szatri Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 jezdze magna 94 i przecietnie, przy dynamicznym i "niewolnym" stylu jazdy pali przecietnie 6,5-7 litrow,natomiast przy spokojnej jezdzie w trasie zuzycie spada ponizej 5,5 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 jezdze magna 94 i przecietnie, przy dynamicznym i "niewolnym" stylu jazdy pali przecietnie 6,5-7 litrow,natomiast przy spokojnej jezdzie w trasie zuzycie spada ponizej 5,5 litra z tego wynika ze spalanie porownywalne jest do V2-jek (niewiele wieksze) pozdro all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Podoba mi się to połączenie tylko martwi mnie spalanie!Świadomość, ze możesz wskoczyć na moto i jechać w siną dal... tak bez celu, przed siebie z panną z tyłu jest zaje fajna! Swobodę jazdy z panną w siną dal daje praktycznie każdy motocykl z odpowiednio wygodnym siedzeniem z tyłu... ;) Co do spalania, to proponuję wyjść z następującego założenia: ile mam czasu na jazdę i - w konsekwencji - jakie będę robił roczne przebiegi.W moim przypadku czas jest bardzo ograniczony i roczne przebiegi motocyklem sięgają max paru tysięcy kilometrów. Czy spalę w ciągu sezonu paliwa za 200zł mniej lub więcej jest dla mnie kompletnie bez znaczenia. Ważne jest że jeżdżę tym czym chcę jeździć, bo inaczej kupiłbym skuter... proste? ;) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walerry Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Mi się wydaje że jednak dużo pali taka Magna.Kolega ma VFR-kę a to są podobne jednostki i pali mniej.Ja tylko mogę wypowiedzieć się że wcześniej miałem Suzuki Bandita 1200 s z 99r i Palił uwaga od 4,6lKolega kupił teraz też taki sam model tylko z 2004r i tak samo pali od 4.5l A osobiście to są naprawdę bardzo fajne motorki jak bym miał się zdecydować to naprawdę warto. Tylko Super Magna. Ma duży zapas mocy i taką bym kupił.Dwóch moich kolegów miało takie moto i nic nie płakali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Swobodę jazdy z panną w siną dal daje praktycznie każdy motocykl z odpowiednio wygodnym siedzeniem z tyłu... ;) Co do spalania, to proponuję wyjść z następującego założenia: ile mam czasu na jazdę i - w konsekwencji - jakie będę robił roczne przebiegi.W moim przypadku czas jest bardzo ograniczony i roczne przebiegi motocyklem sięgają max paru tysięcy kilometrów. Czy spalę w ciągu sezonu paliwa za 200zł mniej lub więcej jest dla mnie kompletnie bez znaczenia. Ważne jest że jeżdżę tym czym chcę jeździć, bo inaczej kupiłbym skuter... proste? :) I o to chodzi. Stać na konia, to i stać na owies. A przyjemność musi kosztować i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert30 Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 I o to chodzi. Stać na konia, to i stać na owies. A przyjemność musi kosztować i tyle. A co, jesteś posiadaczem akcji Orlenu?..no wiesz, jezeli istnieje jakś alternatywa w wyborze to czemu nie?! Ekonomia rządzi światem!!! Lepiej wydać na dodatkowe przyjemności np akcje ŻYWCA!!!! A to juz robi różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Tania w obsludze i niewiele palaca bedzie MZ albo Jawa. Japonia to droga zabawa, a demoludy w gruncie rzeczy spelniaja ta sama funkcje - wsiascia i pojechania w sina dal.Tak ze to jest droga do zrobienia tego tanio.Zapomnij opowiesci o niskim spalaniu jakiegokolwiek japonskiego motocykla ( np Bandita 1.2 ) jak jedziesz 80 to pala bardzo malo, ale taka szybkosc zapewnia ci o wiele tansza MZ.Kwestia zuzycia paliwa, tak jak u Browarnego jest na ostatnim miejscu u mnie jesli chodzi o moje hobby, co innego z codziennym transportem ( samochody ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert30 Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 I o to chodzi. Stać na konia, to i stać na owies. A przyjemność musi kosztować i tyle. ..no widzę ze kolega jest posiadaczem akcji Orlenu?! Hmm skoro jest alternatywa to czemu z niej nie skorzystać a za tą kase można np. kupić akcje ZYWCA! Tania w obsludze i niewiele palaca bedzie MZ albo Jawa. Japonia to droga zabawa, a demoludy w gruncie rzeczy spelniaja ta sama funkcje - wsiascia i pojechania w sina dal.Tak ze to jest droga do zrobienia tego tanio.Zapomnij opowiesci o niskim spalaniu jakiegokolwiek japonskiego motocykla ( np Bandita 1.2 ) jak jedziesz 80 to pala bardzo malo, ale taka szybkosc zapewnia ci o wiele tansza MZ.Kwestia zuzycia paliwa, tak jak u Browarnego jest na ostatnim miejscu u mnie jesli chodzi o moje hobby, co innego z codziennym transportem ( samochody ). Adam M. ...no wiesz... ten etap mam juz za sobą. Tak się składa ze z tej rodziny jeżdziłem wszystkimi bardziej znanymi wersjami. Co do Jawy.....hm ...... a jej spalanie... hehehee! Taaaak. Teraz szukam czegoś innego a liczę na to ze forumowicze podzielą się swymi opiiami które są bardzo cenne!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Spalanie i mały zbiornik dają sie odczuć podczas jazdy. Mimo wszystko najważniejsze jest, by moto nie pochałaniało kasy na serwisy. Spalanie w dużej mierze regulujesz sam. Jeżeli będziesz miec przyjemność z jazdy Magną, to nie bedziesz zwracał uwagi na kasę wlaną do baku. Zresztą nie musisz cały czas odkręcać. Poza tym na motocyklu siłą rzeczy nie robi się kilkudziesięciu tys.km w sezonie (są oczywiscie wyjątki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert30 Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Tak przyjemności mogą kosztować - niekoniecznie paliwo!!!! Co innego moto i dodatki...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Tak przyjemności mogą kosztować - niekoniecznie paliwo!!!! Co innego moto i dodatki......Robert, właśnie pod względem dodatków możesz zaoszczędzić przy Magnie, bo jej masa ozdóbek nie pasuje. Surowa i dzika wygląda rewelacyjnie. A jak bardzo chcesz oszczędzać na paliwie, to szukaj Wild Stara :icon_razz: jednak nie licz na tak szaloną jazdę, jak Magną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 ..no wiesz... ten etap mam juz za sobą. Tak się składa ze z tej rodziny jeżdziłem wszystkimi bardziej znanymi wersjami. To bylo letko ironiczne z mojej strony, kolego... Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Niestety, ale zawsze jest coś za coś. W tym przypadku wacha za przyjemność. Tylko z mojego punktu widzenia to bez różnicy czy moto pali 5 czy 7 litrów. Gdyby to miało być 5, a 15 to bym się pewnie zastanowił, ale dwa literki są bez znaczenia. Mój akurat pali 5-6, ale czasami zazdroszę odejścia innym maszynom i chętnie bym poświęcił pare zeta więcej na paliwo, aby tylko sprzęt się lepiej zebrał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Niestety, ale zawsze jest coś za coś. W tym przypadku wacha za przyjemność. Tylko z mojego punktu widzenia to bez różnicy czy moto pali 5 czy 7 litrów. Gdyby to miało być 5, a 15 to bym się pewnie zastanowił, ale dwa literki są bez znaczenia. Mój akurat pali 5-6, ale czasami zazdroszę odejścia innym maszynom i chętnie bym poświęcił pare zeta więcej na paliwo, aby tylko sprzęt się lepiej zebrał.Dokładnie, przecież żadko kto z nas robi w sezonie naście tys.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PinkString Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) Robert, właśnie pod względem dodatków możesz zaoszczędzić przy Magnie, bo jej masa ozdóbek nie pasuje. Surowa i dzika wygląda rewelacyjnie. A jak bardzo chcesz oszczędzać na paliwie, to szukaj Wild Stara :buttrock: jednak nie licz na tak szaloną jazdę, jak Magną. jasne spoko - ale wild star tez potrafi spalic 8 litrow i wiecej - np oj wildstarek (byly) jezdzac po miescie i non stop mocno odrecajac - spalal kolo 10 - a na trasie schodzil czasem ponizej 6l - wiec - czy magna duzo pali???????????????uwazam ze pali normalniezalezy jak sie nia jezdzi ot i caly problem pozatym dywagacje na temat 2 litrow roznicy na 100km sa smieszneprzyjmijmy ze robisz w sezonie 10000 tys km: 1. moto pali 6 litrow na 100km czyli aby przejechac te 10000km musisz zatankowac 600litrow Pb 95 ktora kosztuje okolo 4.30pln za litr co daje nam: 2580.00 pln 2. moto pali 8 litrow na 100km czyli aby przejechac te 10000km musisz zatankowac 800litrow Pb 95 ktora kosztuje okolo 4.30pln za litr co daje nam: 3440.00 pln czyli roznica wynosi 860.00 pln na caly sezon czyli mniej wiecej 6 miesiecy a to nam daje jakies 143.333333... roznicy na co. zakladajac ze kupujesz sprzeta za 15 000 - POWINNO BYC STAC KUPUJACEGO!!!! Edytowane 13 Maja 2007 przez PinkString Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.