skoal Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) Tak jak w temacie... zastanawiam sie jak wplywa wysoka temperatura silnika na jego zywotnosc...Jezeli czesto sie to zdarza i przez dluzszy okres czasu silnik pracuje gdy wskaznik temperatury jest na czerwonym polu lub podchodzi pod te pole... Edytowane 31 Marca 2007 przez skoal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) Powinno się unikać systuacji w których wskazówka dochodzi do czerwonego pola.Jesli już tam zawita należy przerwać katusze i albo wyłączyć moto albo jechać ze stałą apredkością w celu ochłodzenia silnika. 1.Zerwanie filmu olejowego - możliwość zatarcia( panewki, łożyska, tłoki/pierścienie itp)2.Wypalanie uszczelek.3.Szybkie zużywanie/starzenie oleju.4.Uszkodzenia uszczelniaczy zaworowych/elementów głowicy5.W ekstramalnych sytuacjach odkształcenia głowicy. I wiele innych...Pozdrawiam Edytowane 31 Marca 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 masz cbr jeden według mnie z najlepszych motcykli pod wzgledem idiotoodporności i wytrzymałosci. W suncie katuja cbr jak sie tylko da i sie malo sypią. :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 twardniejace elementy z tworzyw, gum itp jak najbardziej.Co do oleju, przerywania filmow itd to wszystko zalezy od jego parametrow (oleju oczywiscie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) cala moja ciekawosc tym tematem wziela sie z cwiczen zwiazanych technika jazdy...- cwiczylem hamowanie...- po kilku zatrzymaniach i przyspieszeniach wskaznik sie podniosl...- cwiczylem przeciwskret na jednym zakrecie- po kilku powtorzeniach to samo...- cwiczylem slalom... juz nie bede wpominal...W "Motocykliscie doskonalym" autor zaleca cwiczenie hamowania przez godzine... ja cwiczylem zaledwie 10min i zagotowalo sie... dlatego wole wiedziec jakie konsekwencje poniose jezeli nie bede ostrozny... Edytowane 31 Marca 2007 przez skoal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 a napewno masz termostat sprawny i chlodnice drozna ? a wentylator dziala i wlacza sie w odpowiednim czasie ?? bo cos za szybko sie gotuje ten plyn Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 wszystko jest sprawne... wentylator dziala i wlacza sie w odpowiednim czasie...moze przesadzilem, ze sie zagotowalo... ale temp znacznie sie podwyzszyla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.