janciownik Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) No wlasnie - chcialbym info, szczegolnie od uzytkownikow bandita 1200 i z czujnikiem temperatury -takim wkrecanym we wlew olehu - ile macie normalnie, w upal, w korku, przy katowaniu... chcialbym miec skale porownawcza Bo u mnie ostatnio jak palilem kapcia termometr sie obrocil zupelnie i zatrzymal przy zerze, tzn przy 20 stopniach ... od dolu ... czyli ze 160-180 stopni... skala kjest do 140 ;) :clap: :clap: :icon_mrgreen: :banghead: jak jezdze normalnie to mam okolo 110 - 120 stopni, na trasie utrzymuje sie troche ponad 100 stopni, Pozdrawiam i dzieki za info Edytowane 23 Maja 2007 przez janciownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 normalnie ok 90-100, ale miałem kiedyś 130 ,wtedy długo jeździłem po mieście w upał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 (edytowane) Ja nie mam takiego czujnika,czy można założyć do mojego?Ja mam z 2004 r 1200S Edytowane 24 Maja 2007 przez taju25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Ja nie mam takiego czujnika,czy można założyć do mojego?Ja mam z 2004 r 1200S Pewnie, że można .. wkreca się go z miejsce korka oleju.. koszt ok 100zl.. Nie wiem tylko czy jest sens... A Ty janciownik wykręć ten termometr i sprawdź go z innym, np. w gorącej wodzie bo wydaje mi się ze jest zle skalibrowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 (edytowane) Pewnie, że można .. wkreca się go z miejsce korka oleju.. koszt ok 100zl.. Nie wiem tylko czy jest sens... A Ty janciownik wykręć ten termometr i sprawdź go z innym, np. w gorącej wodzie bo wydaje mi się ze jest zle skalibrowany Sprawdziłem... działa dobrze, temperature wody pokazuje OK, Ale chyba u mnie przyczyna grzanie to chłodnica, która sobie sam popsułem jak ostatni kretyn.... Wymienie chłodnice i zobacze co się bedzie działo Wydanie mi sie ze w olejakach troche sensu jest, szczegolnie jak ktoś lubi popalic kapcia czy cos - jest jakakollwiek kontrola, do wodniaka jakiego to troche bezsens Edytowane 24 Maja 2007 przez janciownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Wymienilem chlodnice, spedzilem 2 dni na prostowaniu blaszek - efekt... ze starej wylalem 3 setki oleju, do nowej po czyszczeniu itp wesz ponad pol litra, temperwtura w upal 80 stopni, w korkach 90-95, w zimny wieczor jak padalo (4 tys obrotow, predkosc okolo 100-120) 60 stopni... Czyli chyba problem byl w chlodnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 (edytowane) A tak z ciekawości zapytam - od czego dopasowałeś chłodnicę? Czy taka sama teraz siedzi? Edytowane 26 Maja 2007 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 A tak z ciekawości zapytam - od czego dopasowałeś chłodnicę? Czy taka sama teraz siedzi? Szukalem takiej samej jak moja - w tym modelu byly najwieksze, wydaje mi sie ze sukces twki w porzadnym wyczyszczeniu i wyprostowaniu blaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jeżeli ktoś uważa że chłodzenie jest nie wystarczające na jego katowanie to polecam zainwestować w profesjonalną chłodnicę. http://cgi.ebay.co.uk/hel-oil-cooler-stain...1QQcmdZViewItem Ja osobiście nie ufam tym czujnikom, gdyż nie mają żadnego certyfikatu ani napisu że są do tych konkretnych modeli, mają za krótki bagnet aby siedzieć w oleju więc temperaturę zbierają z metalu. Spotykam się z opinią , że oryginalna instalacja jest wystarczająco wydajna nawet jeśli wrzuci się zestaw na wiekszą pojemność np: 1277. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Jeżeli ktoś uważa że chłodzenie jest nie wystarczające na jego katowanie to polecam zainwestować w profesjonalną chłodnicę. http://cgi.ebay.co.uk/hel-oil-cooler-stain...1QQcmdZViewItem Ja osobiście nie ufam tym czujnikom, gdyż nie mają żadnego certyfikatu ani napisu że są do tych konkretnych modeli, mają za krótki bagnet aby siedzieć w oleju więc temperaturę zbierają z metalu. Spotykam się z opinią , że oryginalna instalacja jest wystarczająco wydajna nawet jeśli wrzuci się zestaw na wiekszą pojemność np: 1277. Ja też podepne się pod tą odpowiedź. Taki zegar pokazuje temperature pokrywy silnika. Jeżeli ma być wiarygodny to poza wspomianą legalizacją trzeba zrobić osobny trójnik na przewodzie oleju. I chyba najrozsądniej będzie umieścić go przed chłodnicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.