MTX125XR2 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 (edytowane) JAk Kupilem Motorek poprzedni wlasciciel zmienil wysokosc amorka co spowodowalo zbyt duzy naciag lancucha, kiedy zmniejszylem naciag w okolicach przedniej zebatki zaczął wylewac mi sie olej przy np. przechyle motocykla. Nie Wiem Czy tam jest jakis uszczelniacz i czy trudna jest jego wymiana ? mam nadzieje ze nie trzeba rozbierac calego silnika Edytowane 19 Maja 2007 przez MTX125XR2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 no tam jest simering ktory wypadaloby wymieniec , ale musze Cie zmartwic bo zeby go wymienic to musisz rozpolowic silnik i wyjac cala skrzynie biegow ;/ , wiec to jest kupa roboty , ale niestety trzeba to zrobic pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 no tam jest simering ktory wypadaloby wymieniec , ale musze Cie zmartwic bo zeby go wymienic to musisz rozpolowic silnik i wyjac cala skrzynie biegow ;/ , wiec to jest kupa roboty , ale niestety trzeba to zrobic pozdro Chyba da sie wymienić bez rozbiórki silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 A nie mozna go zniszczyc , np srubowkretem a potem wbic simering z zewnatrz?? Ja tak zawsze robie jak mi np padnie simer od strony zaplonu albo sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 no ale w jaki sposob chcesz nowy wsadzic bo za bardzo nie lapie?? jesli powiedzmy simering ma szer. zew 30mm a szer wew 15mm i on jest za obudowa to jak chcesz go tam wsadzic?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 a jak simering jest od strony zewnetrznej to nie ma zadnego problemu z wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 a jak simering jest od strony zewnetrznej to nie ma zadnego problemu z wymiana boze nie pisz takich bzdur bo simering jest od strony wewnetrznej , nienawidze jak ludzie nabijaja sobie licznik takimi postami !! :flesje: :banghead: :banghead: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 a jak simering jest od strony zewnetrznej to nie ma zadnego problemu z wymiana chodziło mu oto czyli ze można go potem wbić od strony zewnętrznej czyli przykładowo jak simmering na wał. A od strony wewnętrznej jest łożyską które od zewnotrz nie wejdzie.(wtedy trzeba rozpoławiać silnik aby je można było wyjąć -łożyska) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 (edytowane) każdy pie***i bez sensu że tak powiem.bez sprawdzenia można sobie gdybać.w kacie można to wymienić będąc (simmering+oring) na środku bajora , jak jest w hondzie to powinna wiedzieć osoba grzebiąca w tym sprzęcie Edytowane 20 Maja 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 (edytowane) bartus a ja akurat wiem jak jest w mtx;) i tam trzeba rozebrac silnik bo simering jest za bokiem kartera :) to nie KTM ze tam jest wszystko uprostszone do wymiany pozdro Edytowane 20 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTX125XR2 Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 :smile: o Kurde NO TO Pieknie rozpolawiac silnik ???????!!!!!!!! ja sie na tym ni w zab nie znam ile cos takiego moze kosztowac w jakims serwisie ? a nie da sie to miejsce gdzie cieknie kolo zebatki wziac Uszczelnic jakims silikonem albo czyms innym ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Najpierw sprawdź jak masz. U mnie w Cagivie można go wymienić od zewnątrz bez problemu, ale ty zobacz u siebie, Wymiana w serwisie to pewnie będzie ze 200-300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 to nie KTM ze tam jest wszystko uprostszone do wymiany pozdroW KTMie zeby wymienic ten uszczelniacz tez trzeba rozpolowic silnik :crossy:. Bynajmniej w EXC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 tak czytam posty o simmeringach, wiecie może jaki simmering (chodzi mi o wymiary) pasuje na dźwignie zmiany biegów w yamasze dt 125r ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 (edytowane) W KTMie zeby wymienic ten uszczelniacz tez trzeba rozpolowic silnik :). Bynajmniej w EXC. nie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adb275679b6d2918.html Edytowane 23 Maja 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.