Shinigami Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 28 kucyków było tylko do 1989 potem 23KM do 2005 bo do tego czasu był produkowany aż zastąpili go KLX250S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Do tej pory myślałem że w internecie jest wszystko - myliłem się :/ Jedyne co znalazłem to zdjęcie z tego temtu: http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?pid=1048 Co myślisz o takim wynalazku? No i mam jeszcze takie coś: http://allegro.pl/napinacz-rozrzadu-klr-600-650-i2374352561.html Tylko nie wiem jak to się ma do 250... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Gdyby pasował od KLR600 to znalezienie tego na necie zajeło by mniej niż 10 minut. Manualny możesz montować jeśli masz do takiego dostęp. Tylko pamiętaj, że wyłącznie od rocznika 90 i 91. Druga sprawa to jak Ty przeglądałeś Allegro, że nic nie ma ? Trzeba podzwonić po ludziach i popytać, bo najczęściech ktoś ma cały silnik i sprzedaje na raty. Napinacze z reguły się nie psują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Mam dość dziwne pytanie z racji że kupiłem KLekoteRa w skrzynkach. Po poskładaniu zgodnie z manuałem wszystko ok tylko nie mogę się dopatrzeć gdzie jest podłączony górny i dolny wąż zbiorniczka cieczy, może ktoś podpowiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 W moim przypadku skończyło się na napinaczu manualnym wykonanym przez tokarza - teraz na spokojnie będę sobie szukał używki i jak znajdę to podmienię ;) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Ktoś podpowie z tymi przewodami cieczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Nie mam KLR ale u mnie jedna rurka od dołu zbiorniczka idzie do chłodnicy, druga rurka z góry zbiorniczka idzie jako przelew pod motocykl, powinno byc podobnie. Edytowane 9 Czerwca 2012 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Dzięki za odpowiedź, tak też już zrobiłem dolna podłączyłem do góry chłodnic górna na przelew, jeszcze pytanko co do gaźnika tutaj tylko dopływ paliwa i nic więcej nie musi być bo są tam jakieś jeszcze dwa.... I pytanko jeszcze co do odpalania a mianowicie na ciepłym ma problemy z odpalaniem i tutaj pytanie na co zwrócić uwagę by się to poprawiło?Czy może lekko wyciągać ssanie? Albo manetką trochę gazu? Edytowane 9 Czerwca 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Do gaźnika tylko dopływ paliwa. Te dwa to też są raczej przelewy czy coś takiego, przynajmniej u mnie tak jest ;]Co do odpalania, to napewno trzeba sprawdzić luzy zaworowe i regulacja gaźnika. ssanie i manetka nie pomoże, chyba ze gaźnik jest źle wyregulowany. A może źle go kopiesz, przechodzisz kompresje i wtedy dzida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Tak też myślałem bo nic tam nie podłączyłem i działa, luzy zaworowe sprawdzone i są dobre zgodnie tym co tam było w inst serwisowej, teraz nie pamiętam wartości. Gaźnika nie regulowałem tak jak był tak jest. Jak już odpali chodzi ładnie. Co do samego kopania to możesz mieć racje bo przyznaje że wcześniej 4T noga nie odpalałem. Jeszcze na domiar wszystkiego odprężnika nie było złożyłem go bez i ehhh jednak biodro już nie to... . Zamówiłem inny odprężnik od KLekoteRa 250 przyszedł ale w stanie strasznie nieciekawym i trochę boję się go zakładać by czasem w złym momencie mi zaworów nie otwarł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Co do kopania to miałem do czynienia z dwoma KLR 250 i w obu wypadkach odpalić by go mogła 12 latka ;) bez ustawiania tłoka itp. Tyle że w moim po zmianie łańcuszka i napinacza coś mu się zdarza że się jakby przytnie i trzeba mocniej go potraktować kopniakiem ale mam nadzieje że to kwestia wspomnianego napinacza... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) @4jku a czytałeś że nie mam odprężnika? Tego który uchyla zawory wydechowe? Pewnie z takim nie miałeś do czynienia i nie wiesz co To kompresja 250cm3 bez uchylenia zaworu... Ale napinacz co ma mieć do tego że Ci ciężko kopać? Edytowane 10 Czerwca 2012 przez warn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor3966 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam.Posiadam KLRa 250tke D8.Mam problem z ustawieniem rozrządu , nigdzie nie mogę znaleźć manuala w którym by to było.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Pierwsza strona tego wątku, wczoraj ściągałem i link działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 (edytowane) @4jku a czytałeś że nie mam odprężnika? Tego który uchyla zawory wydechowe? Pewnie z takim nie miałeś do czynienia i nie wiesz co To kompresja 250cm3 bez uchylenia zaworu... Ale napinacz co ma mieć do tego że Ci ciężko kopać? Ale o coś ci chodzi? ku*wa jakbym się na tym znał to bym mechanika do moto nie potrzebował, znam się za to na innych rzeczach dzięki którym mogę zapłacić tym co się na naprawianiu moto znają. Wiesz co to jest 8esg 4pvb 8tvg 4pvb 10egs z sitodrukiem, polerowanymi krawędziami i przeprowadzoną kontrolą HST? A ja wiem. A co do twojego pytania: przed wymianą rozrządu mogłem go odpalić ręką, teraz nie zawsze się to udaje. Nie trzeba być Einstainem żeby wymianę rozrządu i napinacza powiązać z tym faktem... Ale co ja tam mogę wiedzieć, to jeszcze może być wpływ plam na słońcu i koniunkcji marsa i wenus. Jak ci już na gg pisałem, jestem słaby w takich tematach i nie rozumiem jak w tym motocyklu może nie być odprężnika skoro inżynierowie z kawasaki zrobili mu autodekompresor w kopce. No jak masz zje*any to napisz że masz zje*any a nie że "nie masz". Aha, wyobraź sobie że odpalałem LC4 650 bez dekompresora i wiem co to ustawianie tłoka i paliłem go za pierwszym razem. No ale pewno chu*a i tak wiem.... Edytowane 10 Czerwca 2012 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.