiec moze to niedokrecone klemy albo cewka?najgorzej ze nie ma zasady kkiedy nie chce odpalic.help me...:icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 mialem kiedys takie objawy w dwoch motocyklach 1)honda vf1000 - rozrusznik byl do wymiany, blokowal sie i nie chcial pchnac 2)vulcan 1500 - zasniedzialy mi styki w prawej manetce pod przyciskiem zaplonu. gdyby to byly niedokrecone klemy to podaczas jazdy czulbys przerwe na swiecy - ale to latwo sprawdzic - po prostu dokrec :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 czyzby przekaznik rozrusznika? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariosta Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam, szukam instrukcji obsługi do Intrudera C-1500 z 2005r. najlepiej po polsku. Byłbym wdzięczny za udostępnienie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid125 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 witammam problemik.czasami przy probie odpalenia sprzeta slychac KLIK i dupa nie odpala i gasna kontrolki.kiedy go pobujam po stukam to zapalaja sie znowu.mam nowy akumulator siwece.wiec moze to niedokrecone klemy albo cewka?najgorzej ze nie ma zasady kkiedy nie chce odpalic.help me...:biggrin: Ja miałem te same objawy w moim Intruzie. Przyczyną byłea lużna klemra na plusie przy aku. A po śmiganiu w deszczu lubiła przyrdzewieć i sie poluzować z czasem objawy takie same. Pozdrodawid P.S Ja mojego intruza sprzedalem tydzien temu:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptolek Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 holera tak jak myslelem wiec jednak to klemy.musze je dokrecic.moze lekko je tez przelecem paierem sciernym i psikne WD 40.? panowie jaki jest plyn w przednich goleniach i ile go tam wchodzi?vs 800 94 r.intruz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 do klem to najlepsza jest wazelina techniczna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 gdzie leje się olej do przednich lag - czyżby trzeba odkręcić tę śrubę na górze lag ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szatanica Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Kupiwszy sobie spacerówki na motobajzlu, ale troche żesmy sfrajerowali, bo poza tym, ze klemy 32mm a ja mam 25mm gmola, to problem był z odpowiednią średnicą otworu na śrubę klemów 25mm..(te moje to dziesiątki, a te mniejsze klemy to szóstki). Padł pomysł, zeby kupic mniejsze i dowiercic na 10,albo zeby dokupic metalową obejmą na 25mm i włożyc w srodek 32-ki, ale moze macie jakies inne sugestie... Bede wdzieczna, bo jestem na siebie wkurzona , ze nie moge sobie jak normalny człowiek skorzystac z nowego nabytku:) Cytuj Złoty środek ludzie, bo inaczej idzie zwariować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) Tak, olej leje się po odkręceniu górnych śrub (oczywiście moto na podnośnik wcześniej). W roczniku '94 w każdej z goleni powinno być 412 ml oleju SAE 10W. Niedokręcone klemy mogą spowodować poważne uszkodzenia - od regulatora, przez cewki po sam akumulator (u mnie pękły płyty ołowiane akumulatora). W intruzie szczególnie często klemy się luzują, są ciągle oblewane wodą i syfem z koła co wymywa wazelinę i sprzyja utlenianiu powierzchni złącz. Edytowane 11 Czerwca 2008 przez Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) szatanica -> ja mialem podobny problem na vulcanie, z tym ze kupilem chyba 35mm do 32mm gmola (nie pamietam dokladnie), i probowalem rozne rzeczy, podlkadanie silikonowych, a potem guowych podkladek - ale w kazdym przypadku efekt byl ten sam - przy mocniejszym napieraniu na spacerowki przesuwaly sie. W koncu kupilem sobie nowe ;) edit:udalo mi sie dopasowac w koncu sakwy do m 800 - te pasuja jak ulal i sa dostepne w tarborze z cwiekami i bez - ja wybralem bez http://www.tarbor.pl/images_oferta/1084968917_1.jpg Edytowane 11 Czerwca 2008 przez Bartasarte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szatanica Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 szatanica -> ja mialem podobny problem na vulcanie, z tym ze kupilem chyba 35mm do 32mm gmola (nie pamietam dokladnie), i probowalem rozne rzeczy, podlkadanie silikonowych, a potem guowych podkladek - ale w kazdym przypadku efekt byl ten sam - przy mocniejszym napieraniu na spacerowki przesuwaly sie. W koncu kupilem sobie nowe :biggrin:http://www.tarbor.pl/images_oferta/1084968917_1.jpg A opcja z wpasowaniem dodatkowych obejm do środka pomiedzy gmola a zewnętrzną obejmę? Kolega mówił, że u niego to się sprawdziło... Cytuj Złoty środek ludzie, bo inaczej idzie zwariować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Przygoda z Intrudera zaczęła się w 2007 roku i od razu zacząłem pierwszy etap przebudowy. Zaczęło się od wymiany kierownicy na niska i szeroka, co za tym idzie także lusterek, bo oryginalne mi nie pasowały. Manetki także zostały zmienione na chromowane oraz zostały po chromowane boczki pod siedzeniem. Potem zmiana przedniego światła oraz kierunkowskazów. Te wszystkie zmiany mnie nie satysfakcjonowały, wiec nastopnym etapem było obniżenie tylnego zawieszenie o 3,5 cm dla poprawienia komfortu jazdy i wyglądu ma się rozumieć. Jednak cały czas miałem w planach dalsza przebudowe i po zakończeniu sezonu motocykl został rozebrany. Wykonałem zbiornik od podstaw w kształcie łezki i dość nisko lezący nad silnikiem, a nie na ramie jak oryginał. Tył także został zmieniony na jednoosobowy błotnik mojego projektu. Tablica powędrował na bok wraz z nowa lampa.Intruder dostał nowe malowanie także mojego projektu. Wszystkie Prace wykonałem sam a całości wyszła tak. :D http://dannye.fotosik.pl/albumy/201372.html#e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.