rajdowiec Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Witam od wczoraj zaczeło się mi przegrzewać moto :buttrock: :biggrin: (KMX125) i własnie nie bardzo wiem jaka jest tego przyczyna,nawet jak jadę ok 50-60km/h to tak samo,wskazówka pokazuje ponad połowe,a z 80-90km/hto już dochodzi do czerwnego pola,musze poczekać z 5min i jak wsytygnie jade dalej,Obieg niby jest,,chłodnica jest cała ciepła,pompa tez kreci i podaje wode,świeca ma odpowiedni kolor,wiec chyba nie jest zauboga mieszanka ,termostat ma zdjęty i czy moze przez to? nie wiem wiec zwracam sie do Was forumowiczów,za odpowiedz z góry dzięki.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) Moze zegar oszukuje...A moze pompa pada. Edytowane 26 Marca 2007 przez DiboS60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Moze zegar oszukuje...A moze pompa pada.ale obiek jest jest podawana woda do chłodnicy,chyba ze chłodnica może jest zamulona w środku i wolno przepływa :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) musisz wyczyścic chodnice i wlac nowy płyn i najlepiej odkręć pokrywke pompy wody i zobacz co tam sie dzieje (może zapchana albo poszedł frez na zembatce i sie nie kręci) uważaj żeby go nie przegrzać bo to sie skończy dużymi kosztami... Edytowane 26 Marca 2007 przez Super stunter piter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 to odslon pokrywe pompy wodnej, nie wiem jak w KMX, ale w KLR wystarczylo odkrecic 2-3 sruby i zdjac pokrywke.obadaj w jakim stanie jest wirnik pompy, sprawdz czy masz dobrze poprowadzone przewody.mozesz zlac stary plyn,np zalac chlodnice woda i zobaczyc jak szybko scieka do podsawionej pod moto naczynia. jak sie ledwo co saczy to znaczy ze masz syf w chlodnicy. btw - zagotowala ci sie kiedys woda w chlodnicy? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 wyczyść chłodnice, przedmuchaj kompresorem cały układ, i sprawdź co będziie się diząło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 wyczyść chłodnice, przedmuchaj kompresorem cały układ, i sprawdź co będziie się diząło..Dzis przejrzałęm układ chłodzenia pompa jest ok podaje,chłodnica ani przewody nie były zapchane tylko chłodnica była troche pognieciona i byłą troche powgniatana ale poprostowałem troche ją nożykiem. moze tego była wina :lapad: (nie miała zbytniego przelotu powietrza)zobaczymy jak bedzie sie spisywał jutro.(150km) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) a układ odpowietrzyłeś ? Edytowane 26 Marca 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 a układ odpowietrzyłeś ?a trzeba odpowietrzać? nie no wlałem płyn i odpaliłem go na 1 minute z odkręconym korkiem wiec chyba nie powinien sie zapowietrzyć chyba ze sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 a trzeba odpowietrzać? nie no wlałem płyn i odpaliłem go na 1 minute z odkręconym korkiem wiec chyba nie powinien sie zapowietrzyć chyba ze sie myle.Nie wiem jak to jest rozwiązane w twoim moto, ale odpowietrzać trzeba. W wielu motocyklach procedura jest następująca:Na obudowie pompki, na szczycie cylindra i na chłodnicy są śrubki do odpowietrzania. Odkręcasz wszystkie i lejesz płyn. Jak pojawi się w najniższym punkcie układu, czyli na pompce zakręcasz. Lejesz dalej, aż pojawi się na cylindrze, zakręcasz. Lejesz dalej, aż pojawi się na chłodnicy, zakręcasz i uzupełniasz do poziomu.Wtedy jest profesjonalnie. Pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Nie wiem jak to jest rozwiązane w twoim moto, ale odpowietrzać trzeba. W wielu motocyklach procedura jest następująca:Na obudowie pompki, na szczycie cylindra i na chłodnicy są śrubki do odpowietrzania. Odkręcasz wszystkie i lejesz płyn. Jak pojawi się w najniższym punkcie układu, czyli na pompce zakręcasz. Lejesz dalej, aż pojawi się na cylindrze, zakręcasz. Lejesz dalej, aż pojawi się na chłodnicy, zakręcasz i uzupełniasz do poziomu.Wtedy jest profesjonalnie. Pozdrawiam.. a no chyba ze tak jak układ hamulcowy,ale u mnie nie ma termostatu wiec odpowietrzenie jest całkowite wiec mysle ze można obyć sie odpowietrzania,chyba ze byłby to układ zamknięty to co innego, a tak to płyn wyprze powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 na głowicy masz śrubkę do odpowietrzania , na klucz 10zalewasz chłodnicę pod korek, odpalasz moto, trzymasz ok 4 tys obr, odkręcasz tą śrubkę, czekasz aż czysty płyn bez bąbelków poleci, zakręcasz , puszczasz gaz, wyłączasz moto, dolewka płynu i wio Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 27 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 na głowicy masz śrubkę do odpowietrzania , na klucz 10zalewasz chłodnicę pod korek, odpalasz moto, trzymasz ok 4 tys obr, odkręcasz tą śrubkę, czekasz aż czysty płyn bez bąbelków poleci, zakręcasz , puszczasz gaz, wyłączasz moto, dolewka płynu i wioNo zrobiłem jak mówiłęs enduromaster troszke jednak był zapowietrzony,bo bomblowało no a przeczyszczenie i naprostwanie zeberek dużo znacznie pomogło dzis zrobiłem ok 140km i moto przy średniej prędkości sie nie grzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.