WLD_Wlodi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 W 125 remonty robi się częściej ponieważ silnik jest bardziej wysilony, wystarczy porównać moc z tej samej pojemności np. litra. Z CZ jest podobnie. Ceny części tłok do 516 jakieś 100-200 zł do japończyka 400 -???A co ile zmienia się ten tłok? 2 Sezony wytrzymie?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 A co ile zmienia się ten tłok? 2 Sezony wytrzymie?? 2??? spokojnie 10, przeciez to stary wyczynoway motocykl ;], ciesz sie jak w sezonie nie bedziesz musial zmieniac ze 3 razy tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiszak Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) Trochę się z tym nie zgodzę. Przy jeździe 2 razy w tygodniu po 2h (ja tak jeżdżę) to nie wiem czy wystarczy 1 tłok na 2 sezony. Ja w tamtym roku wymieniłem 2 razy tłoka ale to chyba przez uszkodzoną tuleję.Teraz założyłem nominał i ceza chodzi jak trzeba. Ale mimo wszystko bierz CZ. Do niej tłok kosztuje 80 + 15 pierścień + około 15 przesyłka z IMPOLU. Tryby do skrzyni biegów 50 zł za sztukę, tuleja 170 zł, czyli wszystko tanie. Za remont cezety zapłacisz tyle co za tłok z pierścieniami do japońca. Edytowane 6 Maja 2007 przez spiszak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 (edytowane) Cezetka to bardzo prosty motocykl crossowy z lat 80. Jezeli wszystko bedzie ok, zrobione jak nalezy, silnik bedzie w 100 % zdrowy i badany przez dobrego mechanika to mysle ze awari nie bedzie wogule. CZesci do cz tak jak pisza wyzej sa bardzo tanie i dostepne, przynajmniej w IMPOLU. No i co tam , cz nauczy mechaniki i nauczy surowej jazdy (hu*owe zawieszenie, trzeba mocno kiery trzymac, metalowy prosty twardy bak na ktorym mozna sobie jajkami po korku paliwa przejechac) :D Edytowane 6 Maja 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ja myślę sobie kupić drugi motocykl, ale to dopiero jak tą sprzedam i kupie DT 80, i troszke kaski uzbieram, i zastanawiam się czy tą CZke utrzymie finansowo... Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Ja myślę sobie kupić drugi motocykl, ale to dopiero jak tą sprzedam i kupie DT 80, i troszke kaski uzbieram, i zastanawiam się czy tą CZke utrzymie finansowo...heh to lepiej dożuć te 1600zł co bedziesz musiał za CZ dać i kup jakis lepszy motorek a moze jakies 125. Edytowane 7 Maja 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 heh to lepiej dożuć te 1600zł co bedziesz musiał za CZ dać i kup jakis lepszy motorek a moze jakies 125. a z czego sie dorzuca?? pewnie jakby mial jeszcze te 1600 to by nie szukal CZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 a z czego sie dorzuca?? pewnie jakby mial jeszcze te 1600 to by nie szukal CZ Ja myślę sobie kupić drugi motocykl, ale to dopiero jak tą sprzedam i kupie DT 80, i troszke kaski uzbieram, i zastanawiam się czy tą CZke utrzymie finansowo... Sprzeda to co ma i chce kupić DT 80 i oprocz tego CZ. Ja mu poradziłem zeby kupioł jeden a lepszy motorek :) Czytaj uważnie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) No jestem za Gawroniem , bo ja mam CZ i HM , i kurde zeby utrzymac to i to to trzeba miec juz troche hajsu, trafi ci naped wymienic w cz za 250 , zaraz sie okaze ze brak korbe wymienic w HM za 120, wiec koszta utrzymania sa duze, tymbardziej jeszcze paliwo doliczyc ;/ Ja troche zaluje ze mam dwa sprzety, wolalbym jeden. No ale jak sie nie ma 18 lat i prawka na A to nie mam innego wyjscia musze toczyc sie motororem a cz katuje w terenie bo wieksza moc :) Edytowane 7 Maja 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Sprzeda to co ma i chce kupić DT 80 i oprocz tego CZ. Ja mu poradziłem zeby kupioł jeden a lepszy motorek :cool: Czytaj uważnie.DT80(zarej. na motorower) chciałbym mieć na miasto, przejażdzki itp., a 125 to na ulice nie wyjade :icon_mrgreen: :buttrock: I dlatego potrzebna mi jest CZ...zwłaszcza że w okolicy mam ruiny cegielni :biggrin: Czaisz :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Tez sobie mysle niedlugo cz kupic, tylko wlasnie mysle w r5amie od jakiegos japonczyka wtedy powinno wymiatac.Jakie sa roznice w spalaniu miedzy 250 a 125 cz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.