cross21 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Mam od niedawna honde mtx 125 rg i pierwszy raz chce zmienić w niej tłok i wszystkie łożyska. Gdzie moge kupić taki tłok z pierścieniami i komplet łożysk do tego moto? Moja mtx to jakaś nietypowa włoska wersja "RG" i nie wiem czy dostane do niej części. Wie ktoś czy może części silnikowe do tej mojej wersji będą pasowały od tej standardowej japońkiej mtx? A i jeszcze jedno, czy takie części jak tłok i łożyska muszą być orginalne czy są jakieś określone wymiary na podstawie których kupuje się np. łożyska w pierwszym lepszym sklepie z łożyskami? Jaki kupić tłok żeby pasował? Gdzie trzeba się udać żeby mi powiedzieli jaki rozmiar tłoka kupić? Skąd mam wiedzieć np. po którym szlifie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Co do lozysk to jak to powiedziales w pierwszym lepszym sklepie. A co do tloka, to najlepiej do jakiejs szlifierni sie udac. Wiedzac po tym ktory szlif dowiesz sie z danych otrzymanych ze sklepu motorcyklowego i pomiarze wlasnego tloka. Tloki mozesz nabyc w: www.larsson.pl ; www.mieloch.pl . Tyle adresów znam.:buttrock::) Albo udaj sie z tym do jakiegos warsztatu samochodowego czy motocyklowego, tam beda wiedzieli najlepiej co i jak. Mowie tu tylko o zalatwienie tloka i szlifu cylindra. Chyba ze sam nie dasz rady rozebrac ii zlozyc.W razie problemow pisz. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 (edytowane) Możesz jeszcze zrobić tak: zdejmij cylinder i tłok i wyslij to i to do seby: http://www.seba-motor.pl/Oni Ci sprawdzą jaki masz wymiar, jak masz tuleje żeliwną to Ci zrboią szlif i dobiorą tłok, wtedy kupujesz poszczególne łożyska w sklepie z łożyskami i można skladać motocykl. Edytowane 4 Maja 2007 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 (edytowane) lub zmierz szerokosc tloka.wysokosc.i od sordka sworznia do denka napisz do mnie.zalatwie ci taniej Wosnera kuty teflonowy badz nie zalezy od ciebie.Lozyska w sklepie tylko dobre nie kupuj tych po 8 lub 12 zl pzdr. Edytowane 4 Maja 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 www.kemot.pl tam zobacz do tego może będą mieli ale może jeszcze do nich zzadzwoń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 (edytowane) "www.kemot.pl tam zobacz do tego może będą mieli ale może jeszcze do nich zzadzwoń." sory ze sie wyraze ale inaczej twego nie moge ujac karolb123 czy Cie ku*wa popierdolilo proponujesz komus tajwanskiego tloka?? jezdziles kiedys na tym , zakladales to kiedys?? bo chyba nie to jest najgorsze gowno jakie w zyciu widzialem !!! nie warto jest oszczedzac i kupowac tloka za 100zl i po 200-500km go znowu wymienic i jeszcze szlif robic bo tajwanskiego sie tak szybko rozpiepszaja!! tlok jesli juz chcesz kupic to do mtx wystarczy prox ale najlepiej jest kupic vertexa albo wossnera tak jak kolega z forum proponowal i mowie serio niech zaden z was nie pakuje sie w te tajwanskie gowna !!uff troche mi ulzylo :) pozdor Edytowane 5 Maja 2007 przez czarczi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ty Czarek, za przeproszeniem NIE pie**ol to że maciek zatarł 4 tajwańskie (tak naprawde robi je niemiec w domu na tokarce) tłoki nie znaczy ze kolega od MTX zatrze, sam wiesz jak maciek docierał ... założył tłok 50 km dotarcia i na żwirownie albo piątkowisko... jesli by to normalnie dotrzeć to by chodzilo normalnie... aczkolwiek popieram proxa vertexa i wossnera bo robia bardzo dobre tłoki... i jesli ktos robi motocykl dla siebie to warto zainwestować pare złotych w droższy tłok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 nie czarujmy sie te tajwanskie tloki napewno nie przejezdza wiecej jak 1000km z czego 500km to bedzie docieranianie , wiec co to za przyjemnosc z jady pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 tłok może sam w sobie nie jest zły ale pierścienie powodują awarie, są zrobione z dupnego materiału i pękają po jakiś 400km niszcząc cylinder z tłokiem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 na liściastej dorobią ;p tak jak czarkowi ;p znów bedzie blużnić nawijać płakać.... i skonczy sie znów piłowaniem proxa ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Potwierdzam teorie Enduromastera, tak jak Siara napisał zatarłem kilka tajwańskich tłoków ale to nie znaczy że tłok jest ch**owy tylko pierścienie, bo pękają i robą burdel w cylindrze...sie ma to doświadczenie w tajwańskich tłokach :D... Czarusiowe piłowanie Prox'a też było śmieszne, bo jak można kupić nowy tłok, tymbardziej że to Prox za 350zł, żeby pierścienie nie pasowały... śmiech na sali...Siary DT na tajwańskim też długo nie pojeździła, ale tam troszke inna przyczyna była, co najlepsze - tajwańskie pierścienie wytrzymały, były całe, ale za to były grubości nitki... <lol> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 tak tak tylko powiedz co sie do tego przyczynilo ze ona nie jezdzi, jak robicie remont to wezcie serwisowke ku*wa ;p no w kazdym badz razie nasze remonty sa zajebiste... tak samo jak spuszczanie oleju w skrzyni z mankowego kawasraki oraz inne zacieranie nicasilu w cylindrze 105 oraz w skuterach roznego rodzaju ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Czego sie czepiasz ;p a powracając do tematu to nie wiem jak jest zazwyczaj z Proxami ale ja po tym Czarkowym mam uraz. Nie ma to jak vertex. P.S. Siara, może zakończmy temat remontu Twojej DT :D a do mańkowej Kawasraki sie nie dotykalem;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara_1990 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 KONIEC TEMATU O MAŁYM REMONCIE WIEMY JUZ WSZYSTKO 1. Tłok najlepiej nie tajwański2. Jak pierścienie nie wchodzą to pilniczek i równomiernie żeby wchodziły3. Uszczelki kładziemy tak zeby nie zakrywały kanałów wodnych4. Uzywamy syliconu ;p KONIEC NABIJANIA POSTÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 szyna widze ze w ostatnim poscie podsumowales wszystkie nasze przypadki ze skladaniem silnikow :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.