RayoV6 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Mam problem w starej Hondzie CB 450S z brakiem iskry. Postawiłem na cewkę i nawet ją już wymontowałem. W manualu wyczytałem, że rezystancja uzwojenia pierwotnego ma być 0,47Ohm i tak jest. Rezystancja uzwojenia wtórnego winna być 8,9 (+-0,9)kOhm, a jest 18,89kOhm. Czy to oznacza, że cewka jest definitywnie padnięta?A może jednak winny jest moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Nie mozesz przelozyc innej cewki i sprawdzic ?Np maluchowskiej ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Jakby co, to mam na zbyciu sporo części do CB 450S.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Witam pozwolę sie podpiac do tematu w końcu też o iskrze :icon_twisted: wiec tak kolega przywiózł mi z Niemiec jakiegoś daelima 125 żebym mu posprawdzał bo nie pali, wiec tak iskry nie ma przekładałem już cewkę i nic czy szukać winy w module ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jaki to uklad zaplonowy, elektroniczny czy CDI ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jest to CDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 A tak w sprawie tej rezystancji mojej cewki, to ktoś może sie jasno wypowiedzieć tak- jest zepsuta - lub nie - szukaj gdzie indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Nie, bo nikt nie jest jasnowidzem.W serwisowce mialbys prawdopodobnie schemat uklady, ktory trzeba zrobic zeby wykluczyc ja w 100%, bez niej tylko podmiana moze ci cos powiedziec. Do Komarridera - najpierw musisz sie dowiedziec jaka rezystencje maja te cewki zaplonowe ( maja inne niz w ukladach zaplonu elektronicznego ) i dopiero pozniej mozesz je mierzyc. To samo z modulem, bez literatury to szukanie igly w stogu siana.Czy sprawdzales czy cewka dostaje prad niskiego napiecia z modulu ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Nie, bo nikt nie jest jasnowidzem.W serwisowce mialbys prawdopodobnie schemat uklady, ktory trzeba zrobic zeby wykluczyc ja w 100%, bez niej tylko podmiana moze ci cos powiedziec.Adam M.Podmieniłem zarówno cewkę, jak i moduł, i nadal brak iskry. Wychodzi, że to chyba alternator...Czy to normalne, że oba przewody od impulsatora mają cały czas zwarcie do masy, bez względu na połozenie koła zamochowego? Może to właśnie impulsator jest padnięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 znaczy tak... impulsator to tez cewka;] jeden koniec jest przyczepiony do kabla sygnałowego drugi do masy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 znaczy tak... impulsator to tez cewka;] jeden koniec jest przyczepiony do kabla sygnałowego drugi do masy:PCzyli permanentne zwarcie do masy to dla impulsatora normalność, tak? Proszę łopatologicznie, bo elektryka to akurat zdecydowanie nie mój kierunek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Z impulsatora wychodzą 2 przewody miedzy nimi powinno być kilkaset Ohm. Jeśli między przewodami i masą jest zwarcie, to masz sprawę prostą... wymiana. Możesz też mieć przetartą izolację na którymś z przewodów i to powoduje zwarcie.Pozdrawiam Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 rózne sa impulsatory;] to fakt;] jeśli wychodzi jeden to powinna być opornosc miedzy kablem a masą;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 (edytowane) i co kolego miałeś zepsute bo mam podobny problem tylko z CM 400 a to te same silniki Edytowane 30 Grudnia 2012 przez koziolekfmr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Może mi ktoś pomóc wykluczyć wszystko oprucz schematu zapłonu podaję link http://www.motoinfo.yoyo.pl/Honda/Honda%20CB400%20CM400.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.