Sergio Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 A wiec pokazcie swoje umiejetnosci,jakie figury stawiacie;) najlepiej z zalaczonymi zdjeciami:)pozdrawiam...ps.przeciez nie ma motocykla ktory nie pojdzie na gume;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 jakie figury stawiacie;) najlepiej z zalaczonymi zdjeciami:) ja stawiam niezle figurki z brązu ale fotek nie mam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 ja narazie nie moge wyczaic manetki gazu;] i moim 30 letnim 2t kiepsko z jazda na gumie... wiem ze to śmieszne ale za cholere niemoge znalesc dobrego miejsca na ćwiczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 wueska szkoda wsk-i do stunu bo zaraz ja zarzniesz a to moje pierwsze kroki na kole http://www.bikepics.com/pictures/767986/http://www.bikepics.com/pictures/736986/http://www.bikepics.com/pictures/767988/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergio Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 no ladnie:)trzymaj tylko dluzej gume i pozwol na to zeby kolo jeszcze wyzej polecialo w gore:)znajdziesz punkt..."G":):) mowa o takim punkcie:):biggrin: moje pierwsze foto:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 wueska szkoda wsk-i do stunu bo zaraz ja zarzniesz a co? silnik sie zatrze z braku smarowania w pionie czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 2t sie w pionie nie zatrze :) bo ma smarowanie z benzynki ;] , a w 4t tez sie zastanawiam , moze ktos da konkretna odpowiedz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 a w 4t tez sie zastanawiam , moze ktos da konkretna odpowiedz??Przerabia sie smoki i wstawia przegrody w misce ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) http://img187.imageshack.us/img187/9166/dsc00623tl1.jpg - punkt G :icon_mrgreen:http://img216.imageshack.us/img216/9535/dsc00626yi0.jpg Edytowane 21 Maja 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 http://szpaq.wrzuta.pl/film/bnlHDSo7mX/sen...ionie...buheheha to moije pierwsze krokihehe dalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoPatryk Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 no ladnie:)trzymaj tylko dluzej gume i pozwol na to zeby kolo jeszcze wyzej polecialo w gore:)znajdziesz punkt..."G":):) mowa o takim punkcie:):bigrazz: moje pierwsze foto:) Takie pytanko do tej fotki z linku. Czy w tylnym kole masz mało powietrza czy tak osiadło pod ciężarem? Ja jak próbuje na gumie znaleźć "punkt G" w RM 250 to mam wrażenie ze lece na plecy :buttrock: i odruchowo puszczam gaz i hamulec. Może coś doradzisz co mam albo powiesz co robie źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Niby jak jest mniej powietrza w tylnej gume to się lepiej na kole lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 a co? silnik sie zatrze z braku smarowania w pionie czy jak? tak bo zawory nie mają odpowiedniego smarowania i się woda w chłodnicy gotuje :icon_rolleyes: :banghead: :notworthy: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergio Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Niby jak jest mniej powietrza w tylnej gume to się lepiej na kole lata. nie "niby" tylko tak jest... latwiej jest opanowac piona.. jesli czujesz ze lecisz na plecy to dobrze:)delikatnie operujac hamulcem tylnim i gazem mozna z niewielka predkoscia uzyskac spory dystans...tak ogolnie rm-a nie jest najlepszym sprzetem do nauki jazdy na gumie przez nagle oddanie mocy...ale jesli juz prubojesz to skorzystaj z mojej uwagi...no i poza tym trening czyni mistrza:):)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 chyba ze masz tak twardy hamulec jak ja i niemozesz go wdusic,wie ktos moze co zrobic ze byl miekki i lekko chodzil?inen sendy maja wlasnie miekkie i mocne a moja ma twardy i slaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.