Śliwa Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 na ulicy sie nie wyjezdzisz:) dawaj na tor :icon_question: IMO tor jest chu*owy - nie można zamknąć szafy... :icon_mrgreen: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitoo Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 też byłem na reningach...cały czas walczyłem z ustawieniami zawiechy w swojej nowej R6...i niestety jeszcze nie jest dobrze...a do tego cały czas strasznie żre mi tylną oponę...narazie wykręciłem 1:45,5 ale jak ustawę sprzęta to zejdzie na jakieś 1:42 - 43... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasiek Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 też byłem na reningach...cały czas walczyłem z ustawieniami zawiechy w swojej nowej R6...i niestety jeszcze nie jest dobrze...a do tego cały czas strasznie żre mi tylną oponę...narazie wykręciłem 1:45,5 ale jak ustawę sprzęta to zejdzie na jakieś 1:42 - 43... Własnie pitoo jak to jest z tym ustawieniem zawieszenia w R6?? bo kurde dojsc do ladu z tym nie mozna a na seryjnym to porazka.... Jak masz teraz ustawiona zawieszke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo/ Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 IMO tor jest chu*owy - nie można zamknąć szafy... ;) :icon_evil: zmień zebatki, bedziesz miał 299 cały czas :) Własnie pitoo jak to jest z tym ustawieniem zawieszenia w R6?? bo kurde dojsc do ladu z tym nie mozna a na seryjnym to porazka.... Jak masz teraz ustawiona zawieszke?? Na dniach suzuki byli kolesie z hyperpro, robbin i ten 2gi zrobili super robote. nie oszczedzali sił i jak najlpiej pomagali w ustawieniu zawieszenia. Na każdego krzyczeli ze mamy zbyt twarde ustawienia. Amory skrętu smiali się ze Moto jazda to nie fitness.Generalnie zminiali mi nawet wysokosc lag w pułkach i teraz zawieszenie mam rewelacja.po każdym treningu małe poprawki i podziękowania bo coraz lepiej było Wazny jest ten SAG jak oni na to mówili. Pitoo startujesz w superstock 600 prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Obserwowalismy bandita 400, dawałes 120% czadupamietaj ze grunt to zabawa :icon_mrgreen: najgorsze byly wrazenia jak litry dochodzily mnie w zakretach, to z prawej to z lewej na centymerty, pierszy raz jak mnie dopadli to myslalem ze ze starchu sie posram :icon_mrgreen: ale teraz moge powiedziec ze tor to tor, z ulica nie ma porownania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam. Wylotki na torze wśród amatorów zdarzają się głownie z powodu nadmiaru adrenaliny:) Adrenalina jest większa niż umiejętności i potem cuda się dzieją. Jeden naładowany emocjami wyleciał z toru już na próbnym okrążeniu grupy C, na zakręcie przed prostą startową gdzie mieli się ustawiać do startu. Raczej mało prawdopodobne aby sprzęt zawiódł? Warto ćwiczyć nie tylko technikę jazdy ale również panowanie nad emocjami. Pozdro 600 trzymaj się:icon_mrgreen: Pitoo, nie widziałem jak walczyłeś z ustawieniami R6 i jak jeździsz (niestety), ale jeśli ja u siebie pogrzebałbym w ustawieniach to spokojnie zejdę do 1.15:) Pozdr Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S16 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 WitamImpreza rewelacyjna byłem na brantach i grandysach zaliczyłem ok 700km jeżdze na 600rr z 2003roku w ostatnim dniu grandysów przełamałem sie na dużej patelni i wyszło 1.49,334 moja życiówka. wiem ze nawet na zwykłej f4 da sie pojechać 1.45!!! poznałem kilku zawodników z doświdczeniem i wszyscy mówili to samo 600 to 600!!! Rozmawiałem z Anią sobotką i zaskoczyła mnie totalnie,stwierdziła ze najnowsza R6 Marcina Walkowiaka jest dokładnie tak samo szybka jak jej zeszłoroczna RRka bez zadnych modyfikacji (wydech końcowy i sportowy filtr powietrza ) opowiadała mi że wyszła z marcinem łokieć w łokieć na prostą i do patelni szli równiutko!!! czas M Walkowiaka 1.39!!! daje to do myślenia prawda??? co do grandysów dla mnie bohaterem wyścigu grupy B był kolega z Krakowa Igor Piasecki z 30 pola startowego przebił sie na 3miejsce w 600kach wykręcił 1.48 na seryjnej r6 BEZ AMORA!!!! będą z niego ludzie !!! Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Tor Poznań jest zajebisty(szkoda że tylko jeden)ale wciąż nie rozumiem dlaczego masa ludzi wypada na jednym zakręcie(od nas z ekipy trzech),prawy na torze kartingowym(trybuny)ani ja ani moi kumple za bardzo nie wiemy co się stało że było bum,na Brandtach i Grandysach właśnie tam sporo zawodników pakowało.Mam nadzieje że przesadzam i to zbieg okoliczności.AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! zapomniałbym bardzo polecam wieczorem po jazdach spacer 4086metrów po torze,wygląda z bliska całkiem inaczej :D :) :P jeżdze na 600rr z 2003roku w ostatnim dniu grandysów przełamałem sie na dużej patelni i wyszło 1.49,334 moja życiówka. Wariat jesteś i tyle ,jak można w dużej patelni wyprzedzać gości na R1 z Yamaha Cup :clap: Edytowane 7 Maja 2007 przez adi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ja chyba iwem dlaczego tam wszyscy wypadaja :] jesli chodzi o zakret "niemiecki"nam nasz "trener" na dniach suzuki powiedział ze tam nie powinno sie ostro odwijac manety poniewaz tor jest jakos zle nachylony i jak sie mocniej odkreci to leci sie w pole :] niemcy o tym tez nie wiedza dlatego tam wylatuje pełno niemcow ( stad wzieła sie nazwa )jedyne co mozna tam zrobic zeby nie wyleciec to przyspieszac troche pozniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ja chyba iwem dlaczego tam wszyscy wypadaja :] jesli chodzi o zakret "niemiecki"nam nasz "trener" na dniach suzuki powiedział ze tam nie powinno sie ostro odwijac manety poniewaz tor jest jakos zle nachylony i jak sie mocniej odkreci to leci sie w pole :] niemcy o tym tez nie wiedza dlatego tam wylatuje pełno niemcow ( stad wzieła sie nazwa )jedyne co mozna tam zrobic zeby nie wyleciec to przyspieszac troche pozniejszkoda że nam nikt nie powiedział ale z drugiej strony dobry driver powinien to wychwycić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 WitamI wiem ze nawet na zwykłej f4 da sie pojechać 1.45!!! p No z seryjnym wydechem i podnóżkami to trudno mi w to uwierzyć...każde mocniejsze pochylenie i trzesz najpierw podnóżkami...potem wydechem po asfalcie , efektownie wygląda, ale na pewno nie sprzyja kręceniu dobrych czasów... w moim f4 sport w wydechu przetarła się już zewnętrzna blacha... wydech ma rozmiar łuski od Bismarka i umieszczony jest trochę za nisko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 oczywiście masz racje z tymi podnóżkami i wydechem ,na seryjnych nie da sie pochylić zwłaszcza w prawo,ale chodziło mi o osiągi 600tek,są bardzo porównywalne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) takie pytanie nie w temacie lecz lekko do niego nawiazujace Ci co byli na dniach suzuki 1-2 maja maja jakies zdjecia z tych dni ? lub wiedza gdzie w necie mozna znalesc ?? bo fotografow trochu na torze bylo a pamiatke w postaci zdjecia zawsze fajnie miec :] Edytowane 8 Maja 2007 przez cytryna ( bandit 400 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 takie pytanie nie w temacie lecz lekko do niego nawiazujace Ci co byli na dniach suzuki 1-2 maja maja jakies zdjecia z tych dni ? lub wiedza gdzie w necie mozna znalesc ?? bo fotografow trochu na torze bylo a pamiatke w postaci zdjecia zawsze fajnie miec :] Jest na 4um temat o dniach suzuki i tam jest link do strony z picsami o tutaj http://forum.motocyklistow.pl/DNI-SUZUKI-1...fia-t70890.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 cześć!Impreza rewelacyjna byłem na brantach i grandysach zaliczyłem ok 700km jeżdze na 600rr z 2003roku w ostatnim dniu grandysów przełamałem sie na dużej patelni i wyszło 1.49,334 moja życiówka. konkretny pelen szacun dla Ciebie, gratulacje! :biggrin: co to znaczy, że sie na dużej przełamałeś, ostrzej na wejściu, czy szybciej w pedzel? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.