Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piękne :notworthy: , coś podobnego też mi chodzi po głowie. Niestety ze względu na braki budżetowe pozostanę przy oryginalnych teleskopach, przynajmniej na razie. Wieniek mam do Ciebie pytanie, mógłbyś zdradzić tajemnice z jakiej stali jest zrobiona ośka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ze względu na braki budżetowe pozostanę przy oryginalnych teleskopach, przynajmniej na razie..... ....mógłbyś zdradzić tajemnice z jakiej stali jest zrobiona ośka?

Co do ceny, to szklanki wyszły mnie jakieś 170-180 zł , a ośkę robił tokarz, chyba ze stali ST-45 lub 55.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Powinienem coś takiego dostać, bez większych problemów, chyba. Szklanki to sobie wymyśliłem z nierdzewki. Ale to dopiero zimą. Teraz nie mam jeszcze na to czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegow :)

mam taki motocykl do sprzedania :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed93a6aad62d4611.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f67799c41e27ff1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21100e3d8d766eb2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab8fbc5338b6820d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e90266cac54f383b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed93a6aad62d4611.html

 

moto jest w takim stanie w jakim go widzicie

mechanicznie jest takze ok. polata jeszcze dluugo.

moto jest do oddania za 8500.

 

jak cos to na GG 6462435

tel -502 342 832

pozdrawiam

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech wydechem, ale mam takie pytanko: czy rura przechodząca za tylnym cylindrem pod gaźnikiem nie powoduje nadmiernego nagrzewania się tylnego cylindra tudzież wspomnianego gaźnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytanka

Mówiliście tutaj że mały Intruderek te 170 poleci, a jak czytam tu i ówdzie specyfikacje techniczne , napisane jest : prędkośc maksymalna 154 km/h. Jak to w koncu wygląda??

Co sądzicie o rocznikach 2000 - 2002. Są już bardziej dopracowane czy nadal mają jakies typowe mankamenty??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik? -to choper nie auto ;)

patrz na stan w jakim sie znajduje . one wogole prawie ze nie byly modyfikowane . a co do v max ,to tak jest w wiekszosci motongow ze liczniki przynajmniej o te 10% przeklamuja ;) ale przynajmniej fajnie popatrzec jak wskazowka daleko idzie heeh tylko ze w przypadku choperow to raczej nie stanowi jakiegos kryterium . bardziej patrzalbym na to od jakiego zakresu obrotow mamy moc dostepna [dol]. mysle ze to jest wazne

pozdrawiam

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różne źródła podają różne v-max. Kiedyś już była dyskusja na ten temat:

 

"Motocykl" 4/2000 - VS800: 154/solo, 143/z pasażerem

http://republika.pl/chudzikj/ VS750: 165 km/h, VS800 i/lub VS600: 155 km/h, VS1400: 160 km/h

"Cycle world" 7/1985 - VS700: 179 km/h (!)

 

Jedni podają, że zegar intruza kłamie o te 10 proc., inni, że jest dość precyzyjny. Na pewno na wyższe wskazanie ma wpływ zmiana przedniej opony na mniejszy model np. 90/90 zamiast 100/90 w małym (nawet podobne modele różnych marek miewają różne rzeczywiste rozmiary). Podobnie, gdy bieżnik dogorywa. Z kolei założenie 150/90 z tyłu (nominał to 140/90) rzeczywiście podniesie prędkość maks. o 3-5 proc. Do tego szyby zmniejszające opór pow., pozycja na motocyklu, stan silnika, paliwo... Jest trochę czynników mogących mieć wpływ.

 

Przy okazji: możeby tak w przyszłym sezonie zorganizować spocik intruderowców? Co by nasze maszyny się poznały, porównały i wymieniły doświadczeniami, a ci, którzy rozważają zakup/zmianę mogli zasięgnąć obiektywnych opinii i nie tylko... :) :banghead:

Edytowane przez Marek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś wchodząc do garażu mocno się zdziwiłem jak się okazało że brakuje mi jednego korka osłaniającego górną śrubę mocującą tylny amortyzator (ta chromowana zatyczka). nie wiem jak to się stało ale musiałem zgubić... czy ktoś ma takie coś na sprzedanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem ze te zaslepki wszelkiej masci to najczesciej kradzione rzeczy na zlotach ..... prawde mowiac -przykre ,nie? :icon_twisted:

 

 

slyszalem ze te zaslepki wszelkiej masci to najczesciej kradzione rzeczy na zlotach ..... prawde mowiac -przykre ,nie? :icon_razz:

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi na pewno nie ukradli... samo wypadło... (to już druga część którą zgubiłem, wcześniej śruba od pokrywy chłodnicy). a dopiero co czytałem taką wypowiedź na forum: "To normalka ze w Suzach czesto gubia sie jakies srubki, podkladki , owiewki itd. Czasem mozna zgubic przednia owiewke np. w nowszych GSXR-ach K1...K5"

 

tak przy okazji: brelok dla Intruderowców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...