Natalia Cattiva Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 2T i 4T to sa dwie rozne storie..Wplyw ma rowniez to z jakich pojemnosci powyciagane.. Wiec tego jest w 3 dupy.. 2T i 4T inaczej oddaja moc. Jakiekolwiek porownywanie, ktory CROSS jest tanszy w utrzymaniu jest wg.mnie bez sensu.. To nie sa tanie rzeczy, jesli myslisz o tym powaznie..jesli nie - to tym bardziej nie sa tanie rzeczy :)Zwykle 2T wymaga czestszej obskugi, 4T z kolei drozszej, ALE nie jest to moim zdaniem regula.Stan sprzetu, kultura jazdy i uzytkowania rowniez ma wplyw na koszta. Jak cos zbagatelizujesz, to zaplacisz x2.Jak chcesz tanio - zaplacisz 3 razy.. etc. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.