Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

Bez różnicy, w góre i dół bez sprzegła czy z. Skrzynia jest tak skonstruowana że nic jej nie będzie

Jeżeli umiejętnie się to robi to tak właśnie jest. Ale znam agentów którzy bez odpuszczania manety walą biegi na siłe :icon_biggrin:

PS: Choć wydaje mi się że skrzynia KLR w porównaniu do crossówek może skonstruowana do nieco "delikatniejszej" obsługi :icon_razz:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli umiejętnie się to robi to tak właśnie jest. Ale znam agentów którzy bez odpuszczania manety walą biegi na siłe :icon_biggrin:

PS: Choć wydaje mi się że skrzynia KLR w porównaniu do crossówek może skonstruowana do nieco "delikatniejszej" obsługi :icon_razz:

 

Gaz zawsze odpuszczam całkiem i bieg schodzi lekko, nie muszę go kopać tylko lekko położyć nogę. Może kwestia odpowiednich obrotów?

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A przy okazji. Szukam błotnika do przodu... Ciężko znaleźć akurat do klr 250 (rok 85), czy podeszły by z 600 albo 650, może z jakiegoś innego modelu? Czy rocznik ma znaczenie, czy błotniki były cały czas te same w serii klr? Może macie namierzony jakiś sklep z takimi rzeczami? Na razie jedyne co znalazłem to nowy oryginał za 70 euro ;)

 

 

W aso błotnik około 400-600zł OoOOOOOOOoooOoOoo Czyli za 4 takie błotniki można kupić motor ;)

 

Gdyby to kogoś interesowało, to za 55zł można kupić zamiennik firmy cemoto (błotnik przód) który pasuje dosyć ładnie.

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Co do błotnika to będzie pasował również z klr600 ( miałem 250 a teraz mam kolejne nieszczęsne kawasaki klr 600)z tego co widziałem na allegro jest za 70 zł kwestia tylko i wyłącznie pomalowania pod kolor Twojego moto.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy jest możliwość “nasmarowania” linki sprzęgła? Wiem że klamka chodzi ciężko właśnie ze względu na linkę bo siła z jaką pracuje dźwigienka sprzęgła przy silniku porównywałem z innym identycznym klr i u mnie chodzi lżej a klamka strasznie ciężko tak że 2 palcami nie ma mowy żeby ją wcisnąć.

 

2. Jak zostawię silnik na wolnych obrotach, to popracuje ze 20-30 sekund a później obroty zaczynają spadać a po chwili silnik gaśnie – silnik ciepły (na zimnym nie wiem, bo na zimnym mi ssanie podkręca obroty). Ograniczyłem to poprzez podkręcenie śrubki blokującej gaz przy silniku, ale ponad 2,5k obrotów na biegu jałowym to troszkę za dużo. Poza tym nie ma żadnych niepokojących objawów typu dzwonienie, stukanie – nic, pracuje bez zarzutów. Czy to może być gaźnik do regulacji? Zawory? Może coś innego?

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Możesz smarować. Smar maszynowy (do maszyn do szycia) będzie najlepszy, bo jest dość rzadki żeby przepłynąć po całej długości. Jeśli nie masz takiego pod ręką to zacznij od dokładnego wyczyszczenia i nasmarowania klamki. U mnie to było problemem.

 

2 Raczej zawory, ewentualnie lewe powietrze. Weź środek do czyszczenia gaźników albo inny równie łatwopalny spray i popsikaj na drodze między głowicą a filtrem powietrza. Jeśli wejdzie na obroty albo się zdusi to znalazłeś problem. Podpowiem, że całkiem nowy króciec gaźnik-airbox kosztuje w Kawasaki jakieś 60zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 - Możesz smarować. Smar maszynowy (do maszyn do szycia) będzie najlepszy, bo jest dość rzadki żeby przepłynąć po całej długości. Jeśli nie masz takiego pod ręką to zacznij od dokładnego wyczyszczenia i nasmarowania klamki. U mnie to było problemem.

 

2 Raczej zawory, ewentualnie lewe powietrze. Weź środek do czyszczenia gaźników albo inny równie łatwopalny spray i popsikaj na drodze między głowicą a filtrem powietrza. Jeśli wejdzie na obroty albo się zdusi to znalazłeś problem. Podpowiem, że całkiem nowy króciec gaźnik-airbox kosztuje w Kawasaki jakieś 60zł.

 

1. Klamkę czyściłem, nie pomogło... Spróbuje z tym smarem, zobaczymy ;)

 

2. Czy łatwopalność na poziomie dezodorantu wystarczy czy raczej chodzi o coś na poziomie oparów benzyny?

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dezodorant spoko jest ale chyba typ ma znaczenie, bo z niewiadomych przyczyn taki z Lidl'a jest tak tani, że tylko zdusił mi motocykl zamiast się zapalić. Mówiąc o czyszczeniu klamki miałem na myśli tak, że nawet śruba która ją trzyma powinna być oblecona papierem ściernym. Tylko bez przesady, bo jeśli śruba jest stalowa to zacznie rdzewieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam czy opłaca się kupować ten sprzęt co tam się najczęściej psuje słyszałem że głowice to prawda ? i czy pasują nie które części od 600 ? i jaki jest koszt zrobienia np głowicy ?

Edytowane przez mateuszmotocykle22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy opłaca się kupować ten sprzęt...

 

Ja jestem bardzo zadowolony. Wiadomo że jak masz więcej kasy to możesz wybrać coś lepszego jeśli jednak zaczynasz przygodę, masz ograniczony budżet to wg mnie super rozwiązanie... Trzeba tylko poszukać dobrej sztuki. U mnie na razie nic nie padło, wymieniłem tylko łańcuch i zębatki ~450zł.

 

Ponoć uważać trzeba na aluminiowe tłoki, żeby maszyny nie przegrzać...

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć uważać trzeba na aluminiowe tłoki, żeby maszyny nie przegrzać...

 

 

W takim razie powiedz mi z czego masz wykonane tłoki w innych moto jak nie ze stopów aluminium, bo z samego aluminium tłoków nie ma, tylko z jego stopów na tłoki japońskie często stosuje sie stop Al-Si(siluminy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt jeździ fajnie, dobrze gra z wydechu i generalnie jeden z tych motocykli który był produkowany bez zmian przez wiele lat. Krótko tym jeździłem ale wysunę śmiałą teorię, że ten motocykl wiedzie i wyjdzie wszędzie.

Oczywiście wszystko fajnie do puki jest utrzymany w sensownym stanie. Głowica to najsłabszy punkt tego moto, jeśli ją olejesz to zemści się przeokrutnie. Żaden ale to żaden remont jej nie uratuje, wiem po swoim KLR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie powiedz mi z czego masz wykonane tłoki w innych moto jak nie ze stopów aluminium, bo z samego aluminium tłoków nie ma, tylko z jego stopów na tłoki japońskie często stosuje sie stop Al-Si(siluminy).

 

Nie wiem, nie znam się, ale powiedzieli mi tak w 2 serwisach, oraz facet który sprzedawał też zwrócił na to uwagę... Wierzę że są mądrzejsi ode mnie.

 

 

Głowica to najsłabszy punkt tego moto, jeśli ją olejesz to zemści się przeokrutnie.

 

A jak o to dbać/sprawdzać?

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...