michuu23 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Mam problem z hondą 954, mianowicie jest za słaba. Nie chce ciągnąć. Na koło wstaje dopiero z 8tys obrotów na 1 biegu. Kolega ma ten sam model i jego wstaje z dużo mniejszych. Poza tym jak ostatnio go goniłem to słabo sie zbierała na maksymalnym gazie, dopiero jak odpuściłem troche gaz poczułem chwilowe przyspieszenie. Tak jakby miała za dużo paliwa, lub za dużo powietrza???????Sam nie wiem co z nią jest. Dodam że ma założony K&N i wydech Lazer wraz z kolektorami. Może potrzebna mu jest jakaś synchronizacja z nowym osprzętem??? Nie wiem jak było w oryginale bo moto kupiłem niedawno w takim osprzęcie. Prosze o rade na co zwrócić uwagę??? Pozdro Edytowane 8 Maja 2007 przez michuu23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Możliwe, że sie ślizga sprzegło. Kiedy i na jaki olej wymieniałeś? Może spręzyny sprzegłowe osiadły, albo tarcze zaczynaja się kończyć. Przy okazji zrób regulacje pod te K&N i nowy wydech. Edytowane 8 Maja 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 oddać do serwisu, niech wyregulują - pieron wie, co za talent zakładał te wynalazki i czy potem ustawił gaźniki na nowych parametrach. przynajmniej to obstawiama przy okazji zrób przegląd, skoro żaden mechanik nie oglądnął przed zakupem: chociaż teraz się dowiedz, co kupiłeś, skoro nie pomyślałeś o tym wcześniej :/jsz ps. w pierwszej chwili miałem napisać "zmień na blondynkę". w drugiej - nie karmić trolla... ale może ty faktycznie nie wiesz, co z tym motocyklem zrobić..? poza stawianiem na kółko :icon_evil: Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jeszua ciężko będzie wyregulować gaźniki w 954... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Jeszua ciężko będzie wyregulować gaźniki w 954... :) hmm... czy w takim razie po założeniu kn-a i wymianie wydechów reguluje się jakoś wtrysk..? teraz to już tak z ciekawości pytam :P jsz ps. tak to jest, jak człowiek się wypuści w temat, którego tak po prawdzie nie zna... sorki :) Edytowane 8 Maja 2007 przez jeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Z mojego (małego) zbioru wiedzy wynika, że wtrysk powinien sam regulować mieszankę do zmian wydechu/filtra, ale może ta zmiana była tak istotna, że potrzebna jest ingerencja z zewnątrz. A wtrysk podlega regulacjom. P.S Ślepy głuchego prowadzi :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Rozumiem, ze w tzw exup nie występuje w Twojej konfiguracji kolektory-wydech ?Jeśli go tam nie ma, to to własnie jest przyczyna słabego dołu. Pomóc może albo profesjonalne strojenie na hamowni - bez powercomandera raczej się nie da, bo z tego co wiem to nie da się przeprogramować oryginalnego kompa hondy, drugie rozwiązanie to powrót do oryginalnego wydechu (kompletnego). Nie daj nikomu dłubac we wtryskach, bo ci zniszczą moto - w serwisówce jest tylko podane jak sprawdzić działania wtrysków, na temat regulacji nie ma ani słowa, więc raczej sie tego nie reguluje. Miałem takiego bladego 5 sezonów i sporo się naczytałem o różnych modyfikacjach. Pozdrówki Edytowane 8 Maja 2007 przez TomekL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Potwierdzam to co napisał Tomek. Prawdopodobnie tuningowy wydech spieprzył krzywą momentu obrotowego i została tylko góra a z dołu nic. Sprawdź czy masz zawór w tym swoim wydechu i jeśli jest to czy działa. Z tego co pamiętam to 954 ma tez klapę spiętrzającą w airboxie z nią może być coś nie tak. Jak się nie znasz to nie grzeb sam. Oddaj ją do przejrzenia komuś kto ma jakieś doświadczenie w sprzętach tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Z tego co pamiętam to 954 ma tez klapę spiętrzającą w airboxie z nią może być coś nie tak. Z tego co czytałem, to klapka w airboxie słuzy głównie do zmniejszenia hałasu z airboxu. Jej brak ma żaden albo minimalny wpływ na osiągi. No ale sprawdzić nie zawadzi :icon_mrgreen: Sprzęty z najwyzszej półki (a 954 do takich należy niewatpliwie) są mocno dopieszczone fabrycznie jeśli chodzi o osiągi. I żeby coś faktycznie sensownie poprawić trzeba władować sporo kasy i miec kogoś kto wie co robi. W innym wypadku efekt będzie odwrotny - tzn gorzej niż fabrycznie. Najwieksze pole do popisu w poprawianiu 954 jest w zawieszeniu - szczególnie przednim. I lepiej w to zainwestowac, bo - bez obrazy oczywiście - to moto ma poweru w nadmiarze już w wersji stockowej. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Klapy może brakować, ale może być też zamknięta na stałe co z pewnością nie poprawiło by osiągów. Jest to jedna z rzeczy, które należy sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuu23 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Możliwe, że sie ślizga sprzegło. Kiedy i na jaki olej wymieniałeś? Może spręzyny sprzegłowe osiadły, albo tarcze zaczynaja się kończyć. Przy okazji zrób regulacje pod te K&N i nowy wydech. A gdzie mogę zrobić taką regulację?? Jestem z Wielunia woj. łódzkie. Rozumiem że potrzebna jest do tego Hamownia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 A gdzie mogę zrobić taką regulację?? Jestem z Wielunia woj. łódzkie. Rozumiem że potrzebna jest do tego Hamownia?? Z polskich adresów - Dynotech albo Tomek Kedzior z Polandposition. Zadzwoń tam to sie dowiesz, ale wg mnie tańszym rozwiązaniem będzie zakup na ebay oryginalnego ukladu wydechowego. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Warto przy tym nadmienic ze Dynotech jest w Katowicach, a PolandPosition w Piasecznie pod Wwa.I obie firmy sa zawalone robota na poczatku sezonu.Kupienie oryginalnego wydechu to pierwszy krok zeby ten motocykl odzyskal moc w dole obrotow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuu23 Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Rozumiem, ze w tzw exup nie występuje w Twojej konfiguracji kolektory-wydech ?Jeśli go tam nie ma, to to własnie jest przyczyna słabego dołu. Pomóc może albo profesjonalne strojenie na hamowni - bez powercomandera raczej się nie da, bo z tego co wiem to nie da się przeprogramować oryginalnego kompa hondy, drugie rozwiązanie to powrót do oryginalnego wydechu (kompletnego). Nie daj nikomu dłubac we wtryskach, bo ci zniszczą moto - w serwisówce jest tylko podane jak sprawdzić działania wtrysków, na temat regulacji nie ma ani słowa, więc raczej sie tego nie reguluje. Miałem takiego bladego 5 sezonów i sporo się naczytałem o różnych modyfikacjach.Pozdrówki Dziś byłem u znajomego mechanika. Przejrzeliśmy filtr powietrz. Klapka sie otwiera. Jest OK. W wydechu jest Exup. Sprawdziliśmy ustawienia Jest OK. Motor ogólnie wcześniej raczej nie był rozkręcany... Nadal ma słaby dół i ogólnie jest słaby jak na franka. . Kupiony był w salonie w Polsce więc raczej nie jest zblokowany. Nie mam pojęcia co z nim jest. Gdyby coś Ci Przyszło do głowy daj znać na meaila: [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.