Immortal Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 WITAM, NARESZCIE FORUM DZIALA. CHODZI MI O MOJEGO GPZ-TA. STAL CALA ZIME W DROBNYCH CZESCIACH (SILNIK BYL CALY) I GDY JUZ POMALOWALEM SPRZETA I POSKLADALEM DO KUPY NADSZEDL CZAS NA ODPALENIE. ZAPLON, SSANIE STARTER ODPALIL, CHODZIL SOBIE NA SSANIU CHWILE PUKI SIE NIE NAGRZAL, JA SPUSZCZAM SSANIE A ON KLAPA GASNIE. POWYZEJ 3500RPM CHODZI OK, PONIZEJ ZACZYNA SZARPAC, PRZERYWA I NIE CHODZI NA WSZYSTKIE GARY :crossy: . SWIECE ZALOZYLEM NOWE, NOWY OLEJ, FILTR POWIETRZA I OLEJU TEZ. NIE CHCE CHODZIC, WYGLADA NA TO JAKBY MIAL ZATKANE DYSZE OD WOLNYCH, ALE GDY KONKRETNIE PRZECZYSCILEM GAZNIKI (SPREZARKA 10 ATMOSFER) I INNE SPECYFIKI DO TEGO TO NIC NIE DALO, WYGLADA MI TO NA LEWE POWIETRZE ALE KRUCCE DOLOTOWE NIE SA POPEKANE, NAWET OBEJMY NOWE KUPILEM I ZALOZYLEM, DZIEJE SIE COS DZIWNEGO, ZAPLON WYDAJE SIE ZE TEZ OK.SPRAWDZALEM ROWNIEZ KOLEJNOSC KABLI OD SWIEC I WSZYSTKO SIE ZGADZA. W ZIMIE REGULOWALEM LUZY ZAWOROWE ALE TO RACZEJ NIE MA WPLYWU NA WYSTEPUJACA DOLEGLIWOSC. GDY WE WRZESNIU ZALICZYLEM GLEBE MOTOCYKLEM NA PLAMIE OLEJU NAPEDOWEGO WLASNIE TAK ZACZAL MI CHODZIC. MOTOCYKL SPADL NA PRAWA STRONE POCHODZIL CHWILE I ZGASL, UCIERPAIL W SILNIKU TYLKO DEKIEL OD ZAPLONU, ALE SAM ZAPLON BYL NIE RUSZONY. MOZE TO MA WPLYW SAM JUZ NIE WIEM. LADNA POGODA A JA MUSZE GRZEBAC SIE ZAMIAST JEZDZIC. MOZE KTOS MIAL PODOBNIE, PROSZE I CZEKAM NA JAKIES RADY, SUGESTIE ITP. Z GORY WIELKIE DZIEKI :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grześ23 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 lLuzy zaworowe mają wpływ na prace gaźników prawdopodobnie masz za ubogą mieszankę na wolnych obrotach śruby do regulacji mieszanki najczęściej znajdują się pod komorą pływakową tylko nie pomyl ze śrubami spustowymi od paliwa wykręc o pół obrotu we wszystkich gaźnikach i zobacz czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 takie zabawy ze srubami skladu mieszanki odpadaja. jeszcze wiekszej biedy sobie narobie. pozatym przed regulacja zaworow motur tak samo sie zachowywal. a do regulacji skladu mieszanki najlepiej uzyc urzadzenia badajacego emisje i sklad spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 takie zabawy ze srubami skladu mieszanki odpadaja. jeszcze wiekszej biedy sobie narobie. pozatym przed regulacja zaworow motur tak samo sie zachowywal. a do regulacji skladu mieszanki najlepiej uzyc urzadzenia badajacego emisje i sklad spalin. A czy przy nagrzanym silniku defekt z obrotami też występuje ? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Luzy zaworowe mają wpływ na prace gaźników :) Jaki wpływ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 A czy przy nagrzanym silniku defekt z obrotami też występuje ?Pozdr. przy nagrzanym silniku tez tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 (edytowane) przy nagrzanym silniku tez tak jest Patrzyłem w serwisówkę. Po prawej stronie blisko ramy masz cewkę zapłonową. Być może ona jest uszkodzoną ?Może warto zmierzyć oporność ? Pozdr. Edytowane 4 Maja 2007 przez bodek_o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jak ty czysciles te gazniki jezeli nie wykreciles ( ze strachu przed rozregulowaniem ) srub skladu mieszanki ?Musisz jeszcze raz wyjac gazniki, rozebrac je kompletnie i wyczyscic.Slusznie podejrzewasz ze zatkany jest uklad wolnych obrotow.Ze srubami skladu mieszanki robisz tak, ze wkrecasz je do delikatnego oporu liczac ilosc obrotow, ktora zapisujesz dla kazdego gaznika osobno, a potem wykrecasz calkowicie i juz. Przy okazji NIE gubisz sprezyny siedzacej na srubie, ani oringa siedzacego na jej koncu.Korpus gaznika po rozmontowaniu zanurzasz na noc w carb cleanerze, razem z dyszami, rano przedmuchujesz wszystko sprezonym powietrzem.Nie zanurzasz w plynie zadnych czesci gumowych, ani przepustnic z membranami. Wszystkie czesci z danego gaznika musza do tego samego gaznika wrocic.Potem skladasz i zobaczysz ze problemy na wolnych minal jak reka odjal. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwoj Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Zgadzam się z Adamem, samo przedmuchanie gaźnika nie wystarczy, na dyszach tworzą się osady, do czyszczenia gaźników świetnie nadaje się nitro, pod jednym warunkiem- wszystkie elementy wykonane z tworzywa (guma, plastik) muszą być przed myciem zdemontowane.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 no to trzeba to koniecznie sprawdzic. dziwi mnie tylko jeden aspekt tej sprawy, ze tak nagle to sie zatkało. no ale byc moze dlatego ze po glebie motocykl stał z "pustymi" gaźnikami. to mogło spowodować ze resztki benzyny napewno niezbyt super czystej (jak na 21 letni motocykl z 21-letnim bakiem) "zaschły i zapchały układ wolnych obrotów w jednym lub dwóch gaźnikach. jak narazie czepie sie tego i sprawdze. jezeli przejdzie temat zamknę, jezeli nie to jeszcze trzeba bedzie pogłówkować. jak narazie dzieki wielkie za rady i podpowiedzi. pozdrawiam :P a czy zamiast carb-cleanera mozna zastosowac rozpuszczalnik nitro? bo u mnie raczej nie da rady tak od ręki kupic ten specyfik a czasu mam mało. a czy zamiast carb-cleanera mozna zastosowac rozpuszczalnik nitro? bo u mnie raczej nie da rady tak od ręki kupic ten specyfik a czasu mam mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ja stosuję rozpuszczalnik nitro, jest ok. Rozpuszcza to co ma rozpuszcać i potrafi pięknie czyścic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 mhm, wlasnie przeczyscilem gazniki, jutro bede je montowal. zastosowalem nitro rozpuszczalnik. jeszcze jedna sprawa, pewnie nie w kazdym gazniku, ale u mnie srubki od skladu mieszanki nie posiadaja zadnych o-ringów. jest tylko srubka ze stozkiem i sprezynka. zadnego o-ringu. to normalne w tym modelu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Na 100% masz gaźniki CVK 30 kilka, na śrubce musisz mieć sprężynkę, podkładkę i oring. Niewiem czy alternatywą nie bedzie zasilikonowanie po regulacji gniazda śruby, by nie łapał lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 czyszczenie gaznikow, silikonowanie srubek od wolnych nic ie dalo. byz moze stalo sie cos z zaplonem. dzis zauwazylem, ze jeden z impulsatorow jest bardziej oddalony od palca (czytnika) zaplonu, a drugi z kolei jest bardzo blisko czytnika. moze to miec jakis wplyw na prace silnika ponizej 3500-4000 RPM?? czas leci a ja stoje w miejscu i kwicze z bezradnosci :P . prosze Was o kolejne porady lub sugestie, za ktore z gory Wielkie Dzieki!!!! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Jeżeli jest to czujnik indukcyjny to odległość ma kolosalny wpływ na zapłon. Najlepiej sprawdz zapłon lampą stroboskopową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.