Sloniu Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Witam! od niedawna mam dt supermoto i najpierw miala lekkiego mula, tzn nie chciala sie wkrecac na luzie, pozniej po lekkiej glebie w lesie sie skonczylo wszystko...motocykl czasami odpala jak odpali to albo chodzi normalnie albo chwilke i zdechnie, wymienialem swiece,filtr, przewod od swiecy, czyscilem gaznik i sprawdzalem przewody... co moze byc przyczyna tego ? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Może gaźnik nadaje się do wymiany. Te gaźniki chyba mają jakiś problem bo w mojej Aprilli też poleciał i nadawał się do wymiany i nie wiadomo dlaczego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 To na bank bedzie gażnik, orginalne sa delikatne, kumpel mial tak w swoim KTM LC2jak nie zaworek iglicowy to inne bzdety... jak zmienil gaznik to i moto lepiej chodzilo i mniej paliło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Wiertara tez miales delorto phbn 16 ? ku*wa no jeszcze inwestowac 300 zl w gaznik... a dokladnie co Ci sie posypalo ? na jaki zamieniles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 niestety moto to studnia bez dna :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 moim zdaniem to będzie wina gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 dobra panowie wiertara napisal cos konkretnego a pod nim sam spamik... dowiem sie jaki gaznik wsadziles? chyba zainwestuje w 21mm :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Do 50 przelot 21 mm bedzie za duzy. Jak cos to 16-19. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papciomotocross Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 sprawdz moze Ci sie zatarl zdejmij cilinder i zobacz nic nie szkodzi i bedziesz wiedzial o co chodzi a moze dyfuzor sie zapchal albo złą mieszanke robisz..pozdr Radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) sprawdz moze Ci sie zatarl zdejmij cilinder i zobacz nic nie szkodzi i bedziesz wiedzial o co chodzi a moze dyfuzor sie zapchal albo złą mieszanke robisz..pozdr Radek :) :) :biggrin: kolega Radek dobrze radzi :clap: Edytowane 7 Maja 2007 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Kolego Radku, dyfuzor mam roziety i wlasnie lezy na stole wiec recze za to ze nie jest zapchany, jak by sie zatarl to jakim cudem by mial ponad 9 atm. kompresji ? mieszanki nie moge innej zrobic oprocz 1:50 (am6 ma pompe oleju bez regulacji) :icon_mrgreen: albo nie bede przeginal i wsadze 19 :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: jutro przeloze gaznik od Mt i sie zobaczy... aaaaaaaaa a myslalem nad tym zeby plywak na chwile wypieprzyc zeby paliwo ciagle dostawal i by sie obadalo czy to wina gaznika czy nie co wy na to ? :biggrin: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) aaaaaaaa a myslalem nad tym zeby plywak na chwile wypieprzyc zeby paliwo ciagle dostawal i by sie obadalo czy to wina gaznika czy nie co wy na to ? :D :)Sorry, ale to najgłupszy pomysł o jakim słyszałem. :biggrin: jeśli już wyrzucisz pływak to zalej sobie bardzo dużo benzyny do zbiornika i podwiń nogawki w spodniach! :biggrin: Edytowane 8 Maja 2007 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 AAA no kurcze :) ten zaworek jutro wypieprze od plywaka, dzisiaj odpalila bez dyfozora, chodzila normalnie, zalozylem dyfuzor (nie ten pociety, ten troche zapchany) i codzila dalej normalnie oprocz tego ze sie nie wkrecala, miala mula itp... pozniej chwilka regulacji gazniora i bylo prawie okwrocilem po godzinie i dupa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 A prubowałeś wlać paliwo do cylindra i zobaczyć czy na pierwsze suwy odpala tak jak należy?? Jeśli tak to wina gaźnika, chociaż ja bym obstawiał coś z elektryką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Witam! Miałem taki sam problem z moją DT mam DT 50 R z 2006 r. Tesz nie chciała odpalać a jesli odpaliła nie wchodziła na obroty albo sama wariowała z gazem. problemem był gaźnik. Dysze były za duze. i jak się leciutko pływak klinował(najczesciej przy skoku z jakiejs hopki to zalewało motorek cały czas. Pokombinuj z pływakem. obejrzyj go dokładnie. ja np. miałem pełno takiego osadu z benzyny bo na złej staci tankowałem. Teraz jest ok. ale naprawą zajął się serwis Yamahy. stwierdzili to co pisałem wyzej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.