Skocz do zawartości

Honda CB 450S '89 - Brak iskry


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem w starej Hondzie CB 450S z brakiem iskry. Postawiłem na cewkę i nawet ją już wymontowałem. W manualu wyczytałem, że rezystancja uzwojenia pierwotnego ma być 0,47Ohm i tak jest. Rezystancja uzwojenia wtórnego winna być 8,9 (+-0,9)kOhm, a jest 18,89kOhm. Czy to oznacza, że cewka jest definitywnie padnięta?

A może jednak winny jest moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam pozwolę sie podpiac do tematu w końcu też o iskrze :icon_twisted: wiec tak kolega przywiózł mi z Niemiec jakiegoś daelima 125 żebym mu posprawdzał bo nie pali, wiec tak iskry nie ma przekładałem już cewkę i nic czy szukać winy w module ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo nikt nie jest jasnowidzem.

W serwisowce mialbys prawdopodobnie schemat uklady, ktory trzeba zrobic zeby wykluczyc ja w 100%, bez niej tylko podmiana moze ci cos powiedziec.

 

Do Komarridera - najpierw musisz sie dowiedziec jaka rezystencje maja te cewki zaplonowe ( maja inne niz w ukladach zaplonu elektronicznego ) i dopiero pozniej mozesz je mierzyc. To samo z modulem, bez literatury to szukanie igly w stogu siana.

Czy sprawdzales czy cewka dostaje prad niskiego napiecia z modulu ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Nie, bo nikt nie jest jasnowidzem.

W serwisowce mialbys prawdopodobnie schemat uklady, ktory trzeba zrobic zeby wykluczyc ja w 100%, bez niej tylko podmiana moze ci cos powiedziec.

Adam M.

Podmieniłem zarówno cewkę, jak i moduł, i nadal brak iskry. Wychodzi, że to chyba alternator...

Czy to normalne, że oba przewody od impulsatora mają cały czas zwarcie do masy, bez względu na połozenie koła zamochowego? Może to właśnie impulsator jest padnięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy tak... impulsator to tez cewka;] jeden koniec jest przyczepiony do kabla sygnałowego drugi do masy:P

Czyli permanentne zwarcie do masy to dla impulsatora normalność, tak? Proszę łopatologicznie, bo elektryka to akurat zdecydowanie nie mój kierunek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z impulsatora wychodzą 2 przewody miedzy nimi powinno być kilkaset Ohm. Jeśli między przewodami i masą jest zwarcie, to masz sprawę prostą... wymiana. Możesz też mieć przetartą izolację na którymś z przewodów i to powoduje zwarcie.

Pozdrawiam

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...