Skocz do zawartości

Aprilia RSV 1000 Mille (RSV1000 ) plusy i minusy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam czasami importuje motocykle miałem dwie szt rsv mille 1000 1999r i 2001 sprzedałem je bardzo szybko mialem okazje polatać rewelacja swietny motocykl dobre osiagi,wykonanie,sportowy wyglad,moge smiało polecić ta maszyne dobrze eksploatowana jest nie do zdarcia!

za tydzien jade po motocykle jak sie trafi przywiaze jeszcze jedną pozdr. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

koles chce kupic aprilie rsv 1000 mile 2000rok. i takie pytanko. ile to pali.?jak z czesciami.(czy drogie? dostepne na rynku? jakie ma wady ten motocykl? itp. moze ktos ma taka i sie wypowie na jej temat.z góry dzieki.

Pali ile wlejesz i nic mniej,ja na jeden wypadzik po okolicy zalewam zbornik do pełna i wcale długo nie czekam aż zapali sie kontrolka ale łape mam niestety ciężką i niepotrafie tym sprzętem sie turlać tyrystycznie tylko na każdym biegu do kontrolki-takze mysle ze 10L/100km to moze byc nawet mało ale nie o to chodzi akurat w tym motocyklu,pozdrawiam użytkowników jednej słusznej marki RSV najlepiej z R na końcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Od niedawna jestem właścicielem RSV Mille R z 2002 roku, i mam parę pytań do użytkowników tego sprzętu.

- Ile piją wasze maszynki, bo moja wciąga przy średnio ostrej jeździe 10l na 100km.

- na jakiej oliwie ma ona śmigać, bo słyszałem że ROTAX jest czuły na jakość oliwy.

- na ilu obrotach ma być ustawiona dioda na obrotomierzu ( i do jakich można ją kręcić bezpiecznie)

- czy tylny hamulec u waz też tak ciężko chodzi.

- czy morze ktoś wkładał xenon do tej maszyny i czy się sprawdza.

 

A teraz pozytywy

Miałem TDM-a 850, Hondę CB 1300, Yamahę R1, ale nic nie dorówna RSV-ce.

Morze i włoszczyzna, ale finezja kształtów jest niepowtarzalna. Który japończyk ma taki wahacz jak RSV-ka.

Pokłony :icon_question: dla projektantów Aprilki. Morze i japonia jest lepsza do jazdy na gumie, lecz czy któraś ma taki dół, i ciągnie od2 tyś. Każdy motocykl ma + i - , ale mi najbardziej przypasowała RSV- ka. Mam 2 metry wzrostu i jest dla mnie wygodna (o ile sporty mogą być wygodne). Prosił bym o jakiś namiar na serwisówki do niej bo nic nie mogę znaleźć w necie.

Pozdrawiam

Superdejw RSV Mille R :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czy morze ktoś wkładał xenon do tej maszyny i czy się sprawdza.

 

Nie wkladal bym tam zadnego " pseudo" xenonu.

 

1. samonivelacja systemu

2. spraskiwacze reflektora

 

inaczej tracisz homologacje.

 

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wkladal bym tam zadnego " pseudo" xenonu.

 

1. samonivelacja systemu

2. spraskiwacze reflektora

 

inaczej tracisz homologacje.

 

:cool:

 

 

Kolega wpakował xenonik do Hondy XX i świeci rewelacyjnie.

Koszt do przyjęcia bo 200 zł a efekt SUPER (nie mówię o wizualnym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewatpie, nie zmienia to jednak faktu, ze sam pozbawil sie homologacji i prawa dopuszczenia do ruchu. Trafi jna kumatego moga byc klopoty....

 

:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS, nie w tym kraju... kłopoty może mieć najwcześniej w jakimś cywilizowanym, gdzie zakładanie bądź czego ograniczone jest przez prawo (fakt, czasami do poziomu absurdu)

 

tym niemniej temat zbacza, proponuję przenieść dyskusję na temat xenonów do odpowiedniego działu (wątki AFAIR już są, wystarczy kontynuować)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od niedawna jestem właścicielem RSV Mille R z 2002 roku, i mam parę pytań do użytkowników tego sprzętu.

- Ile piją wasze maszynki, bo moja wciąga przy średnio ostrej jeździe 10l na 100km.

- na jakiej oliwie ma ona śmigać, bo słyszałem że ROTAX jest czuły na jakość oliwy.

- na ilu obrotach ma być ustawiona dioda na obrotomierzu ( i do jakich można ją kręcić bezpiecznie)

- czy tylny hamulec u waz też tak ciężko chodzi.

- czy morze ktoś wkładał xenon do tej maszyny i czy się sprawdza.

 

A teraz pozytywy

Miałem TDM-a 850, Hondę CB 1300, Yamahę R1, ale nic nie dorówna RSV-ce.

Morze i włoszczyzna, ale finezja kształtów jest niepowtarzalna. Który japończyk ma taki wahacz jak RSV-ka.

Pokłony :smile: dla projektantów Aprilki. Morze i japonia jest lepsza do jazdy na gumie, lecz czy któraś ma taki dół, i ciągnie od2 tyś. Każdy motocykl ma + i - , ale mi najbardziej przypasowała RSV- ka. Mam 2 metry wzrostu i jest dla mnie wygodna (o ile sporty mogą być wygodne). Prosił bym o jakiś namiar na serwisówki do niej bo nic nie mogę znaleźć w necie.

Pozdrawiam

Superdejw RSV Mille R :crossy:

 

Widzisz mi RSV też strasznie pasuje :-)

Serwisówki, fiszki i takie tam mogę przesłac na maila jak chcesz...

 

Apropos Twoich pytań:

- pije dużo ale adrenaliny nie da się wycenić

- rotaxy z większym przebiegiem lepiej zalać półsyntetykiem

- nie bój o obroty, sam odetnie jak za dłuuuugo będziesz kręcił, ale polecam ustawić na 9000obr/min

- po wymianie klocków tylni hamulec się poprawił, w rzeczywistoći trzeba go od czasu do czasu odpowietrzyć

- nad xenonem sam się zastanawiam, jak będziesz miał to daj cynk czy warto, ile kosztuje, jak świeci, itp...

 

może kiedyś razem polatamy, nie jest tak strasznie daleko:-)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy na to:

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/b...rgeId=767936653 ?

 

Juz od jakiegos czasu sie interesuje RSV. Czym sie roznia kolejne roczniki, lepsze doly, awaryjnosc, podatnosc na tunning?

w 2001 był lifting modelu-nowe zaciski hamulcowe na 4 klocki każdy,inny zbiornik paliwa,zadupek przełączniki,tylna lampa,w 2003 roku zepsuli tylnie lampy pozbawiając je daszka a 2004 wyszedł najnowszy model który w 2007 dostał drobniutki lift,jak możesz to kup wersje RSV R-ma kute koła,zawias OHLINSA a co to jest to nietrzeba tłumaczyć.Jest cała masa tzw EPROMÓW do komputera poprawiających parametry sam osobiscie mam taki do wydechu SHARK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz mi RSV też strasznie pasuje :-)

Serwisówki, fiszki i takie tam mogę przesłac na maila jak chcesz...

 

Apropos Twoich pytań:

- pije dużo ale adrenaliny nie da się wycenić

- rotaxy z większym przebiegiem lepiej zalać półsyntetykiem

- nie bój o obroty, sam odetnie jak za dłuuuugo będziesz kręcił, ale polecam ustawić na 9000obr/min

- po wymianie klocków tylni hamulec się poprawił, w rzeczywistoći trzeba go od czasu do czasu odpowietrzyć

- nad xenonem sam się zastanawiam, jak będziesz miał to daj cynk czy warto, ile kosztuje, jak świeci, itp...

 

może kiedyś razem polatamy, nie jest tak strasznie daleko:-)

pozdro

 

Z chęciom bym pośmigał z kimś kto ma taką samą maszynę. Mam jeszcze pytanko czy lepiej zestroić zawiehę

na miękko czy na twardo, większości śmigam po mieście - jak jest twarda to nery bolą, jak miękka to bardzo mało precyzyjna. Mój maszyna ma przehulane 8900 kilometrów, jest to oryginał na 100%. Sam ją przywiozłem z Włoch od 1 właściciela. Ale i tak SPALANIE MNIE PRZERAŻA. R 1 piła 7- 8 MAX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Moja RSV z 2006 Baaardzo rzadko przekracza spalanie 7l/100km, a zdarza sie zejsc na poziom 6l/100km. Diode sam sobie ustawiasz przy jakich obrotach ma sie zaswiecic, ja mam ustawione na poziomie 10250 obr/min. powyzej nie ma co krecic skoro max. mocy jest przy 9800 obr/min. a max moment jest okolo 8000 obr/min. ja u siebie zmienilem tyla zebatke na 42 zeby i przyspieszenie sa ATOMOWE. Tylny hamulec niby jest ale jakoby go nie bylo- po odpowietrzeniu wytrzymuje gora 1000 km i znikz czyli sie zapowierza, wymienialem juz uszczelnienia w pompie a efektu zero. nad xenonami to sie nawet nie zastanawiam, bo po co zmieniac cos co jest dobre? chyba ze dla szpanu- to co innego ale nie dla mnie. Jutro jade na European Bike Week Faaker See ok 900 km w jedna strone. Jak wroce to cos wiecej napisze choc przebiegi rzedu 1000 km/dzien sie sa mi obce na RSV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...