Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie w 650 nie było iskry, bo spaliła się cewka zasilająca moduł. Na pewno masz dobrą? Kupiłem moduł i na darmo, potem musiałem sprzedać. Przewinięcie cewki kosztowało mnie 100zł i teraz hula. Sprawdź dokładnie cewki od modułu, a nie od reszty osprzętu.

 

 

Dodam, że spaliła się w dość dziwny sposób. Zgasiłem moto normalnie, a potem już iskry nie było, magia :D

a która to cewka zasilająca moduł jak ona wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, http://allegro.pl/kawasaki-klr250-stan-bdb-piekna-i3327625137.html

Czy ta kawa jest warta uwagi?

Nie zależy mi na rejestracji.

Ile jest warta w tym stanie na wasze oko?

 

Kawasaki KLR250

 

Cena: 2800zł

Rok produkcji: 1986
Moc silnika (KM): 27
Rodzaj napędu: łańcuch
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe:Bezwypadkowy, Sprowadzony,

Witam, mam do zaoferowania Kawasaki KLR 250 w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym.
Motocykl pali od kopa, zimny czy ciepły. Bardzo dobrze spisuje się w terenie, dorównuje młodszym kolegom z kat. full cross.
Po wymianie sprzęgła, łańcuszka rozrządu i zaworów, posiada nową tylną oponę.
Jak na swój wiek, motocykl jest mocny i szybki, oraz bardzo mało pali.
Posiadam do niego papiery niemieckie i można go śmiało rejestrować.

Edytowane przez FOXkrk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kogo ty pytasz, że tak prostych rzeczy nie widzą ? Szczelinomierz, klucz 8mm albo 10mm i kombinerki żeby kręcić śrubą regulacyjną. Cała magia. Luzy są w temacie a jak nie to w sieci a jak nie to w serwisówce. Do dzieła.

no nie wiedza mam ksiazke i nic nie ma tlok jest 2razy u gury i niewiem jak ustawic

 

A kogo ty pytasz, że tak prostych rzeczy nie widzą ? Szczelinomierz, klucz 8mm albo 10mm i kombinerki żeby kręcić śrubą regulacyjną. Cała magia. Luzy są w temacie a jak nie to w sieci a jak nie to w serwisówce. Do dzieła.

shinigami a ty wiesz napewno nie a gdzie maja byc znaki na kolkach rozzadu kolo siebie czy czy naprzeciwko i co

 

Witam, http://allegro.pl/kawasaki-klr250-stan-bdb-piekna-i3327625137.html

Czy ta kawa jest warta uwagi?

Nie zależy mi na rejestracji.

Ile jest warta w tym stanie na wasze oko?

 

to doradz mi gdzie maja byc znaki przy ustawieniu zaworow na kolach rozzadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to masz książkę i nic ? Mam manual i tam wołami stoi na stronie 4-7 co i jak ustawić przed mierzeniem luzów. Jeśli nie jesteś w stanie tego przeczytać to lepiej sobie odpuść, bo luz zaworowy w tym motocyklu jest ważny ze względu na delikatną głowicę i jak się pomylisz to albo wybulisz 3x tyle ile u mechanika albo nie odratujesz głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeszcze raz poruszę temat regulacji zaworów. Na 1 stronie jest opis jak to zrobić i jest napisane że w okienku ma pojawić się litera T.

Kopię kopajką, żona patrzy w okienko a jedyne co mi się pojawia to trzy pionowe kreski jedna obok drugiej, pierwsza długa i dwie krótkie. Tłok w tym momencie jest na górze. Co znaczą te kreski i dlaczego nie mogę znaleźć litery T ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle kombinujesz majster. Po pierwsze to skombinuj sobie klucz 1/2 cala i nasadkę jeśli dobrze pamiętam 14mm i zdejmij środkową plastikową nakrętkę po lewej stronie silnika. Wtedy możesz kręcić sam bez żony. Druga sprawa zawory reguluje się wtedy gdy krzywki zaworów które regulujesz są skierowane na zewnątrz czyli przeciwnie do siebie lub w niektórych przypadkach równo do góry (zależy od modelu). Po trzecie znak T zazwyczaj jest potrzebny tylko gdy ustawiasz czas rozrządu, nie luz. Wałem obracasz w lewo.

 

Wszystko masz na stronie 4-10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znak 'T' jest potrzebny do ustawieniu rozrządu.

 

Kręcisz wałem i patrzysz na wałki rozrządu, kręcisz kluczem, a nie kopiesz. Ustawiasz jeden wałek tak, by zrobił się luz pomiędzy wałkiem, a płytką(kąt prosty pomiędzy płytką, a krzywką do góry), mierzysz jakie są tam wartości. Potem robisz tak z drugim wałkiem. Zapisujesz sobie wartości(wydechowe i ssące), porównujesz z serwisówką. Jeśli potrzebna jest regulacja, to masz zapisane wartości i widzisz ile i na którym zaworze brakuje, dokupujesz nowe płytki, bądź szlifujesz, albo się uda po prostu zamienić miejscami. Nic trudnego.

 

Jeśli coś źle napisałem, niech mnie ktoś poprawi.

 

Shinigami, o jakieś śrubie regulacyjnej piszesz w poście #351?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobrą poradę. Skorygowałem luzy, były minimalnie większe od zalecanych, złożyłem i .... nie chce odpalić. Wcześniej palił od kopnięcia a teraz paliwo jest, iskra jest i nic. Nawet nie załapie. Do ,, wąchacza spalin '' - Shinigami ma rację, w KLR 250 nie reguluje się płytkami tylko odkręca nakretkę i luz koryguje się śrubką po czym kontruje nakrętkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dexster miej na uwadze, że 650 to inna bajka niż 250.

 

Dzikijazz. Zmajstruj sobie spray zwany samostart (stacja benzynowa) i z pomocą tego spróbuj. KLR ma auto-deko więc kompresji raczej nie zmierzysz. Jak zaskoczy to raczej gaźnik robi problemy, jak nie to możliwe, że gniazda zaworowe powiedziały "papa".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie byłem pewien, zerknąłem w google na głowice i wydawało mi się, że są tam płytki, mój błąd :)

 

W ogóle załapać nie chce? Paliwo na pewno dochodzi? Sprawdź na innej świecy. Jak na pycha?

 

Jak już regulowałeś luzy to mogłeś ściągnął głowicę i zawieźć do warsztatu, obadali by co i jak za nieduże pieniądze, uszczelniacze nowe, sprawdzili szczelność itd.

Edytowane przez Dexster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...