barteam Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) Witam ponownie No to mam kolejne schody. Juz bylo tak pieknie, juz witalem sie z gaska ... a ta cholera nie chce sie odkrecic. Chodzi mi o srube na klucz ampulowy na ktorej jest zamontowany popychacz zaworow wydechu, zeby zdjac glowice musze dostac sie do jednej ze srub ja trzymajacych a jest ona zaslonieta wlasnie przez rzeczony popychacz. Ta sruba W serwisowce nic sie nie doczytalem na temat innego niz prawostronny gwintu, ale mam ja po niemiecku wiec moglem cos przeoczyc. Wszystkie ampule mi sie wyginaja, jecza i zaden nie daje rady :/, moze faktycznie ma ona lewy gwint ... tylko po co mialaby miec? Orientujecie sie jak to jest w waszych sprzetach? Ktory ma gwint i czy tez tak ciezko bylo ja odkrecic? Pozdro Edytowane 27 Maja 2007 przez barteam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marknt Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 ja 2-lata temu rozbierałem do remontu swoje KLR 250 , ale nie przypominam sobie ,żeby był gdzieś lewy gwint Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Podejrzewam ze masz komplety kluczy za 5zł :biggrin: tez miałem taki problem z imbusami ale zaopatrzylem sie w "twardsze" klucze i zadna sruba mi nie straszna :P Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Obstukaj te śrubę młotkiiem przez jakiś gruby pręt. I to dosyć mocno. Na pewno pomoże. Tylko nie nap**dalaj zza ucha :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 kup lepsze klucze, co to za klucz co się wygina Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Tez doszedlem do takiego wniosku zeby kupic lepsze klucze ... dzisiaj mam zamiar to uczynic i mam nadzieje ze wreszcie bede mogl zdjac ta glowice. Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Ja mam do silnikow i innych powazniejszych rzeczy imbusy wygiete w 90stopni - kute, jakiejs starszej produkcji (tylko koncowki sa szesciokatne, a reszta jest okragla). Na taki imbus zakladam cienka rurke i ogien ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 30 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Ufff, odkrecilem ale ramie mialo z pol metra dlugosci. Cos misialo byc nie tak z ta oska bo niezle sie napocilem a klucz mimo tego ze nasadowy i twardy tez sie odrobine skrecil. Glowiczka juz lezy na biurku, a reszta elegancko w kuchni pod stolem zeby nie zardzewialo na deszczu. A tak a propos, wiecie moze jaka srednice ma nominalny cylinder bez szlifu? Bo nie wiem czy w moim byl juz robiony, czy jeszcze nie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.