Miaziu Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 K&N przepusza więcej powietrza (filtr wysoko przepustowy) - czyli mieszanka jest bardziej uboga. Po założeniu K&N może się pojawić nierówna praca na wolnych obrotach ale za to poprawi się przy średnich i wysokich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 moto oidpala od strzała, nawet gazu nie musze dodawać gdy jest gorący!!gdy ostro startuje 1.2.3.4. nie ma żadnego problemu ale gdy chce np na 4 biegu z ~6 tyś przyspieszać tak jakby mu cos brakowało taka turbo dziura, traci ciąg i nierówno sie zbiera gdy wepnie sie na~10 tys wszystko znowu jest cacyco to może byc panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Jaki masz filtr powietrza i wydech ?Czy cos robiles z iglicami ?Sprawdz jak paliwo leci ci z kranika na pozycji PRI ( prime ).Powinien byc dosc silny strumien.Psh - raczej zmien mechanika.Jezeli zakladasz sam filtr do oryginalnej puchy filtra z oryginalnym wydechem, to nie powinno byc problemow.Gorzej jak to stozki K&N i sportowy wydech. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 co zauważyłem :otóż gdy moto złapie to swoją "turbo dziure' to gdy ujmę gazu troszke to wyrywa sie do przodu, przyspiesza i przestaje szarpaćmoże to coś rozjaśni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Adam m w f2 jest kranik podcisnieniowy i nie ma pozycji PRI. wczoraj podnioslem iglice o jakies 0.8-1mm (w f2 iglice sa na podkladkach M3 i sie je doklada sie albo sie wyciaga sie je) i odkrecilem sruby skladu mieszanki o 1/4 obrotu wiecej niz zaleca serwisowka czyli mam wykrecone na 2.75 zamiast na 2.5 i kurde dzisiaj zmierzylem spalanie na odcinku 100km i wyszlo mi 8.2l a przed grzebaniem mialem ponizej 6l/100km. na nic, chyba wroce do poprzednich ustawien tymbardziej ze nie zauwazylem jakiejs znaczacej roznicy. moze lepiej sie zbiera w zakresie srednich obrotow, ale dalej nie chce isc wiecej jak 12 rpm mlodymz skontroluj ten wężyk od podcisnienia czy nie jest popekany lub przetarty i czy przewod odpowietrzajacy bak jest drozny. Na twoim miejscu juz dawno dobralbym sie do gaznikow przeczyscil i sprawdzil co tam w nich piszczy. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Zle napisalem moja odpowiedz, ona cala byla skierowana do mlodegomz, a do ciebie bylo tylko o filtrze.Mlodymz, jezeli masz objaw jak opisales, tzn ze masz za uboga mieszanke w tym zakresie obrotow. Moje pytania o filtr i wydech dalej sa i czekam na odpowiedz. Adam M.PS do Psh - zeby czyscic gazniki to trzeba miec jakies o tym pojecie i oprzyrzadowanie, robierac tylko po to zeby potem zlozyc nie ma specjalnie sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 A po co tyle gadanie o nic... przeciez było już powiedziane co zrobić .. wyciągnąć gaźniory przedmuchać dyszki sprężonym powietrzem a nie gębą...ustawić jak serwisówka mówi skład mieszanki...zsynchronizować i po sprawie... filtr powietrza też można dmuchnąć kompresorem..chyba że już jest tak zawalony że tylko wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.