Gość Lukass Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Daj spokój! Spier... dobrą ramę w motocyklu. Później się coś Tobie nie uda, czy znudzi ta przeróbka, rzucisz w kąt, zapomnisz, a rama pójdzie na złom. Nie problem jest zniszczyć coś. Może zastanów się nad zrobieiem z niej oryginału, by miała jakąś wartość, a nie wartość kupy złomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 :) :banghead: :banghead: Czlowieku zostaw ta biedna SHLke, sprzedaj, oddaj, podaruj ale nie tnij i nie niszcz tego co jeszcze sie uchowalo :) Kup sobie jakiegos rusa i tnij, niszcz, kombinuj a nie polskie zabytki, ktorych co raz mniej na rynku. Szaleju sie najadl czy co... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Nie rusa, kup sobie koło i walnij sie w czoło! to moja rada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlo Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 popieram przedmówców :icon_twisted: doprowadz ją do orginału a nie do złomu totalnego :( Cytuj SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Nie rusa, kup sobie koło i walnij sie w czoło! to moja rada No to chinczyka, tego jest opor i nadal produkowane wiec mniejszy bol... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 MOCu.. wchodzisz w gniazdo zmij.. :banghead: pisac rusa- jakiego emke, mw.. ? a moze irbita? :] kaska, ural m-67 tez swoje cenipomijam margines ruska... ukrainy nie szkoda :buttrock: Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Niee absolutnie, mowie o motocyklach produkowanych wspolczesnie... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq Opublikowano 22 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2007 jakoś tu ucichło :) to już po prostu nie te czasy w których wyciągało sie silnik z WSK i wkładało to samorobionego traktora czy innego wehikułu :( weterany zaczynają po prostu zyskiwać szacunek :( i takie przeróbki już nie przejdą, lepiej przerobic sobie japonie :P robią tego od groma :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 Podepne sie pod topic, bo nie chce syfić nowym wątkiem. Mam problem z moją "eshajelą". Wygląda to mniej- wiecej tak: Na zimno nie zapali z kopa choćbym po niej skakał nie wiem ile (uparta dziewica :crossy:). Po grze wstępnej, czyli podgrzaniu cylindra do temperatury "parzenia" ;) po kilku kopniakach zaskakuje. Oczywiscie dzwignia ssania w dolnej pozycji, bo po przestawieniu "w góre" moto natychmiast gaśnie i czar pryska. Dodam, że "Ezechiela" dwa dni temu brykała aż miło i nagle coś jej nie przypasiło i zaczeła kaprysić (tracić moc) jak to z takimi młódkami bywa . Trudno to opisać. Zaraz po odpaleniu ładnie wkręca sie na obroty i jedzie "na ppół gwizdka" jednak po 300 metrach traci moc zupełnie i nie da rady ruszyć nawet na maxymalnie otwartej przepustnicy. Dodam że kanały paliwowe czyste, a gażnika jeszcze nie pokazała bo trochę się wstydzi ;P Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 (edytowane) pisałem 100 razy napisza i 101, przy odpalaniu dzwignia ssania w pozycji górnej !!!!!!!!! niezaciągniętej, wtedy pseudo-ssanie jest załączone, motor dostaje mniej powietrza, więcej paliwa, jak zaciągasz manetke ssania, pozycja w dół , czy też do siebie, ssanie wyłączone, przesłona gardzieli odsunięta a z tego co opisujesz to sobie zmień świece albo ustaw dobrze szczeliny, w dodatku pewnie gaźnik do regulacji Edytowane 24 Czerwca 2007 przez barteq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 W pozycj górnej to nawet jak jest "rozpalona" to nie zaskoczy... XD Wiec chyba cos wymaga poprawek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteq Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 jak pisałem wyżej sprawdź świece i szczeliny na elektrodach i przerywaczu (prawdopodnie jest zbyt duża), potem czas na regulacje motocykla, być może nieodpowiednia mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thadeus Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Ej :crossy: Panowie :lalag: Ale to było tylko pytanie :PPP A Wy mnie tak od razu z góry na dół, jakby już było po fakcie :PP A teraz konkret = poszedłem po rozum do głowy i jedynie co, to będą nieliczne przeróbki, żeby był sprawniejszy i wytrzymalszy ;)) Po kilku dniach spedzonych w garażu już wiem jak bardzo szkoda byłoby go ciąć :) Teraz papierek ścierny do ręki i szlifujym rdzę na felgach L:P potem pod nowy lakier go musze przygotować, a silnik wykręcam i do znajomego, który składa samochody i motocykle zanosze ;) Nawróciłem się :PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 a jakież to przeróbki będą? musimy zatwierdzić :-p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thadeus Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Cześci do wymiany, to nawet nie licze, bo zakupów mam dużo... Części, które nie będą oryginalne, albo nie będą zamiennikami to jak na razie kanapa, prawdopodobnie będzie drugi wydech, wymienię filtr powietrza, prawdopodobnie na filtr stożkowy, no i to chyba tyle :P Co tu dużo mówić? 99% oryginału + 1% inwencji własnej :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.