Skocz do zawartości

pomoc przy kupnie


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich , mam zaniar kupić na dniach moto , może ktoś doradzi jakie , mam na myśli ktm exc 450 , 520/525 , głównie przeglądam allegro , co myślicie o :

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M421176

 

 

 

pozdrawiam , czekam na poradsy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny motorek. Na czym wczesniej jezdziłeś?? 525 nalezy do brutalnych motocykli :icon_mrgreen: Nie da sie ukryć ze oglądając fotkę nie jestesmy w stanie nic stwierdzić :P Cena raczej adekwatna do rocznka chociaz z 1000 mniej by raczej wypadało. Musisz spotkać sie z kimś kto ma taki zdrowy egzemplaż i go dokładnie posłuchać (silnika) podczas pracy na luzie i przy lekkiem przegazownaiu zeby potem miec porównanie. Nic nie moze dzwonić, trzeszczeć i szumieć (oprócz kosza sprzęgła bo to w KTM norma).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny motorek. Na czym wczesniej jezdziłeś?? 525 nalezy do brutalnych motocykli :) Nie da sie ukryć ze oglądając fotkę nie jestesmy w stanie nic stwierdzić :) Cena raczej adekwatna do rocznka chociaz z 1000 mniej by raczej wypadało. Musisz spotkać sie z kimś kto ma taki zdrowy egzemplaż i go dokładnie posłuchać (silnika) podczas pracy na luzie i przy lekkiem przegazownaiu zeby potem miec porównanie. Nic nie moze dzwonić, trzeszczeć i szumieć (oprócz kosza sprzęgła bo to w KTM norma).

 

 

no ogromna moc silniczka ponad 50KM do niewielkiej masy co daje niezłe efekty w jeżdzie na 3 jeszcze podrywałem 520 dalej się bałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Mój kolega ma na sprzedarz KTM-a 525 SX 2003r chyba za 14000zł w stanie bardzo dobrym

 

Daj sobie spokój z SX... Celuj w EXC, ten z aukcji wygląda nieźle i to wersja Six Days, a więc ma już z modelu 2003 takie lepsze detale jak: większe piasty, odlewany a nie spawany wahacz, większe lagi itd.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa Co do TEj Mocyy;] Wiadomo Diabeł;] alee do wszystkiego mozna sie przyzwyczaić..wiadomo nie jak zmienia sie moto z jakiejs 80 czy 50;] a do tego to jest 4-takt Wiec Nie ma Problemmu z Tym u Ciebie;] ale Nie ma Zartow trzeba uwazac:D uczy pokory;))pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki , jeszcze pytanko , bo z olejem i zaworami to normalna sprawa wiadomo , a chodzi mi o tłok pierścienie cylinder jak często się powinno wymieniać te elementy , :icon_twisted:

Mam 2 znajomych ktorzy w 2001r kupili sobie 520 i do tej pory zadnych remontow (tłok itp) nie robili i motorki raczej całkiem przyswoicie jezdzą. Z tym ze CI goscie maja po 50lat i jakos turbo ostro nie jezdzą ale co weekend jadą na sporą wyprawe w góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srednio co 10 - 15 tys km warto zdjac gore i obadac organoleptycznie czy wymaga cos wymiany. Wiadomo nie jest to moto do jazdy po szosie i robienia dlugich przelotow , wiec starczy ci to na jakies pare lat bez katowania.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...