Skocz do zawartości

Kawasaki KDX 125 Zawór wydechowy


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Wczoraj postanowiłem zobaczyć w jakim stanie mam cylinder, pierścionki itp. Kawasaki KDX 125

Odkręciłem wydech,i wszystko ok, gdyby nie to, że prawy wałek otwierający drogę dla spalin nie trybi.Zawór KIPS.

Po lewej stronie jest taki wodzik otwierający i zamykający zawór. Gdy wyciągałem ten wodzik to tylko lewy zawór się otwierał a prawy się nie ruszał. Okazało się, że jest on zapieczony (widać po nim że nie kręcił się od dłuższego czasu bo jest na nim nagar) więc popsikałem go "penetrusem" :icon_question: i delikatnie rozruszałem, lecz i tak nie otwiera się on tak płynnie jak ten drugi.

Teraz moje pytania

Jak wyciąga się te wałki, ponieważ chciałbym je przeczyścić?

Czy przez to, że jeden zawór był ciągle zamknięty, motocykl tracił na mocy i w jakim stopniu?

http://bikepics.com/pictures/838923/

http://bikepics.com/pictures/838928/

http://bikepics.com/pictures/838930/

http://bikepics.com/pictures/838932/

http://bikepics.com/pictures/838935/

Tutaj fotki tego dziwadła. Proszę odpowiedcie szybko

PZDR

Edytowane przez krzysiek_1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesli nie chodzi ci z jednej strony a z drugiej jest wszsytko ok to nie moze być albo chodzą dwa albo wcale,bo otwieranie tych okien odbywa sie za pomocą zaworów które są otwiera suwak tak jak w pompie wtryskowiej,wiec najpierw sprawdz czy dobrze są ustawione na tych zebach na tej listwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zdąć głowicę. Zawory wyjmuje się od strony głowicy. Po objawach które opisujesz - chodzi jeden wałek - masz wyłamane zęby. :D

Na wałku który sie nie obraca. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z pomocą kolegi udało mi się wyciagnać niesprawny wałek, i okazało się że ząbki na nim się pomieliły.

http://www.bikepics.com/pictures/839380/

http://www.bikepics.com/pictures/839381/

http://www.bikepics.com/pictures/839383/

http://www.bikepics.com/pictures/839384/

http://www.bikepics.com/pictures/839385/

http://www.bikepics.com/pictures/839386/

http://www.bikepics.com/pictures/839387/

 

Macie jakieś pomysły na rozwiązanie tego problemu, np. naspawanie i zeszlifowanie zębatki tak aby były nowe zęby.

A może ktoś ma na sprzedaz takie cos? Czy będzie pasiło od kx 125?

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mowilem ze ten zawor wredny :icon_mrgreen: . U mnie bylo to samo tylko tryb sie najpierw zmielil a potem urwal! Zadzwon do Olka - mi zalatwili zawor w bardzo rozsadnej cenie! Ja u siebie mam tylko ten "posredni" trybik miedzy suwakiem a walkiem, takze jakby byl Ci potrzebny to na PW

pzdr

 

aaa co do zaworu od Kx'a to w Olku zapewniali mnie ze nie podejdzie, ale ostatnio mialem KX125 91' i wszystko wygladalo identycznie, takze nie widze zadnych przeciwskazan

Edytowane przez enduroguy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...