Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam taki temat w którym jak ktos czegos nie wie i chciałby sie dowiedziec, a nie znalazł odpowiedzi przekopujac bogate archiwum (jest jeszcze???) forum to niech pyta, ale wszelkie pytania typu "nie wiem jakiego ruska kupic bo mi sie w d... przewróciło" odpadaja poniewaz juz raz ustalilismy ze takim uniwersalnym ruskiem dla niewiedzących jest wierchowina.

To od razu zaczynam

1)jak zamocowac podstawke centralna, mam tam sprezyne (tak było jak kupiłem) ale to jest jakis lichy patent, jak kto ma taka rzecz(pewnie nikt, bo wóz podpiera moto) to prosze o foto

2)dziwna rzecz, na wyzszych biegach kiedy wciskam sprzegło i hamulec nozny silnik krztusi sie i gasnie, cos nie wysprzegla, ale na 1-2 tego problemu nie ma co jest grane? mam silnik kaski ale to chyba nie istotne a skrzynia bez wsteka z ulem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, opanowałem, pier.... je o sciane i pasuja, tylko polskie 6204 zz, i do teraz nie wiem jak sie to g.... reguluje, jak ktos wie to prosze o podpowiedz, tylko nie chrzance ze nakretka itd. bo to jakies nieporozumienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, opanowałem, pier.... je o sciane i pasuja, tylko polskie 6204 zz, i do teraz nie wiem jak sie to g.... reguluje, jak ktos wie to prosze o podpowiedz, tylko nie chrzance ze nakretka itd. bo to jakies nieporozumienie

A powiedz dokładnie jaki masz problem z łożyskami stożkowymi, bo trochę za mało informacji posałeś. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz dokładnie jaki masz problem z łożyskami stożkowymi, bo trochę za mało informacji posałeś. :icon_mrgreen:

dowcip polegał na tym ze miałem nowe łozyska stozki, orginał RU i wszystkie dystanse i nakretki nowe i uparłem sie zeby to poskładac, owszem wygladało ładnie jak załorzyłem to luzy jak na parkowej hustawce, i zaczeło sie regulowanie, najpierw instrukcja co w łozyskach piszczy i tak po 4 dniach zabawy pytania ludziów i kombinacji poddałem sie, nie dałem rady, jak nie było luzu to znowu klinował sie beben hamulcowy(pokrywa bebna i sam beben) a jak nie klinował to był luz, i dokrecanie nakretki zgodnie z instrukcvja nic nie dawało oprócz rosnacej agresji, mam pewne przemyslenia z tego okresu mianowicie wydaje mi sie ze jedne z łozysk wchodziło za głeboko albo za płytko i nie byłem w stanie ich ustawic odpowiedio mimo wielu prób rozbierania i składania od nowa, a nakretka w ogóle nie dotykała do łozyska i nawet podkładki nie dawały odpowiedniego efektu, lipa, ktos ma doswiadczenie? Bo warto wiedziec co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długą 6V jeśli o to Ci chodzi.. Przy okazji poszukuje regulatora..

Sorka, ale jeszcze jedno pytanie. Chcesz sprawdzić ją w motorku bez wyciągania, czy na stole?

 

dowcip polegał na tym ze miałem nowe łozyska stozki, orginał RU i wszystkie dystanse i nakretki nowe i uparłem sie zeby to poskładac, owszem wygladało ładnie jak załorzyłem to luzy jak na parkowej hustawce, i zaczeło sie regulowanie, najpierw instrukcja co w łozyskach piszczy i tak po 4 dniach zabawy pytania ludziów i kombinacji poddałem sie, nie dałem rady, jak nie było luzu to znowu klinował sie beben hamulcowy(pokrywa bebna i sam beben) a jak nie klinował to był luz, i dokrecanie nakretki zgodnie z instrukcvja nic nie dawało oprócz rosnacej agresji, mam pewne przemyslenia z tego okresu mianowicie wydaje mi sie ze jedne z łozysk wchodziło za głeboko albo za płytko i nie byłem w stanie ich ustawic odpowiedio mimo wielu prób rozbierania i składania od nowa, a nakretka w ogóle nie dotykała do łozyska i nawet podkładki nie dawały odpowiedniego efektu, lipa, ktos ma doswiadczenie? Bo warto wiedziec co i jak

A nie pomyliłeś przypadkiem tulejek dystansowych? Dłuższa powinna być od strony szczękotrzymacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa widzisz moze tu tkwił bład, tego ja nie przewidział, ale ale tulejki obie były takie same:-)

No 100% są różne zresztą zobacz sobie na stronie http://www.sowiet-moto.neostrada.pl/

 

Muszę wyciągać prądnice żeby regulator sprawdzić? najlepiej jak by można było bez wyciągania..

 

Najprostszy "partyzancki" sposób to pominąć regulator i miernikiem zmierzyć napięcie.

Przy wyłączonym zapłonie odłącz od prądnicy kabel wzbudzania, wyjście wzbudzana połącz z masą i podłącz miernik do "+" prądnicy. Odpal motorek obserwując miernik. Przy dodawaniu gazu :banghead: napięcie powinno rosnąć, ale staraj się nie przekraczać napięcia 9 - 10V. Cewka i akumulator to przeżyją, żarówki nie.

Jeśli napięcie będzie rosło to prądnica jest OK, winy szukaj w reglerze i kablach. Jeśli napięcie nie rośnie - wyciągaj prądnice i zobacz co ją boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dowcip polegał na tym ze miałem nowe łozyska stozki, orginał RU i wszystkie dystanse i nakretki nowe i uparłem sie zeby to poskładac, owszem wygladało ładnie jak załorzyłem to luzy jak na parkowej hustawce, i zaczeło sie regulowanie, najpierw instrukcja co w łozyskach piszczy i tak po 4 dniach zabawy pytania ludziów i kombinacji poddałem sie, nie dałem rady, jak nie było luzu to znowu klinował sie beben hamulcowy(pokrywa bebna i sam beben) a jak nie klinował to był luz, i dokrecanie nakretki zgodnie z instrukcvja nic nie dawało oprócz rosnacej agresji, mam pewne przemyslenia z tego okresu mianowicie wydaje mi sie ze jedne z łozysk wchodziło za głeboko albo za płytko i nie byłem w stanie ich ustawic odpowiedio mimo wielu prób rozbierania i składania od nowa, a nakretka w ogóle nie dotykała do łozyska i nawet podkładki nie dawały odpowiedniego efektu, lipa, ktos ma doswiadczenie? Bo warto wiedziec co i jak

 

 

jest jeszcze jedna możliwość - moze wszystkie dystanse łożyska, itp zamontowales do góry nogami?? Sprubuj powkładać to w odwrotnej kolejności. kumpel miał podobny problem ze luzy w kołach straszne. Okazalo sie ze jak wyjmowal wszystkie elementy z bębna to poukładał pokolei na stole ale przy wkładaniu włożył je nie tą stroną co trzeba :]

 

 

 

Co do szwundu mam podobny problem, do czasu remontu silnika prądnica ładowała pięknie, lecz po remoncie caly czas swieci sie kontrolka :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...