JaWaK Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) Witam, czy ktos mógłby porównać te dwa motorki? Cenowo podobnie stoją tylko niewiem który opłąca się wziąć. Głównie chodzi mi o porównanie: dostępność i cena części , jak z remontami czy nic nie wysiada , i jak z jazdą, czy można troche polatać wyżej i ostrzej po torze. Suzuki niewiem który rok ale po wyglądzie wnioskuje, że coś starszego. Bębny przód i tył , amor tylni pchany pałąkami , siedzienie takie niebieskie kańciaste. Mam na oku taką i niewiem czy nie lepsza by była CZ. Pozdro Edytowane 30 Marca 2007 przez JaWaK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 CZ bedzie lepsza bo tańsze częsci i lepiej dostępne niz do RM-a z tego roku. PZDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) bierz CZ . Ostatnio kupilem do niej nowy dol silnika ( sktrzynia sprzeglo, wal , kartery) I jestem zadowolony :icon_mrgreen: Wogule to nie malo ludzi lata na cz , wiec jak bedziesz mial problem to zawitasz na cz forum :icon_eek: Edytowane 30 Marca 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 (edytowane) No tak wlaśnie myślałem, że z częsciami będzie problem , a ile kosztują do CZ tłok , korbowód i co ile remonty sie robi i nawjażniejsze jak CZ zachowuje się na torrze i hopach ? A i jescze jak z waga i wysokością CZ ? Pozdro Edytowane 1 Kwietnia 2007 przez JaWaK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 bierz rm najlepiej 250 tez starego (ja miałem) te pałągi z tyłu to system FULL FLOTER, to super maszyna, nic sie nie sypie,ma aluminiowe felgi,aluminiowy wahacz, jest lekka,ma plastikowy bak, chłodnice,porządny zapłon, wszystko czego trzeba-jest tu mowa i o 125 i o 250 bo to jest w tych samych ramach i podzespołach różni się tylko bakami,Bierz RM a napewno będziesz zadowolony, cześci są np na allegro (było kilka ram na części i takie tam duperele) są też w serwisie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 (edytowane) bierz rm najlepiej 250 tez starego (ja miałem) te pałągi z tyłu to system FULL FLOTER, to super maszyna, nic sie nie sypie,ma aluminiowe felgi,aluminiowy wahacz, jest lekka,ma plastikowy bak, chłodnice,porządny zapłon, wszystko czego trzeba-jest tu mowa i o 125 i o 250 bo to jest w tych samych ramach i podzespołach różni się tylko bakami,Bierz RM a napewno będziesz zadowolony, cześci są np na allegro (było kilka ram na części i takie tam duperele) są też w serwisie ... jak widac rzetelne podejscie do tematu , nie ma jak odpowiedz człowieka znajacego temat od podszewki :| :bigrazz: brak mi słow jak czytam taki post :biggrin: JaWaK zajrzyj na www.czcross.com przejrzysz pare tematow i bedziesz mial jasnosc, i polecam odrazu temat stereotypy na temat cz cross tam sie wypowiedzialem po raz milionowy (zreszta na tm 4um tez to robilem) na temat cz cross w mniejszym lub wiekszym odniesienu do japonipzdr lucas Edytowane 1 Kwietnia 2007 przez lucas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 O to, że się będzie sypać to ja sie nie martwie ;) jak dbasz tak masz szczególnie z czeskimi wybrykami :notworthy: które przy odpowiednim i systematycznym nakładzie pracy (gdzie przy każdym moto tak powinno sie robić) będzie działac jak japonia. Interesują mnie za to takie informacje jak te motocykle się zachowują na torze i jak z remontami co ile i jakie ceny częsci. A na forum będe musiał wpaśćtylko narazie niepamietam hasła :biggrin: . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Suzuki będzie na pewno lepiej hamować i rąk tak nie zmęczysz jak na CZ.CZ w locie zachowuje się przyzwoicie, tak jak trzeba. W gruncie rzeczy to jest wyczynowa fura stworzona na tor (tyle że dosyć dawno) a nie wsk z podniesionym błotnikiem.Niedogodności mogą być związane tylko ze starą konstrukcją. Jadąc na CZ niemal czuje całym ciałem jak pracuje każdy mechanizm :icon_twisted: Japończyki z tamtych lat pracują trochę kulturalniej. Parę razy prosto z mojej fury wsiadłem na KTMa młodszego zaledwie o 2-3 lata i jest to zupełnie inna bajka. Po prostu motor jest bardziej precyzyjny w jeździe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 RM bedzie sie sypac i co do tego nie ma zadnych wątpliwosci. To stary wyczynowy motocykl z odrobine bardziej wysilonym silnikiem niz CZ. O częsciach do takiego japońskiego archaizmu mozesz zapomniec.. Jeśli chodzi o jazde to RM napewno bedzie sie lepiej prowadzić i bedzie miała lepsze zawieszenie i chamulce. CZ to rowniez barrdzo awaryjny motocykl ale przynajmiej mozna w miare bez problemu kupic do niego czesci i samodzielie dokonac naprawy. Jednyna taka naprawde duza wada to to ze konstrukcyjnie CZ jest 100 lat za baranami w porównamiu do wyczynowych japończyków z tych lat. Kiedys jak jezdziłem jeszcze na MTX 125 spotkałem goascia na torze na CZ 250. To był starszy facet ktory miał ten motocykl jeszcze z lat młodosci jak startował w zawodach. Dał mi sie przejechac i poprostu zwariowałem. Kopa motor miał sporego ale głownie zadziwiło mnie zawieszeie ktore było o niebo lepsze niz w mojej niewyczynowej hondce :smile: Ja jestem za CZ ;) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 a ja proponuje zloty srodek: rama od japonii, a silniczek od CZ. Mamy dobre hamulce, mega zawieszenie i dostepnosc do czesci silnikowych;)Jak nie chceszz tak kombinowac to bez chwili zawachania: CZ'tkaPzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 A jak jest z remontem?? Ceny tłoka, cylindra i innych części, co ile trzeba wymieniać tłok? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Podłaczam sie do pytania Wlodiego i jeszcze odemnie dodam:czy jest w CZ taka różnica w jeździe i remontach, jak to jest pomiedzy japońskimi 125 i 250? i którą lepiej kupić(z punktu widzenia ekonomicznego :))pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Podłaczam sie do pytania Wlodiego i jeszcze odemnie dodam:czy jest w CZ taka różnica w jeździe i remontach, jak to jest pomiedzy japońskimi 125 i 250? i którą lepiej kupić(z punktu widzenia ekonomicznego :lalag:)pozdrawiam.odpowiedz masz wyzej :bigrazz: w tych pieniądzach co kupisz CZ w "ładnym stanie" to kupisz absolutną japońską padake bez dostępu do czesci reanimacyjnych.W CZ remonty robi sie napewno ciutke zadziej niz w japończyku. Crossówka japońska z tamtych lat ma ok 36KM a CZ ma +/- 30KM co napewno wydłuza zywotnosc. Jednak materiały z jakich są wykonane podzespoły do ćzeskiej crossówki napewno pozostawiaja wiele do zyczenia i są raczej słabej jakosci. Najlepsze rozwiązanie jak wyzej: http://moto.allegro.pl/item192291983_honda..._silnik_cz.html z tym ze cena to powinna być tak kolo 2000zł ale kto wie moze da rady stargować :smile: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 nie dokońca chodziło mi oto :smile: Jeszcze raz moze napisze :bigrazz:w japonczyku 125 remonty robi sie troszku częściej niz w 250, czy tak samo jest z CZ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 nie dokońca chodziło mi oto :) Jeszcze raz moze napisze :icon_razz:w japonczyku 125 remonty robi sie troszku częściej niz w 250, czy tak samo jest z CZ?? W 125 remonty robi się częściej ponieważ silnik jest bardziej wysilony, wystarczy porównać moc z tej samej pojemności np. litra. Z CZ jest podobnie. Ceny części tłok do 516 jakieś 100-200 zł do japończyka 400 -??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.