Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Do tej pory myślałem że w internecie jest wszystko - myliłem się :/

 

Jedyne co znalazłem to zdjęcie z tego temtu:

 

http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=1048

 

Co myślisz o takim wynalazku?

 

No i mam jeszcze takie coś:

 

http://allegro.pl/napinacz-rozrzadu-klr-600-650-i2374352561.html

 

Tylko nie wiem jak to się ma do 250...

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby pasował od KLR600 to znalezienie tego na necie zajeło by mniej niż 10 minut. Manualny możesz montować jeśli masz do takiego dostęp. Tylko pamiętaj, że wyłącznie od rocznika 90 i 91. Druga sprawa to jak Ty przeglądałeś Allegro, że nic nie ma ? Trzeba podzwonić po ludziach i popytać, bo najczęściech ktoś ma cały silnik i sprzedaje na raty. Napinacze z reguły się nie psują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam dość dziwne pytanie z racji że kupiłem KLekoteRa w skrzynkach. Po poskładaniu zgodnie z manuałem wszystko ok tylko nie mogę się dopatrzeć gdzie jest podłączony górny i dolny wąż zbiorniczka cieczy, może ktoś podpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku skończyło się na napinaczu manualnym wykonanym przez tokarza - teraz na spokojnie będę sobie szukał używki i jak znajdę to podmienię ;)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, tak też już zrobiłem dolna podłączyłem do góry chłodnic górna na przelew, jeszcze pytanko co do gaźnika tutaj tylko dopływ paliwa i nic więcej nie musi być bo są tam jakieś jeszcze dwa....

 

 

I pytanko jeszcze co do odpalania a mianowicie na ciepłym ma problemy z odpalaniem i tutaj pytanie na co zwrócić uwagę by się to poprawiło?

Czy może lekko wyciągać ssanie? Albo manetką trochę gazu?

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do gaźnika tylko dopływ paliwa. Te dwa to też są raczej przelewy czy coś takiego, przynajmniej u mnie tak jest ;]

Co do odpalania, to napewno trzeba sprawdzić luzy zaworowe i regulacja gaźnika. ssanie i manetka nie pomoże, chyba ze gaźnik jest źle wyregulowany. A może źle go kopiesz, przechodzisz kompresje i wtedy dzida.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też myślałem bo nic tam nie podłączyłem i działa, luzy zaworowe sprawdzone i są dobre zgodnie tym co tam było w inst serwisowej, teraz nie pamiętam wartości.

 

Gaźnika nie regulowałem tak jak był tak jest. Jak już odpali chodzi ładnie. Co do samego kopania to możesz mieć racje bo przyznaje że wcześniej 4T noga nie odpalałem. Jeszcze na domiar wszystkiego odprężnika nie było złożyłem go bez i ehhh jednak biodro już nie to... . Zamówiłem inny odprężnik od KLekoteRa 250 przyszedł ale w stanie strasznie nieciekawym i trochę boję się go zakładać by czasem w złym momencie mi zaworów nie otwarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kopania to miałem do czynienia z dwoma KLR 250 i w obu wypadkach odpalić by go mogła 12 latka ;) bez ustawiania tłoka itp. Tyle że w moim po zmianie łańcuszka i napinacza coś mu się zdarza że się jakby przytnie i trzeba mocniej go potraktować kopniakiem ale mam nadzieje że to kwestia wspomnianego napinacza...

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@4jku a czytałeś że nie mam odprężnika? Tego który uchyla zawory wydechowe? Pewnie z takim nie miałeś do czynienia i nie wiesz co To kompresja 250cm3 bez uchylenia zaworu...

 

Ale napinacz co ma mieć do tego że Ci ciężko kopać?

Edytowane przez warn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@4jku a czytałeś że nie mam odprężnika? Tego który uchyla zawory wydechowe? Pewnie z takim nie miałeś do czynienia i nie wiesz co To kompresja 250cm3 bez uchylenia zaworu...

 

Ale napinacz co ma mieć do tego że Ci ciężko kopać?

 

Ale o coś ci chodzi? ku*wa jakbym się na tym znał to bym mechanika do moto nie potrzebował, znam się za to na innych rzeczach dzięki którym mogę zapłacić tym co się na naprawianiu moto znają. Wiesz co to jest 8esg 4pvb 8tvg 4pvb 10egs z sitodrukiem, polerowanymi krawędziami i przeprowadzoną kontrolą HST? A ja wiem.

 

A co do twojego pytania: przed wymianą rozrządu mogłem go odpalić ręką, teraz nie zawsze się to udaje. Nie trzeba być Einstainem żeby wymianę rozrządu i napinacza powiązać z tym faktem... Ale co ja tam mogę wiedzieć, to jeszcze może być wpływ plam na słońcu i koniunkcji marsa i wenus.

 

Jak ci już na gg pisałem, jestem słaby w takich tematach i nie rozumiem jak w tym motocyklu może nie być odprężnika skoro inżynierowie z kawasaki zrobili mu autodekompresor w kopce. No jak masz zje*any to napisz że masz zje*any a nie że "nie masz". Aha, wyobraź sobie że odpalałem LC4 650 bez dekompresora i wiem co to ustawianie tłoka i paliłem go za pierwszym razem. No ale pewno chu*a i tak wiem....

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...