Skocz do zawartości

wymiana tłoka


cross21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam od niedawna honde mtx 125 rg i pierwszy raz chce zmienić w niej tłok i wszystkie łożyska. Gdzie moge kupić taki tłok z pierścieniami i komplet łożysk do tego moto? Moja mtx to jakaś nietypowa włoska wersja "RG" i nie wiem czy dostane do niej części. Wie ktoś czy może części silnikowe do tej mojej wersji będą pasowały od tej standardowej japońkiej mtx? A i jeszcze jedno, czy takie części jak tłok i łożyska muszą być orginalne czy są jakieś określone wymiary na podstawie których kupuje się np. łożyska w pierwszym lepszym sklepie z łożyskami? Jaki kupić tłok żeby pasował? Gdzie trzeba się udać żeby mi powiedzieli jaki rozmiar tłoka kupić? Skąd mam wiedzieć np. po którym szlifie jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do lozysk to jak to powiedziales w pierwszym lepszym sklepie. A co do tloka, to najlepiej do jakiejs szlifierni sie udac. Wiedzac po tym ktory szlif dowiesz sie z danych otrzymanych ze sklepu motorcyklowego i pomiarze wlasnego tloka. Tloki mozesz nabyc w: www.larsson.pl ; www.mieloch.pl . Tyle adresów znam.:buttrock::) Albo udaj sie z tym do jakiegos warsztatu samochodowego czy motocyklowego, tam beda wiedzieli najlepiej co i jak. Mowie tu tylko o zalatwienie tloka i szlifu cylindra. Chyba ze sam nie dasz rady rozebrac ii zlozyc.

W razie problemow pisz.

 

Pozdrawiam

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze zrobić tak: zdejmij cylinder i tłok i wyslij to i to do seby:

http://www.seba-motor.pl/

Oni Ci sprawdzą jaki masz wymiar, jak masz tuleje żeliwną to Ci zrboią szlif i dobiorą tłok, wtedy kupujesz poszczególne łożyska w sklepie z łożyskami i można skladać motocykl.

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lub zmierz szerokosc tloka.wysokosc.i od sordka sworznia do denka napisz do mnie.zalatwie ci taniej Wosnera kuty teflonowy badz nie zalezy od ciebie.Lozyska w sklepie tylko dobre nie kupuj tych po 8 lub 12 zl pzdr.

Edytowane przez DiboS60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"www.kemot.pl tam zobacz do tego może będą mieli ale może jeszcze do nich zzadzwoń."

 

 

sory ze sie wyraze ale inaczej twego nie moge ujac karolb123 czy Cie ku*wa popierdolilo proponujesz komus tajwanskiego tloka?? jezdziles kiedys na tym , zakladales to kiedys?? bo chyba nie to jest najgorsze gowno jakie w zyciu widzialem !!! nie warto jest oszczedzac i kupowac tloka za 100zl i po 200-500km go znowu wymienic i jeszcze szlif robic bo tajwanskiego sie tak szybko rozpiepszaja!! tlok jesli juz chcesz kupic to do mtx wystarczy prox ale najlepiej jest kupic vertexa albo wossnera tak jak kolega z forum proponowal i mowie serio niech zaden z was nie pakuje sie w te tajwanskie gowna !!

uff troche mi ulzylo :)

pozdor

Edytowane przez czarczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty Czarek, za przeproszeniem NIE pie**ol to że maciek zatarł 4 tajwańskie (tak naprawde robi je niemiec w domu na tokarce) tłoki nie znaczy ze kolega od MTX zatrze, sam wiesz jak maciek docierał ... założył tłok 50 km dotarcia i na żwirownie albo piątkowisko... jesli by to normalnie dotrzeć to by chodzilo normalnie... aczkolwiek popieram proxa vertexa i wossnera bo robia bardzo dobre tłoki... i jesli ktos robi motocykl dla siebie to warto zainwestować pare złotych w droższy tłok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłok może sam w sobie nie jest zły ale pierścienie powodują awarie, są zrobione z dupnego materiału i pękają po jakiś 400km niszcząc cylinder z tłokiem

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam teorie Enduromastera, tak jak Siara napisał zatarłem kilka tajwańskich tłoków ale to nie znaczy że tłok jest ch**owy tylko pierścienie, bo pękają i robą burdel w cylindrze...sie ma to doświadczenie w tajwańskich tłokach :D... Czarusiowe piłowanie Prox'a też było śmieszne, bo jak można kupić nowy tłok, tymbardziej że to Prox za 350zł, żeby pierścienie nie pasowały... śmiech na sali...

Siary DT na tajwańskim też długo nie pojeździła, ale tam troszke inna przyczyna była, co najlepsze - tajwańskie pierścienie wytrzymały, były całe, ale za to były grubości nitki... <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak tylko powiedz co sie do tego przyczynilo ze ona nie jezdzi, jak robicie remont to wezcie serwisowke ku*wa ;p no w kazdym badz razie nasze remonty sa zajebiste... tak samo jak spuszczanie oleju w skrzyni z mankowego kawasraki oraz inne zacieranie nicasilu w cylindrze 105 oraz w skuterach roznego rodzaju ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego sie czepiasz ;p a powracając do tematu to nie wiem jak jest zazwyczaj z Proxami ale ja po tym Czarkowym mam uraz. Nie ma to jak vertex.

 

P.S. Siara, może zakończmy temat remontu Twojej DT :D a do mańkowej Kawasraki sie nie dotykalem;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KONIEC TEMATU O MAŁYM REMONCIE WIEMY JUZ WSZYSTKO

 

1. Tłok najlepiej nie tajwański

2. Jak pierścienie nie wchodzą to pilniczek i równomiernie żeby wchodziły

3. Uszczelki kładziemy tak zeby nie zakrywały kanałów wodnych

4. Uzywamy syliconu ;p

 

KONIEC NABIJANIA POSTÓW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...