Skocz do zawartości

KX 125 - zamulenie


KML
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno zanabyłem KX-a ponoć po full remoncie, moto od samego początku sprawowało się rewelacyjnie.

Obecnie ma przejechane ok 10 h i nagle przestało chodzić jak powinno, strasznie sie muli i kiepsko wkręca na obroty.

Na wysokich obrotach (jak mu przytrzymam odkręconą manetę) przerywa jakby tracił iskrę , wydaje dziwnie zmulony dzwięk i chyba bardziej pluje z wydechu olejem.

 

Myślałem że to świeca, ale zmieniałem na inne (wprawdzie nie na zalecaną BR10EVX) i objaw jest identyczny.

Wyczyściłem filtr powietrza i gaźnik, sprawdziłem membranę , działanie zaworu wydechowego oraz drożność dyfuzora i wydechu, nic nie pomogło.

Ktoś ma jakis pomysł co to może być?

Elektyka, pierścienie?

 

Jest to mój pierwszy cross i nie znam ich usterek, może ktoś miał coś podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jak to się stało:

Jeździłem sobie i było wszystko ok, zgasiłem moto.

Następnego dnia nie chciał zapalić od kopa, więc go na pych i zapalił ale jakoś dziwnie chodził.

Przejechałem kawałek, moto przerywało i nie chciało się wkręcać, po jakimś czasie zdechło i już nie odpaliło.

W domu wykręciłem świece, oczyściłem i zapalił ponownie (więc uważałem że to świeca) po ruszeniu ok 5-10 m zdechł ponownie i znowu nie zapalił.

Zmieniłem świecę na jakąś inną i na tej chodził ale jakoś dziwnie, 0 powera i tego kopa jaki jest w crossach.

Przejeździłem tak może z 15 min. puźniej wielokrotnie zmieniałem świece, efekt zawsze taki jak opisałem w pierwszym poście.

Edytowane przez KML
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl podobno onie kopci - tez to bralem pod uwage w czasie rozmowy z KML'em. TLok w wyczynie sie zupelnie inaczej konczy - w zasadzie nawet bez pierscienia wyczyn bedzie szedl gora, ale nie bedzie mial zupelnie dolu (czyli zupelnie odwrotnie)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl podobno onie kopci - tez to bralem pod uwage w czasie rozmowy z KML'em. TLok w wyczynie sie zupelnie inaczej konczy - w zasadzie nawet bez pierscienia wyczyn bedzie szedl gora, ale nie bedzie mial zupelnie dolu (czyli zupelnie odwrotnie)

pzdr

 

Nie wiem przynajmniej tak mi sie wydawalo. U mnie w KMX-ie jak bylem na wakacjach kuzaj nagrzebal ze w ogole nie chcial odpalac i iskry nie mial albo odpalal i zachowywal sie tak jak ten KX okazalo sie ze rył cos z zaplonem i kable sie przetarly:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy zapłon się nie poluzował i nie przestawiło kątów, u kolegi w yz tak się stało i były podobne objawy

no dokładnie. miałem tak raz w poprzednim KTM.

W najgorszym wypadku cos z modułem nie tak i nie daje dobrej iskry ale moduły itp raczej jak padają to raz a dobrze.

Zciągnij dekiel po stronie zapłonu i zobacz na znaki na karterze a na stojanie (nie wiem czy dobrze to nazwałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

pawel a ja mysle ze w 3 szprysze od prawej strony wetyla jest do wymiany nypel, no i simeringi to podstawa.

SIEMKA niechcem zakładac nowego tematu bo poco zasmeicac jednym pytaneim a wiec tak.
SIEMKA niechcem zakładac nowego tematu bo poco zasmeicac jednym pytaneim a wiec tak.

Czy kx 125 98 rok za 5900 po remoncie ladny to oplacalne?? i jak sie ogolnie kx sprawuja sa takei jak Yz??

a i moze slownik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...