Skocz do zawartości

Juz sie zabic czy jeszcze sie wstrzymac ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yo,

 

Co ja tu robię?

Ryba, pienisz się, może nie powinieneś wyładowywać Swojej frustracji na forum, i to obrażając innych, a zwyczajnie zapytać kogoś kto się zna(na czterosuwach) czy np. Twoje moto w ogóle się do latania na kole nadaje i czy to mogło być powodem obecnych problemów...

pap

 

 

 

Nie rozumiem po kiego sie rzucasz ??? :flesje: To w jaki sposob zjechalem klr'a ma raczej male znaczenie, a tak swoja droga budowa silnika pozwala w miare sprawnie smigac na kole .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NArazie t mam mature(w pon ) wiec nie mam czasu i narazie tu chcialem poteoretyzowac :icon_mrgreen: we wtorek go rusze i zobaczym co i jak

Witam! Poteoretzyować to możesz z piwkiem w ręku na murku pod domem z lolegami o maturze. A na tym forum rozmawiamy o konkretach. Kupując motocykl używany pierwsze kroki to serwis i pełny przegląd z wymianami. I wówczas wiesz na czym stoisz. I powodzenia na maturze. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na maturze hmmm...... przeszlo :buttrock:

 

 

Tak wiec jako czlowiek juz wolny rozebralem dzis troche klr'a i oto efekty :

http://bikepics.com/members/ryyyba/part/

 

Ma ktos jakies wnioski ?

 

 

A co do serwisu zaraz po kupnie sprzeta to nie wierze ze niekt z was nie zrobil nigdy tych 5kkm... Nie bede tu sie tlumaczyl ze nie mam zadnych dochodow i ledwo co sie ma na paliwo, ale czlowiek uczy sie na bledach :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Z tych zdjęć nic nie wynika. Ale osobiście stawiam na rozrząd "tm85" dobrze sugeruje. Sprawdź ustawienie wałków w górnym położeniu tłoka czy jest nie przestawione. Sprawdź napinacz łańcuszka, czy się nie skończył. Może zawór zatarty. Tych może dużo być może. Może coś z zębatką na wale korbowym. Może łańcuszek do wymiany. Itd itp. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, jak juz po maturze to sciagnij sobie lub kup serwisowke - to podstawa.

Potem wyjmij silnik z ramy ( serwisowka pokazuje jak ), odwroc do gory nogami i zdejmij dolna czesc karterow silnika i niezbedne do dokonania tego boczne pokrywy tez. Wowczas powinno sie okazac dlaczego mimo krecenia rozrusznikiem tlok "nie chodzi".

Na razie zdjales pokrywe rozrzadu, a to nic nie pokaze, bo akurat ja jestem pewien ze problem raczej nie lezy w przeskoku lancucha rozrzadu.

Poza tym jak przeskoczy o 1 zab to niewiele sie dzieje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz komore lancuszka balansowego , jesli tam wszystko bedzie ok to masz problem :/ , wystarcz zdjac pokrywe alternatora bedziesz widzial czy w ogole lancuszek jest na swoim miejscu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...