Skocz do zawartości

Stuki podczas zmiany biegow i rozgrzewania


Limo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Heh, ostatnio właśnie podobną historię z niepokojącymi stukami rozwialiśmy lokalizując wybite gumy w zabieraku tylnego koła :wink: Warto ten element kontrolować od czasu do czasu i wymieniać.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, ostatnio właśnie podobną historię z niepokojącymi stukami rozwialiśmy lokalizując wybite gumy w zabieraku tylnego koła :buttrock: Warto ten element kontrolować od czasu do czasu i wymieniać.

pzdr

 

 

ja przez ten zabierak robilem w MZ ETZ 2 razy skrzynie-objaw identyczny....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ze o tym piszecie :bigrazz: bo z gumami zabieraka zakonczylem walke (mam nadzieje ;)) wczoraj. Jakies 2-3 tyg temu za mocno naciagnalem lancuch i prawie od razu pojawil sie luz na zebatce tylnej. Zdjalem kolo i rzeczywiscie gumy byly troche powycierane. Dorobilem podkladki i luz zniknal. Wczoraj jeszcze raz kolo zdjalem, zobaczylem jak to tam wyglada, poprawilem co trzeba bylo poprawic i przede wszystkim nasmarowalem lozyska i oske smarem litowym, bo za pierwszym razem nie mialem pod reka. Tak ze wydaje mi sie ze tam jest wszystko w porzadku

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...