Breżniew Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Poza tym napisałes ze wymieniłes filtr powietrza. Ja po wymianie filtra , mimo ze stary nie był brudny tez miałem dziure w obrotach. Dopiero mocniejsze wykreceniu srub od składu mieszanki wolnych obrotow i synchro rozwiazało sprawę. Nowy filtr był hiflo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Sprawdź kompresje w cylindrach, być może gdzieś sparciała uszczelka pod głowicą - charakteryzuje się to takimi objawami o jakich piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 (edytowane) czyszczenie gaznikow, silikonowanie srubek od wolnych nic ie dalo. byz moze stalo sie cos z zaplonem. dzis zauwazylem, ze jeden z impulsatorow jest bardziej oddalony od palca (czytnika) zaplonu, a drugi z kolei jest bardzo blisko czytnika. moze to miec jakis wplyw na prace silnika ponizej 3500-4000 RPM?? czas leci a ja stoje w miejscu i kwicze z bezradnosci :icon_mrgreen: . prosze Was o kolejne porady lub sugestie, za ktore z gory Wielkie Dzieki!!!! pozdrawiam Może i od razu polecam Ci sprawdzenie odelgłosci tej wypustki od czujnika ktora, a masz ją podana w serwisówce, oraz ustawienie czujników halla (?) w odpowiedniej odległosci. Z braku laku mozesz użyc szczelinomierza i delikatnie odgiąć lub dogiąc czujniki. Do tych co pisza o filtrach i kompresji - dajcie spokój, przeciez napisał ze impulsatory przy szlifie dostały. Trzeba je ustawic w odpowiedniej odległosci od tego "palca" ktory jest na wirniku zapłonu PS. z cudzego doswiadczenia wiem ze zapewne dostał przedni :icon_mrgreen: wiec tylnego raczej nie ruszaj, ale sprawdz czy ma dobrą odległosc (manual). BTW kiedy napisałes o szlifie to od razu pomyslalem o impulsatorach, ale napisałes tez ze nie dostaly. Edytowane 9 Maja 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Mozliwe ze jest to ustawienie cewek impulsatora, ale mnie sie zdaje ze w tym wypadku bylaby kaszana w calym zakresie obrotow.W kazdym razie na pewno trzeba je ustawic we wlasciwej odleglosci.Druga rzecz ktora mi sie teraz przypomniala, a wczesniej o niej nie napisalem to mozliwosc podlewania jednego z zaworkow iglicowych.Czy ogladales je dokladnie ?Jezeli maja wytluczony okrag na stozku to nie beda trzymaly i sa do wymiany. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 wiec tak... przedni impulsatorm jest tak blisko palca rozdzielacza ze nawet nie moge wlozyc tam szczelinomierza o wartosci 0.05 mm. drugi jest ok. ma przerwe tak jak w serwisowce 0.5 mm. tylko co, mam go jakos odgiac, podszlifowac. bo nie ma tam zadnej regulacji odleglosci. nie chce go uszkodzic. a ten problem pewnie jest przez to, bo moto przed gleba chodzilo jak zegarek. po glebie odrazu zaczely sie problemy. Adamie jezeli chodzi o zaworki w komorach plywakowych, sprawdzalem kazdy z osobna. nie sa wypracowane, plywaki sa ok, nie maja zadnych przebic tak zeby sie do nich benzyna lała. pozodtaje mi tylko wyregulowac odleglosc impulsatora od palca rozdzielacza w zaplonie i zobaczyc efekty. aha jeszce jedno, czym mozna przeczyscic powierzchnie tego impulsatora, a dokladnie tej metalowej wypustki? wystarczy papier scierny?? pozdrawiam all ;) ;) :banghead: :biggrin: oglaszam koniec problemu. wszystko co zlego sie dzialo bylo spowodowane złą przawie zadna przerwa pomiedzy impulsatorem, a palcem rozdzielacza zapłonu. ustawilem odpowiednia przerwe 0,5 mm zapalilem, rozgrzalem na ssaniu silnik i gdy spuscilem go z ssania uslyszalem przepiekny pomruk i pełną oddechu pierś czterech cylindrów. az mi kamien z serca spadł :bigrazz: . szczególne podziękowania dla Adama M. za liczne podpowiedzi i zainteresowanie sie problemem. Dla pozostałych także WIELKIE DZIEKI za potrzebną poradę. teraz i ja zacznę w końcu sezon. pozdrawiam :crossy: :biggrin: :crossy: :flesje: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 No ale najwazniejsze bylo ze sam zauwazyles co moze byc problemem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.