Greedo Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Witam. Tak im wiecej jezdze DRem tym czesciej spotykam sie z opinią ze sa awaryjne, ze psuje sie skrzynia, ze zaciera głowica. Chciałbym sie dowiedziec, ile w tym jest prawdy? Jesli znacie takie przypadki, od czego zepsuł sie ten model, to opiszcie, byle szczegółowo. Mi sie na razie nic nie dzieje, odpukać. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 poczytaj forum DR, tam ten temat czesto sie pojawia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Wszystkie stare single sypią się jak szesnastkolatki na wiosne. Wystarczy spojrzeć dookoła, każda więcej niż 10 letnia deerka przeszła już zatarcie głowicy albo inny syf. Dlatego to padlina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Przy Twojej jeździe po mieście to możesz zapomnieć o zatarciu itp o ile będziesz utrzymywał stan oleju. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Wszystkie stare single sypią się jak szesnastkolatki na wiosne. Wystarczy spojrzeć dookoła, każda więcej niż 10 letnia deerka przeszła już zatarcie głowicy albo inny syf. Dlatego to padlina. wow ale tekst :crossy:Dr 600 juz nie produkuja od ponad 15 lat wiec srednio robi sie motocyklem chociaz te 5-10 tys rocznie wiec pomnoz przez te 15 lat i zobacz co Ci wyjdzie. A ile kazdy singiel wytrzymuje bez remontu?? Napewno mniej jak 4 cyl wiec takie glupoty mnie rozbrajaja. A w dr jesli olej trzymasz w odpowiednim poziomie to glowica nie siada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Wszystkie stare single sypią się jak szesnastkolatki na wiosne. Wystarczy spojrzeć dookoła, każda więcej niż 10 letnia deerka przeszła już zatarcie głowicy albo inny syf. Dlatego to padlina.Głupoty gadasz, śmigałem 12 letnią DRką przez ponad rok i nic, chodziła jak miodzio :buttrock: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Moja jak narzie się nie sypie. Zrobiłem tylko silnik teraz bo brała olej. A na kole muszę sobie dziennie śmignąć, bo jak nie to jest to dla mnie dzień stracony :icon_twisted: Moja jak narzie się nie sypie. Zrobiłem tylko silnik teraz bo brała olej. A na kole muszę sobie dziennie śmignąć, bo jak nie to jest to dla mnie dzień stracony :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 poczytaj forum DR, tam ten temat czesto sie pojawia. je*ie to forum, pisza tam tak niesamowite bzdury ze gorszych nie ma u nas w motorowerach. Jakies tłumiki od kadeta, cuda na kiju i 120 na dwójce - nic dziwnego ze sie psują Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 mój brat miał dr 650 rse 97 rok, i po 55tyś już brała sporo oleju, wiec tłok nowy, ale to nie było przyczyną, przyczyną było pęknięcie głowice-od gazowania na zimnym silniku. właśnie skończyłem remont dr 600 88r która ma przejechane 60tyś na oryginalnym tłoku i o dziwo oleju nie bierze nic:0. zmieniłem uszczelniacze zaworowe, i dotarłem zawoty bo 5 lat stała i troche sie zastała. jak dla mnie super sprzęt i będzie długo chodizł jeśli ktoś nie jest MEGA KATEM, a skrzynia sie sype chyba od koślawego zmieniania biegów albo zużytego sprzęgła, bo jak normalnie używasz skrzyni to będzie chodzić hoho.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 abyscie sie nie zdziwili co do skrzyni . Gredo tarfiles na glupi post i odrazu sadzisz ze pisza glupoty , tam sa sami uzytkownicy DR i wiedza cos na ich temat , ale widac ty wiesz lepiej... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Greedo, troche przesadzasz. No ale tu masz ponad 2000 postów więc dobrze sie czujesz, a tam? :icon_mrgreen: Nie bój sie, pytaj, otwórz sie :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) Greedo, troche przesadzasz. No ale tu masz ponad 2000 postów więc dobrze sie czujesz, a tam? :icon_eek: Nie bój sie, pytaj, otwórz sie :) abyscie sie nie zdziwili co do skrzyni . Gredo tarfiles na glupi post i odrazu sadzisz ze pisza glupoty , tam sa sami uzytkownicy DR i wiedza cos na ich temat , ale widac ty wiesz lepiej... Nie trafiłem na głupi post, bo przegladałem to forum dosc długo. A te co wymieniłem to tylko co bardziej spektakularne. Forum sprawia wrazenie wiejsko ptenciarskiego, uzytkowników "moturów" choc oczywiscie nie skreslam wszystkich uzytkowników ani nie podwazam coponiektórych wiedzy. Po ilu km taka skrzynia powinna sie zepsuc? Z czego to wynika? Ze słabych trybów, konstrukcji, katowania czy z czego? Jesli ktos wiekszosc przebiegu robi na dwójce to nie dziwne ze ona pada. Ja DRa uzywam na ulicy, nie stawian "na gumkie" i nie robie innych jakze "zdrowych" trików. Jesli naciag lancuszka i stan oleju gwarantuja bezawaryjna jazde, to co sie dziwic jesli je ktos zaniedba? Pozatym DR ma "morką miske" wiec pewnie na poziom i jazde po wzniesieniach itp jest wrazliwszy. Te motocykle były terenowe 20 lat temu, a teraz juz sa bardziej szosowe. Edytowane 30 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Witam. Tak im wiecej jezdze DRem tym czesciej spotykam sie z opinią ze sa awaryjne, ze psuje sie skrzynia, ze zaciera głowica. Chciałbym sie dowiedziec, ile w tym jest prawdy? Jesli znacie takie przypadki, od czego zepsuł sie ten model, to opiszcie, byle szczegółowo. Mi sie na razie nic nie dzieje, odpukać.Gerteedo, zadałeś dość durne pytanie, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ci ktorzy nie dbają o motocykl, bądź kupili już zje:$@ to wiedzą że potrafią się zepsuć. Jeśli dbasz o sprzęt i poprzedni właściciel też tak robił, to DRka będzie ci służyć długie lata. Z zasady nie jest to sprzęt awaryjny, o ile zadbasz o regularne wymiany. Jeśli koleś wcześniej nie dbał, Ciebie czekaja koszty, jeśli tak to przy twojej dobrej woli motocykl będzie ci służył jeszcze barddzo długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) Gerteedo, zadałeś dość durne pytanie, na które nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Ci ktorzy nie dbają o motocykl, bądź kupili już zje:$@ to wiedzą że potrafią się zepsuć. Jeśli dbasz o sprzęt i poprzedni właściciel też tak robił, to DRka będzie ci służyć długie lata. Z zasady nie jest to sprzęt awaryjny, o ile zadbasz o regularne wymiany. Jeśli koleś wcześniej nie dbał, Ciebie czekaja koszty, jeśli tak to przy twojej dobrej woli motocykl będzie ci służył jeszcze barddzo długo. No wiec tak, pytałem o ich jakies wady fabryczne. Taki cel miał mój post a także dowiedzenie sie skad biorą sie wymieniane tak czesto awarie. Motocykl kupiłem zadbany, co poniektórzy sie smiali ze taki sliczny jak nie-enduro (widocznie enduro powinno byc wiecznie usrane i porozpieprzane z każdej strony). Poprzedni własciciel nie wygladal na debila i podejrzewam ze dbał o niego. Zreszta był u niego tylko rok, bo wczesniej sprowadzony ze Szwajcarii. Edytowane 30 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lon_91 Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) odbiegajac troszke od tematu powiem ze jakby ktoś był zainteresowany jakimis częsciami do DR 600 to pisać do mnie na PW lub GG, są moze też jeszcze do 500 (ale nie wiem na 100%) pzdr. Edytowane 30 Marca 2007 przez lon_91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.