Skocz do zawartości

cbr F2 przerywa i szarpie


kubryn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

K&N przepusza więcej powietrza (filtr wysoko przepustowy) - czyli mieszanka jest bardziej uboga. Po założeniu K&N może się pojawić nierówna praca na wolnych obrotach ale za to poprawi się przy średnich i wysokich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto oidpala od strzała, nawet gazu nie musze dodawać gdy jest gorący!!

gdy ostro startuje 1.2.3.4. nie ma żadnego problemu

ale gdy chce np na 4 biegu z ~6 tyś przyspieszać tak jakby mu cos brakowało taka turbo dziura, traci ciąg i nierówno sie zbiera gdy wepnie sie na~10 tys wszystko znowu jest cacy

co to może byc panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz filtr powietrza i wydech ?

Czy cos robiles z iglicami ?

Sprawdz jak paliwo leci ci z kranika na pozycji PRI ( prime ).

Powinien byc dosc silny strumien.

Psh - raczej zmien mechanika.

Jezeli zakladasz sam filtr do oryginalnej puchy filtra z oryginalnym wydechem, to nie powinno byc problemow.

Gorzej jak to stozki K&N i sportowy wydech.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam m w f2 jest kranik podcisnieniowy i nie ma pozycji PRI. wczoraj podnioslem iglice o jakies 0.8-1mm (w f2 iglice sa na podkladkach M3 i sie je doklada sie albo sie wyciaga sie je) i odkrecilem sruby skladu mieszanki o 1/4 obrotu wiecej niz zaleca serwisowka czyli mam wykrecone na 2.75 zamiast na 2.5 i kurde dzisiaj zmierzylem spalanie na odcinku 100km i wyszlo mi 8.2l a przed grzebaniem mialem ponizej 6l/100km. na nic, chyba wroce do poprzednich ustawien tymbardziej ze nie zauwazylem jakiejs znaczacej roznicy. moze lepiej sie zbiera w zakresie srednich obrotow, ale dalej nie chce isc wiecej jak 12 rpm

 

mlodymz skontroluj ten wężyk od podcisnienia czy nie jest popekany lub przetarty i czy przewod odpowietrzajacy bak jest drozny. Na twoim miejscu juz dawno dobralbym sie do gaznikow przeczyscil i sprawdzil co tam w nich piszczy. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle napisalem moja odpowiedz, ona cala byla skierowana do mlodegomz, a do ciebie bylo tylko o filtrze.

Mlodymz, jezeli masz objaw jak opisales, tzn ze masz za uboga mieszanke w tym zakresie obrotow. Moje pytania o filtr i wydech dalej sa i czekam na odpowiedz.

 

Adam M.

PS do Psh - zeby czyscic gazniki to trzeba miec jakies o tym pojecie i oprzyrzadowanie, robierac tylko po to zeby potem zlozyc nie ma specjalnie sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co tyle gadanie o nic... przeciez było już powiedziane co zrobić .. wyciągnąć gaźniory przedmuchać dyszki sprężonym powietrzem a nie gębą...ustawić jak serwisówka mówi skład mieszanki...zsynchronizować i po sprawie... filtr powietrza też można dmuchnąć kompresorem..chyba że już jest tak zawalony że tylko wymienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...