ktmmaster Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 witam wszystkich , mam zaniar kupić na dniach moto , może ktoś doradzi jakie , mam na myśli ktm exc 450 , 520/525 , głównie przeglądam allegro , co myślicie o : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M421176 pozdrawiam , czekam na poradsy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Ja tam za bardzo się nie znam , ale powiem jednoo - wygląda PRZEDNIO!!!:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 no jak bym miał tyle kasy to tez bym sobie takiego kupił ale wolałbym Lc4 trwalszy silnik niż w przypdaku EXC,czy SX ale jak ktos ma kase to nie widze problemu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Bardzo fajny motorek. Na czym wczesniej jezdziłeś?? 525 nalezy do brutalnych motocykli :icon_mrgreen: Nie da sie ukryć ze oglądając fotkę nie jestesmy w stanie nic stwierdzić :P Cena raczej adekwatna do rocznka chociaz z 1000 mniej by raczej wypadało. Musisz spotkać sie z kimś kto ma taki zdrowy egzemplaż i go dokładnie posłuchać (silnika) podczas pracy na luzie i przy lekkiem przegazownaiu zeby potem miec porównanie. Nic nie moze dzwonić, trzeszczeć i szumieć (oprócz kosza sprzęgła bo to w KTM norma). Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Bardzo fajny motorek. Na czym wczesniej jezdziłeś?? 525 nalezy do brutalnych motocykli :) Nie da sie ukryć ze oglądając fotkę nie jestesmy w stanie nic stwierdzić :) Cena raczej adekwatna do rocznka chociaz z 1000 mniej by raczej wypadało. Musisz spotkać sie z kimś kto ma taki zdrowy egzemplaż i go dokładnie posłuchać (silnika) podczas pracy na luzie i przy lekkiem przegazownaiu zeby potem miec porównanie. Nic nie moze dzwonić, trzeszczeć i szumieć (oprócz kosza sprzęgła bo to w KTM norma). no ogromna moc silniczka ponad 50KM do niewielkiej masy co daje niezłe efekty w jeżdzie na 3 jeszcze podrywałem 520 dalej się bałem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Mój kolega ma na sprzedarz KTM-a 525 SX 2003r chyba za 14000zł w stanie bardzo dobrym. Chodzi mu to jak marzenie, i ma ostrego kopa. Chcesz to napisz to z nim moge porozmawiac na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktmmaster Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 wcześniej miałem xl500 , mega dzwon, i po 4 latach wielki come back na moto , chcę coś mocnego bo mały nie jestem /około 100kg/ :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Maja 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Mój kolega ma na sprzedarz KTM-a 525 SX 2003r chyba za 14000zł w stanie bardzo dobrym Daj sobie spokój z SX... Celuj w EXC, ten z aukcji wygląda nieźle i to wersja Six Days, a więc ma już z modelu 2003 takie lepsze detale jak: większe piasty, odlewany a nie spawany wahacz, większe lagi itd. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktmmaster Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 dzięki , jeszcze pytanko , bo z olejem i zaworami to normalna sprawa wiadomo , a chodzi mi o tłok pierścienie cylinder jak często się powinno wymieniać te elementy , :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel RX Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 aa Co do TEj Mocyy;] Wiadomo Diabeł;] alee do wszystkiego mozna sie przyzwyczaić..wiadomo nie jak zmienia sie moto z jakiejs 80 czy 50;] a do tego to jest 4-takt Wiec Nie ma Problemmu z Tym u Ciebie;] ale Nie ma Zartow trzeba uwazac:D uczy pokory;))pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 dzięki , jeszcze pytanko , bo z olejem i zaworami to normalna sprawa wiadomo , a chodzi mi o tłok pierścienie cylinder jak często się powinno wymieniać te elementy , :icon_twisted:Mam 2 znajomych ktorzy w 2001r kupili sobie 520 i do tej pory zadnych remontow (tłok itp) nie robili i motorki raczej całkiem przyswoicie jezdzą. Z tym ze CI goscie maja po 50lat i jakos turbo ostro nie jezdzą ale co weekend jadą na sporą wyprawe w góry. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 spoko moto ....za dużą forse ale naprawede spox na takim moto mozna poszalec POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wenom Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Takie cacuszko to marzenie.A pytanie, jakie wczesniej miales moto jesli miales ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 srednio co 10 - 15 tys km warto zdjac gore i obadac organoleptycznie czy wymaga cos wymiany. Wiadomo nie jest to moto do jazdy po szosie i robienia dlugich przelotow , wiec starczy ci to na jakies pare lat bez katowania. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.