automoto Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Witam czasami importuje motocykle miałem dwie szt rsv mille 1000 1999r i 2001 sprzedałem je bardzo szybko mialem okazje polatać rewelacja swietny motocykl dobre osiagi,wykonanie,sportowy wyglad,moge smiało polecić ta maszyne dobrze eksploatowana jest nie do zdarcia!za tydzien jade po motocykle jak sie trafi przywiaze jeszcze jedną pozdr. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 koles chce kupic aprilie rsv 1000 mile 2000rok. i takie pytanko. ile to pali.?jak z czesciami.(czy drogie? dostepne na rynku? jakie ma wady ten motocykl? itp. moze ktos ma taka i sie wypowie na jej temat.z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trąbka Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 http://www.halit.org/Motocykle/Aprilia/Apr..._RSV_1000_R.htmhttp://www.halit.org/Motocykle/Aprilia/Apr...1000_R_cz_2.htmFotki w fotorelacjach.Zmiana map zapłonu bardzo poprawiła zachowania w niskim zakresie obrotów (<3000 rpm). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSV Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 koles chce kupic aprilie rsv 1000 mile 2000rok. i takie pytanko. ile to pali.?jak z czesciami.(czy drogie? dostepne na rynku? jakie ma wady ten motocykl? itp. moze ktos ma taka i sie wypowie na jej temat.z góry dzieki.Pali ile wlejesz i nic mniej,ja na jeden wypadzik po okolicy zalewam zbornik do pełna i wcale długo nie czekam aż zapali sie kontrolka ale łape mam niestety ciężką i niepotrafie tym sprzętem sie turlać tyrystycznie tylko na każdym biegu do kontrolki-takze mysle ze 10L/100km to moze byc nawet mało ale nie o to chodzi akurat w tym motocyklu,pozdrawiam użytkowników jednej słusznej marki RSV najlepiej z R na końcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Superdejw RSV Mille R Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam.Od niedawna jestem właścicielem RSV Mille R z 2002 roku, i mam parę pytań do użytkowników tego sprzętu. - Ile piją wasze maszynki, bo moja wciąga przy średnio ostrej jeździe 10l na 100km. - na jakiej oliwie ma ona śmigać, bo słyszałem że ROTAX jest czuły na jakość oliwy.- na ilu obrotach ma być ustawiona dioda na obrotomierzu ( i do jakich można ją kręcić bezpiecznie)- czy tylny hamulec u waz też tak ciężko chodzi.- czy morze ktoś wkładał xenon do tej maszyny i czy się sprawdza. A teraz pozytywyMiałem TDM-a 850, Hondę CB 1300, Yamahę R1, ale nic nie dorówna RSV-ce.Morze i włoszczyzna, ale finezja kształtów jest niepowtarzalna. Który japończyk ma taki wahacz jak RSV-ka.Pokłony :icon_question: dla projektantów Aprilki. Morze i japonia jest lepsza do jazdy na gumie, lecz czy któraś ma taki dół, i ciągnie od2 tyś. Każdy motocykl ma + i - , ale mi najbardziej przypasowała RSV- ka. Mam 2 metry wzrostu i jest dla mnie wygodna (o ile sporty mogą być wygodne). Prosił bym o jakiś namiar na serwisówki do niej bo nic nie mogę znaleźć w necie.PozdrawiamSuperdejw RSV Mille R :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 - czy morze ktoś wkładał xenon do tej maszyny i czy się sprawdza. Nie wkladal bym tam zadnego " pseudo" xenonu. 1. samonivelacja systemu 2. spraskiwacze reflektora inaczej tracisz homologacje. :icon_twisted: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Superdejw RSV Mille R Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Nie wkladal bym tam zadnego " pseudo" xenonu. 1. samonivelacja systemu 2. spraskiwacze reflektora inaczej tracisz homologacje. :cool: Kolega wpakował xenonik do Hondy XX i świeci rewelacyjnie. Koszt do przyjęcia bo 200 zł a efekt SUPER (nie mówię o wizualnym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Niewatpie, nie zmienia to jednak faktu, ze sam pozbawil sie homologacji i prawa dopuszczenia do ruchu. Trafi jna kumatego moga byc klopoty.... :buttrock: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 KS, nie w tym kraju... kłopoty może mieć najwcześniej w jakimś cywilizowanym, gdzie zakładanie bądź czego ograniczone jest przez prawo (fakt, czasami do poziomu absurdu) tym niemniej temat zbacza, proponuję przenieść dyskusję na temat xenonów do odpowiedniego działu (wątki AFAIR już są, wystarczy kontynuować)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Witam.Od niedawna jestem właścicielem RSV Mille R z 2002 roku, i mam parę pytań do użytkowników tego sprzętu. - Ile piją wasze maszynki, bo moja wciąga przy średnio ostrej jeździe 10l na 100km. - na jakiej oliwie ma ona śmigać, bo słyszałem że ROTAX jest czuły na jakość oliwy.- na ilu obrotach ma być ustawiona dioda na obrotomierzu ( i do jakich można ją kręcić bezpiecznie)- czy tylny hamulec u waz też tak ciężko chodzi.- czy morze ktoś wkładał xenon do tej maszyny i czy się sprawdza. A teraz pozytywyMiałem TDM-a 850, Hondę CB 1300, Yamahę R1, ale nic nie dorówna RSV-ce.Morze i włoszczyzna, ale finezja kształtów jest niepowtarzalna. Który japończyk ma taki wahacz jak RSV-ka.Pokłony :smile: dla projektantów Aprilki. Morze i japonia jest lepsza do jazdy na gumie, lecz czy któraś ma taki dół, i ciągnie od2 tyś. Każdy motocykl ma + i - , ale mi najbardziej przypasowała RSV- ka. Mam 2 metry wzrostu i jest dla mnie wygodna (o ile sporty mogą być wygodne). Prosił bym o jakiś namiar na serwisówki do niej bo nic nie mogę znaleźć w necie.PozdrawiamSuperdejw RSV Mille R :crossy: Widzisz mi RSV też strasznie pasuje :-)Serwisówki, fiszki i takie tam mogę przesłac na maila jak chcesz... Apropos Twoich pytań:- pije dużo ale adrenaliny nie da się wycenić- rotaxy z większym przebiegiem lepiej zalać półsyntetykiem- nie bój o obroty, sam odetnie jak za dłuuuugo będziesz kręcił, ale polecam ustawić na 9000obr/min- po wymianie klocków tylni hamulec się poprawił, w rzeczywistoći trzeba go od czasu do czasu odpowietrzyć- nad xenonem sam się zastanawiam, jak będziesz miał to daj cynk czy warto, ile kosztuje, jak świeci, itp... może kiedyś razem polatamy, nie jest tak strasznie daleko:-)pozdro Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Co wy na to: http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/b...rgeId=767936653 ? Juz od jakiegos czasu sie interesuje RSV. Czym sie roznia kolejne roczniki, lepsze doly, awaryjnosc, podatnosc na tunning? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSV Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Co wy na to: http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/b...rgeId=767936653 ? Juz od jakiegos czasu sie interesuje RSV. Czym sie roznia kolejne roczniki, lepsze doly, awaryjnosc, podatnosc na tunning?w 2001 był lifting modelu-nowe zaciski hamulcowe na 4 klocki każdy,inny zbiornik paliwa,zadupek przełączniki,tylna lampa,w 2003 roku zepsuli tylnie lampy pozbawiając je daszka a 2004 wyszedł najnowszy model który w 2007 dostał drobniutki lift,jak możesz to kup wersje RSV R-ma kute koła,zawias OHLINSA a co to jest to nietrzeba tłumaczyć.Jest cała masa tzw EPROMÓW do komputera poprawiających parametry sam osobiscie mam taki do wydechu SHARK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Superdejw RSV Mille R Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Widzisz mi RSV też strasznie pasuje :-)Serwisówki, fiszki i takie tam mogę przesłac na maila jak chcesz... Apropos Twoich pytań:- pije dużo ale adrenaliny nie da się wycenić- rotaxy z większym przebiegiem lepiej zalać półsyntetykiem- nie bój o obroty, sam odetnie jak za dłuuuugo będziesz kręcił, ale polecam ustawić na 9000obr/min- po wymianie klocków tylni hamulec się poprawił, w rzeczywistoći trzeba go od czasu do czasu odpowietrzyć- nad xenonem sam się zastanawiam, jak będziesz miał to daj cynk czy warto, ile kosztuje, jak świeci, itp... może kiedyś razem polatamy, nie jest tak strasznie daleko:-)pozdro Z chęciom bym pośmigał z kimś kto ma taką samą maszynę. Mam jeszcze pytanko czy lepiej zestroić zawiehę na miękko czy na twardo, większości śmigam po mieście - jak jest twarda to nery bolą, jak miękka to bardzo mało precyzyjna. Mój maszyna ma przehulane 8900 kilometrów, jest to oryginał na 100%. Sam ją przywiozłem z Włoch od 1 właściciela. Ale i tak SPALANIE MNIE PRZERAŻA. R 1 piła 7- 8 MAX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desmo- korek Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Witam!!Moja RSV z 2006 Baaardzo rzadko przekracza spalanie 7l/100km, a zdarza sie zejsc na poziom 6l/100km. Diode sam sobie ustawiasz przy jakich obrotach ma sie zaswiecic, ja mam ustawione na poziomie 10250 obr/min. powyzej nie ma co krecic skoro max. mocy jest przy 9800 obr/min. a max moment jest okolo 8000 obr/min. ja u siebie zmienilem tyla zebatke na 42 zeby i przyspieszenie sa ATOMOWE. Tylny hamulec niby jest ale jakoby go nie bylo- po odpowietrzeniu wytrzymuje gora 1000 km i znikz czyli sie zapowierza, wymienialem juz uszczelnienia w pompie a efektu zero. nad xenonami to sie nawet nie zastanawiam, bo po co zmieniac cos co jest dobre? chyba ze dla szpanu- to co innego ale nie dla mnie. Jutro jade na European Bike Week Faaker See ok 900 km w jedna strone. Jak wroce to cos wiecej napisze choc przebiegi rzedu 1000 km/dzien sie sa mi obce na RSV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSV Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Witam,czy jak robicie test DIAG wtyczką obok aku to macie na wyświetlaczu napis DIAG-i jaką cyfrę zero czy jeden??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.