Skocz do zawartości

NAGłA AWARIA, POTRZEBNA PILNA POMOC!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Poza tym napisałes ze wymieniłes filtr powietrza. Ja po wymianie filtra , mimo ze stary nie był brudny tez miałem dziure w obrotach. Dopiero mocniejsze wykreceniu srub od składu mieszanki wolnych obrotow i synchro rozwiazało sprawę. Nowy filtr był hiflo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyszczenie gaznikow, silikonowanie srubek od wolnych nic ie dalo. byz moze stalo sie cos z zaplonem. dzis zauwazylem, ze jeden z impulsatorow jest bardziej oddalony od palca (czytnika) zaplonu, a drugi z kolei jest bardzo blisko czytnika. moze to miec jakis wplyw na prace silnika ponizej 3500-4000 RPM?? czas leci a ja stoje w miejscu i kwicze z bezradnosci :icon_mrgreen: . prosze Was o kolejne porady lub sugestie, za ktore z gory Wielkie Dzieki!!!! pozdrawiam

 

Może i od razu polecam Ci sprawdzenie odelgłosci tej wypustki od czujnika ktora, a masz ją podana w serwisówce, oraz ustawienie czujników halla (?) w odpowiedniej odległosci. Z braku laku mozesz użyc szczelinomierza i delikatnie odgiąć lub dogiąc czujniki. Do tych co pisza o filtrach i kompresji - dajcie spokój, przeciez napisał ze impulsatory przy szlifie dostały. Trzeba je ustawic w odpowiedniej odległosci od tego "palca" ktory jest na wirniku zapłonu

 

PS. z cudzego doswiadczenia wiem ze zapewne dostał przedni :icon_mrgreen: wiec tylnego raczej nie ruszaj, ale sprawdz czy ma dobrą odległosc (manual). BTW kiedy napisałes o szlifie to od razu pomyslalem o impulsatorach, ale napisałes tez ze nie dostaly.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe ze jest to ustawienie cewek impulsatora, ale mnie sie zdaje ze w tym wypadku bylaby kaszana w calym zakresie obrotow.

W kazdym razie na pewno trzeba je ustawic we wlasciwej odleglosci.

Druga rzecz ktora mi sie teraz przypomniala, a wczesniej o niej nie napisalem to mozliwosc podlewania jednego z zaworkow iglicowych.

Czy ogladales je dokladnie ?

Jezeli maja wytluczony okrag na stozku to nie beda trzymaly i sa do wymiany.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak... przedni impulsatorm jest tak blisko palca rozdzielacza ze nawet nie moge wlozyc tam szczelinomierza o wartosci 0.05 mm. drugi jest ok. ma przerwe tak jak w serwisowce 0.5 mm. tylko co, mam go jakos odgiac, podszlifowac. bo nie ma tam zadnej regulacji odleglosci. nie chce go uszkodzic. a ten problem pewnie jest przez to, bo moto przed gleba chodzilo jak zegarek. po glebie odrazu zaczely sie problemy. Adamie jezeli chodzi o zaworki w komorach plywakowych, sprawdzalem kazdy z osobna. nie sa wypracowane, plywaki sa ok, nie maja zadnych przebic tak zeby sie do nich benzyna lała. pozodtaje mi tylko wyregulowac odleglosc impulsatora od palca rozdzielacza w zaplonie i zobaczyc efekty. aha jeszce jedno, czym mozna przeczyscic powierzchnie tego impulsatora, a dokladnie tej metalowej wypustki? wystarczy papier scierny?? pozdrawiam all

 

;) ;) :banghead: :biggrin: oglaszam koniec problemu. wszystko co zlego sie dzialo bylo spowodowane złą przawie zadna przerwa pomiedzy impulsatorem, a palcem rozdzielacza zapłonu. ustawilem odpowiednia przerwe 0,5 mm zapalilem, rozgrzalem na ssaniu silnik i gdy spuscilem go z ssania uslyszalem przepiekny pomruk i pełną oddechu pierś czterech cylindrów. az mi kamien z serca spadł :bigrazz: . szczególne podziękowania dla Adama M. za liczne podpowiedzi i zainteresowanie sie problemem. Dla pozostałych także WIELKIE DZIEKI za potrzebną poradę. teraz i ja zacznę w końcu sezon. pozdrawiam :crossy: :biggrin: :crossy: :flesje: :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...