twizzter Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Świece i przewody nowe, filtr powietrza OK, a przy dużym otwarciu gazu czuję chwilę "mulenia" i dopiero ciągnie. Powyżej 5 tys. reakcja na gaz jest natychmiastowa i moto idzie jak dzik w młode sosny ;) Przy delikatniejszym operowaniu gazem "muł" nie wystepuje. Jałowe obroty stabilne, na luzie wkręca się bez żadnych "dziur". Wydaje mi się , że to może być niedobór paliwa, chociaż na wysokich obrotach jest wszystko w porządku. Membrana w kraniku jest dosyć sztywna - czy to ona może powodować takie dziwne zachowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 A moze dysza od niskich obrotow w gazniku jest przytkana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Mam to samo, chociaz wczesniej nie zwracalem na to wiekszej uwagi. Moja dywersja z natury jest duzo mniej czula na dodanie gazu. Ale bede obserwowwal temat :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 5 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 (edytowane) Zdjąłem gaźniki, wyczyściłem membrany (nie są skruszałe/twarde/nieszczelne, było na nich trochę siwej plastelinki). Po wyjęciu pływaków zauważyłem dwie dysze - wykręciłem, były ok ale mimo tego przedmuchałem co się dało. Trzecia dysza umiejscowiona z boku, jak sądzę od składu mieszanki wykręcona i przedymane jej okolice. Jedna iglica była na krótkim odcinku lekko zmatowiała. Po złożeniu i rozgrzaniu chwila prawdy....ciągle muli. Nie wiem czy odpowiednio przeczyściłem gaźniki , ale po tym zabiegu coraz bardziej wydaje mi się, że to nie one są przyczyną usterki.. Edytowane 5 Maja 2007 przez twizzter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 wywal fitr powietrza i przejedź sie kawałektylko nie w offroadzie <LOL> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Mam dokladnie to samo w swoim parowozie ( tez Suzuki ) i jestem prawie pewien ze ustawienie troszke wyzszego poziomu paliwa spowodowalo by lepsza reakcje na gaz z wolnych obrotow. Ale tak jak jest ustawiony moto pali mi okolo 6l na 100 przy 1200 ccm pojemnosci, ( do 140 km/h ) no i benzyna wlasnie kreci se kolo $1.20 za litr.Raczej nic nie bede zmienial :icon_razz:. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Hmmm...a ja zastanawiałem się, dlaczego tak mało mi pali - około 5l. przy dość dynamicznej jeździe. Uspokoiłem się trochę, chyba też nie będę nic kombinował ze zmianą poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.