siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam chcicałbym zapytać co myślicie na temat tego moto : http://moto.allegro.pl/item192246045_yamah...zr_cbr_r6_.html 125 cm juz mi sie znudzilo i chce czegos mocniejszego ale nie takiego zeby "mnie roznioslo jak gówno po polu"a jednoczesnie chce zaczać jakas drobną zabawe ze stuntem ... w miescie tez bym sobie chetnie zrobil slalom czasami ale NSR ma za malo mocy i zwei-tag... wiec na ostrzejszy start spod swiatel tez nie ma co liczyc ... opanowalem ten motocykl w 100% jesli macie jakies propozycje oprocz tej aukcji ktora dalem piszcie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam88 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Dowiedz sie wogole czy ma dokumenty potrzebne do rejestracji, bo jak widac na zdjeciu tablicy nie ma, a sprzedajacy tez nic nie napisal na temat papierow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Male dywersje maja bardzo krotka 1-ke. Tzn. mozna je krecic wysoko ale bardzo tego nie lubia, wiec jesli zalezy ci na dobrym odejsciu spod swiatel to rozejrzyj sie za czyms innym. Poza tym ciezko sie je stawia na kolo. Do stuntu sie raczej nie nadaja. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Dokumenty są nie ma tylko przegladu ale to nie problem... jade gdziekolwiek i mi wbijaja... Diversion mi sie zawsze podobala, tylko nie wiem jak z awaryjnoscia... ladnie wyglada... a co do tego ze 4 suwow nie nalezy zbyt wysoko krecic to wiem... kucyków za dużo nie ma ale nie jest też mułem jak Gs500 bo to jest dobry motocykl do nauki jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 poprzedni właściciel mojej xj-ty też chciał do "stantu". i g...o mu z tego wyszło: silnik za słaby, geometria wybryki raczej utrudnia niż ułatwia, hamulce za słabe na popisywszystko to sprawia, że xj-ta jest bardzo fajnym motocyklem dla początkującego, raczej wyższego kierowcy, bardzo dobrze sprawiającym się w codziennej eksploatacji i nawet długich wypadach (bardzo wygodna). ale tobie nie o to chodzi :)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 a co do tego ze 4 suwow nie nalezy zbyt wysoko krecic to wiem... No wiesz zalezy jakie 4 t, bo np. sportowe 600 to lubią wysokie kręcenie :icon_question: . A co do tego sprzeta to podstawowe pytanie ile masz kasy ?? Bo do takiego uzytkownia jak opisałeś to na pewno o wiele lepszy byłby bandit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Mysle ze okolo 5 tysi... myslalem tez na poczatku o CBR F1 bo kumpel ladnie taka zrobil tutaj fotki :http://bikepics.com/members/tomash/87cbr600/ tutaj jeszcze taki maly filmik z jego popisami i roznych kolegow ale glownie chodzi o ta F1 http://youtube.com/watch?v=YVsbTmg-uV8 Edytowane 8 Maja 2007 przez siara_1990 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.