piórko Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Zatem zapraszam do używania gazu przy redukcji, ino jak się pogoda poprawi :-) Używam używam, ale nie spinam się jakoś specjalnie na tym punkcie. Myślę, że to jest trochę podobnie jak z ABS-em: jak się go ma, to się człowiek mnij koncentruje nad tym, żeby nie wpaść w poślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 skośne są w ścigaczach? u mnie w cb są proste duże obciążenia tzn. zmiana w granicach mocy masymalnej?W motocyklach są proste zęby. Tu chodziło o porównanie do skośnych, a dokładniej że są mocniejsze od prostych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 (edytowane) Rozmawiałem kiedyś w Andrzejem Chmielewskim, młodym mistrzem, który powiedział "jest wiele sytuacji na torze, szczególnie na śliskiej nawierzchni, gdzie prawidłowy międzygaz jest ważniejszy od sprzęgła antyhoppingowego" a widzisz, co mistrz to swoje wienp. Artur Wajda neguje potrzebę używania "gazu" przy redukcji (był pytany o to przy okazji któregoś speed-day'a) Edytowane 21 Stycznia 2012 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Dlatego w samochodach osobowych nie używa się prostych zębów, bo hałasują jak 20 letnia betoniarka:) Przecież w skrzyniach wyczynowych stosuje się zęby proste nie po to, żeby konstrukcja była głośniejsza bo tak jest fajniej, ale po to, żeby wytrzymywała większe obciążenia. Poza tym nie chodzi o wytrzymałość samych zębów, ale o siły, jakie działają na wałki i łożyska - w skrzyni na skośnych zębach zachodzi zjawisko "rozpierania". Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Przecież w skrzyniach wyczynowych stosuje się zęby proste nie po to, żeby konstrukcja była głośniejsza bo tak jest fajniej, ale po to, żeby wytrzymywała większe obciążenia. Poza tym nie chodzi o wytrzymałość samych zębów, ale o siły, jakie działają na wałki i łożyska - w skrzyni na skośnych zębach zachodzi zjawisko "rozpierania".Własnie NIE zachodzi! To domena prostych zębów, poczytaj sobie jakiekolwiek opracowanie na ten temat.Wszystko wiesz na opak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 a widzisz, co mistrz to swoje wienp. Artur Wajda neguje potrzebę używania "gazu" przy redukcji (był pytany o to przy okazji któregoś speed-day'a) Takie podejście zdecydowanie bardziej mi pasuje. Mimo wszystko, robię "przegazówkę" bez przekonania i gdyby tylko ktoś mi wytłumaczył, że nie trzeba jej robić przyjęłabym to z ulgą. Jakoś nie lubię tej przegazówki :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Przecież w skrzyniach wyczynowych stosuje się zęby proste nie po to, żeby konstrukcja była głośniejsza bo tak jest fajniej, ale po to, żeby wytrzymywała większe obciążenia. Poza tym nie chodzi o wytrzymałość samych zębów, ale o siły, jakie działają na wałki i łożyska - w skrzyni na skośnych zębach zachodzi zjawisko "rozpierania".chyba masz na myśli powstawanie sił poosiowych a nie rozpieranie? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Takie podejście zdecydowanie bardziej mi pasuje. Mimo wszystko, robię "przegazówkę" bez przekonania i gdyby tylko ktoś mi wytłumaczył, że nie trzeba jej robić przyjęłabym to z ulgą. Jakoś nie lubię tej przegazówki :banghead: Jakbyś jeździła V-ką na zacnych kominach to byś ją pokochała :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Jakbyś jeździła V-ką na zacnych kominach to byś ją pokochała :) . Czy Wy "V-kowcy" musicie w każdym temacie wychwalać swoje sprzęty?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Każdemu chyba zdarzyło się że na postoju nie zapięła sie jedynka, dopiero po lekkim popuszczeniu sprzęgła bieg się zapiął. Własnie dlatego że elementy skrzyni się nie obracają.Podobnie jest gdy elementy mające ze soba współpracować obracają sie ze znacząco różnymi prędkościami. Raz ze zużycie elementów po takim udarowym zapięciu, a dwa że małe bo małe ale zawsze większe ryzyko że bieg się nie zapnie niż przy przygazówce wyrównującej prędkości elementów. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Jakbyś jeździła V-ką na zacnych kominach to byś ją pokochała :) . Dlaczego? (pytam poważnie, bo V-ką nie jeździłam i pojęcia nie mam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Saul, nie chciałem urazić Twoich uczuć, niezmiernie mi przykro. Dlaczego? (pytam poważnie, bo V-ką nie jeździłam i pojęcia nie mam). Z powodu miłego dla ucha pomruku, który temu towarzyszy. Takie banalne a cieszy :] Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 A to jak najbardziej rozumiem. I to faktycznie mogłaby by być motywacja :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 dźwięk V-ki to raczej robi wrażenie przy intensywnym hamowaniu silnikiem a nie przy samej przygazówce. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Ba, nie ma jak je*nąć dobrą redukcję :icon_twisted: To się w końcu wydało: robicie to tylko dla lansu :icon_mrgreen:! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.