dzikijazz Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 4jkuCoś mi się przypomina, przesyłałeś mi dokładniejsze zdjęcia i dzwoniłem nawet do Ciebie. Z tego co pamiętam mieszkasz gdzieś w okolicach Krakowa ? Niestety na żywo go nie zobaczyłem bo zanim miałem czas pojechać był już sprzedany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Kopka się znalazła, no i kolejny problem. Po remoncie który zrobiłem kompresja w silniku jest duża no i ciężko go ,,kopnąć'' aż kopka się z wrażenia poluzowała.Dekompresator nie działa ( poprzedni właściciel go kulturalnie zaspawał ). Czy ma ktoś może namiar na wałek z dekompresatorem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NowyWteklocki. Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Witam.1.Mam problem z moto gdzyż jak go odpalę ( na zimnym silniku ) i przekręcę gwałtownie manetkę to gaśnie. I tu pytanie, na zimnym silniku tak jest?2.Z czego dopasuję zebatki do klr 250 ? Chodzi mi o przełożenie żeby był wolniejszy a zrywniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 1 Zalewa się nadmiarem paliwa. Jak silnik pracuje na ssanie to nie odkręcaj mu manetki w ogóle, bo to szkodzi jednostce.2 Do każdego motocykla dana zębatka występuje w wielu rozmiarach. Po prostu źle szukasz albo nie szukałeś wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NowyWteklocki. Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 (edytowane) Jeszcze jedno, idzie dokupić dźwignię ssania? (czy trzeba szukać używanej)? Edit: Chodzi mi o to ustrojstwo co się włącza ssanie. Idzie dokupić to czy trzeba kupić wszystko z tymi włącznikami światła itp. Edytowane 26 Października 2013 przez NowyWteklocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 (edytowane) Można oddzielnie, stronę albo dwie (EDIT: Konkretnie 4 strony) temu był identyczny problem a jeśli nie to i tak na pewno opisałem jak szukać sobie części. Dźwignia kosztuje chyba 50zł. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/163770-poradnik-ceny-i-numery-czesci-oem-kawasaki-aso/?do=findComment&comment=2088879 Edytowane 26 Października 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NowyWteklocki. Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jeszcze jedno banalne pytanie... :blush:Jak wymienić płyn w KLR 92r., wiem że to niby prosta sprawa ale nie widzę tam żadnego korka spustowego :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NowyWteklocki. Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dobra poradziłem sobie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skolnik Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 jestem nowy na forum mam takie pytanie o moją klr jest ona z 89 roku a w dowodzie pisze mi że ma moc 11 kw a ma mieć 27 koni i nie wiem co jest grane jak by mi ktoś wyjaśnił z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 (edytowane) 1. Skąd pomysł że ma mieć 27 koni?2. Zależy który ma wsadzony silnik. Z tego co wiem z początkiem produkcji w połowie lat '80 montowane były silniki mocniejsze w okolicach 25 koni.3. To co jest w papierach... Papier przyjmie wszystko... Edytowane 15 Listopada 2013 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barrim Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Witam. Mam pytanie czy lagi z Klr 600 pasują do Klr 250? Chodzi mi konkretnie o same lagi czy wejdą w półki i jak z ich długością. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 jestem nowy na forum mam takie pytanie o moją klr jest ona z 89 roku a w dowodzie pisze mi że ma moc 11 kw a ma mieć 27 koni i nie wiem co jest grane jak by mi ktoś wyjaśnił z góry dziękuję Raz, pomyliłeś kW z KM, to są dwie różne rzeczy. Dwa masz lewe papiery i ktoś wpisał 11kW tj. 15KM Żeby przeszło na A1 Witam. Mam pytanie czy lagi z Klr 600 pasują do Klr 250? Chodzi mi konkretnie o same lagi czy wejdą w półki i jak z ich długością. Pozdrawiam. Sprawdź rozmiarówkę uszczelniaczy. Wewnętrzna średnica uszczelniacza to średnica lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 (edytowane) Raz, pomyliłeś kW z KM, to są dwie różne rzeczy. Dwa masz lewe papiery i ktoś wpisał 11kW tj. 15KM Żeby przeszło na A1 Na A1 itak by nie przeszlo ze względu na pojemnosc,no chyba że ma w dowodzie też wpisane 125cm3 Edytowane 1 Stycznia 2014 przez Goofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Być może na przeglądzie ,,0'' diagnosta wpisał błędne dane i tak zostało. Podaj nr VIN motocykla w serwisie, powinni podać Ci wszystkie dane tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro250 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) WitamMam problem z Klr oddalem glowice do regeneracji zostały zregenerowane w niej krzywki i dorobione panewki wymienilem 2 zawory ssace uszczelniacze zaworowe i uszczelki w silniku /Pali od kopa ale jak sie doda gazu to ciagnie do 4 tys i pluje paliwem z gaznika.Prosze o pomoc :) Edytowane 6 Stycznia 2014 przez Enduro250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.