warn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Chyba masz okresik :D bo strasznie się emocjonujesz :) W dodatku nie czytasz ze zrozumieniem, skoro ktoś Ci pisze że nie ma znaczy że nie ma. Przyjmujesz do wiadomości i już. W KLR 250 jest on na końcu wałka zaworów wydechowych, uchyla je, działa na zasadzie siły odśrodkowej. Niestety u mnie jest go brak bo ktoś go wymontował i zagubił :/ Jeśli się mylę i to nie on za to odpowiada niech ktoś poprawi. Co do drugiej kwestii że po wymianie... , -nie trzeba być szczególnie błyskotliwym by wpaść że jednak wszystko się eksploatuje więc przyczyną może być cokolwiek innego... I spokojniej pisz, to forum ma nam pomagać. Wracając do tematu Moje moto nadal ciężko odpala. Po zejściu na niskie obroty po chwili gaśnie, przy odpalaniu gdy nie chce odpalić czasem strzeli w tłumik nie wiem czy to nie czasem zbyt duża ilość paliwa w komorze i go zalewa? Ktoś podpowie jak regulować ten gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) Jak na biegu jałowym po chwili gaśnie to ja obstawiam gaźnik. Ale nie dlatego że się znam, tylko dlatego że właśnie taki problem miałem. :) Edytowane 10 Czerwca 2012 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Tez tak myślałem wyczyściłem wydmuchałem i bez zmian, do tego na wolne obroty schodzi po chwili, na wolnych pochodzi z 40 sekund może z minute i gaśnie. Starałem się unikać regulacji bo nie mam informacji jak to regulować ale chyba się tego nie przeskoczy :/ ktoś może coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Wygląda na gaźnik, jakby za uboga mieszanka. Ile masz tam śrubek do regulacji? Tak ogólnie to się reguluje tak, że śrubke mieszanki odkręcasz 2 pełne obroty, śrubką od obrotów regulujesz wolne obroty tak żeby nie gasł, po czym śrubkę mieszanki wykręcasz stopniowo, obroty będą rosły więc co pewien czas śrubką od obrotów korygujesz je. Srubke od mieszanki wykręcasz tak długo aż obroty przestaną rosnąć (0.5 -2 obroty tak mniej wiecej), To wszystko robisz na cieplym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Prawie na pewno jestem w stanie powiedzieć, że to lewe powietrze. Ta niedorobiona guma przed gaźnikiem nigdy nie daje się normalnie nałożyć i bardzo lubi spadać oraz przepuszczać bokiem. Skutek jest taki, że gaźnik nie daje się wyregulować, motocykl trudno zapala i nie ma jałowych.Regulacja jak wyżej ale najpierw posprawdzaj dolot. Opaska zaciskowa najlepiej metalowa (cybant?) po obu stronach gaźnika musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Teraz siedzę w mieszkaniu, w domu pewnie będę na weekend więc nie mam jak sprawdzić ile tam śrubek do regulacji, ale może ktoś ma jakieś zdjęcia tego gaźnika? To by się przydało tu na forum by było wiadomo co od czego... Faktycznie na dolocie nie ma opasek, -poprawię to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Panowie , a używane głowice w jakich cenach chodzą ? Wiem że ciężko dostać jakąkolwiek bo szukam już dość długo....może ktoś z forumowiczów ma do D8ki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Uuu głowica ciężka sprawa, wiem bo sam długo szukałem znalazłem jedną za 600zł ale ktoś mnie uprzedził inna była za 500 i też się sprzedała zanim zadzwoniłem, podobnie ciężko kupić wałki bo też szukałem. A w Twojej co padło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 O głowicy możecie zapomnieć, nawet ebay jest pusty. A wałki w ASO po 600zł sztuka. Głowica pewno 3 razy tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Znalazłem na Ebay'u jedną sztukę ale za 350 euro...a w mojej głowicy to istne cuda się odgrywały , te stopki od wałków były od innego moto no i któregoś pięknego dnia przy 100 km/h wałek od zaworów ssących się zatrzymał i prawie miałem wypadek bo koło mi się zablokowało.I teraz jak frajer bujam się i szukam głowicy bo tych stopek nie da rady zregenerować.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 (edytowane) Może sprzedasz mi prowadnice zaworu ze swojej starej głowicy? Ale żeby zatrzymało? Hmm to może Oleju Ci nie podawało do góry? Teraz wsadzisz następną będzie to samo, trzeba by zwrócić na to uwagę, ja przy składaniu też właśnie najpierw bez dekla sprawdzałem czy olej podaje. A tak nawiasem to do KLR 250 były chyba dwie głowice z czego jedna miała napis na boku druga nie? Różniły się tylko napisem? Edytowane 12 Czerwca 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Narazie jej nie mam , jest w firmie i jeszcze nie wróciła.po kupnie KLRa jeździłem miesiąc i nic takiego nie było potem zaczeło mu odwalać... już miesiąc jest na kołku i a sezon leci :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Orientuje się ktoś czy KLR 250 ma ustawiany zapłon? Czy może odstąpiono od regulacji? Może ktoś przybliżyć coś na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Jak każdy japoński motocykl, od dawien dawna zapłon ma elektroniczny i nie zmienisz żadnych ustawień. Nie ma co przybliżać, ręczne ustawianie takich rzeczy jest passe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Ehh no to już nie wiem czemu tak ciężko odpala, do tego na jałowych gaśnie, gaźnik wyczyszczony, regulowany, świeca nowa, czasem jest dobrze a czasem ma kaprysy :/ Trochę mi już brak pomysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.