arti Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Witam,chciałem zmienić zestaw nap. ale nie mogę odkrecic nakretki kontrujacej- mam pytanie czy jest tu lewy czy prawy gwint bo moze ją dokręcam zamiast odkrecać???Inne to czy należy zablokować tylne koło poprzez włożenie czegoś pomiędzy nie a wahach taka jak to robię czy też można np. "zapiać" 1 i nie uszkodzi to skrzyni?Moto xj 600 Diversion (98r) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) najlepiej to pneumatykiem odkręcić.w jadzi na 98% będziesz miał prawy gwint, czyli odkręcasz do tyłu zegara Edytowane 27 Marca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Na mój może i skąpy rozum to gwinty są tak zrobione, aby nakrętka dokręcała się przeciwnie do kierunku obrotów wałka...(coś jakby zapobieganie samoodkręceniu nakrętki w czasie jazdy) czyli jeśli masz napęd (łańcuch) po lewej stronie to gwincik standardowy prawy, jeśli zaś masz po prawej stronie silnika to gwint na bank lewy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 dzisiaj odkręcałem w cbr 600 i był prawy ale też o tym myślałem . U mnie nawet włączenie jedynki nie pomogło i wałek się obracał . trzeba sobie było pomagać zablokowaniem tylnego hamulca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Kiedyś miałem taki przypadek że nie pomogły zadne cuda. Ani pneumat ani przedłużki blokowanie koła. Skończyło się na szlifierce kątowej. Zeszlifowujesz nakrętkę az do momentu kiedy powierzchnia szlifowania zaczyna sie przebarwiać na fioletowo. Znaczy to że gwint jest blisko. Wtedy wystarczy niezbyt mocne uderzenie młotkiem przez przecinak i sie odkreci palcami. Trzeba tylko bardzo uważać żeby nie uszkodzić gwintu. Ale najpierw radze spróbować pneumatem. Z reguły pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.