mierzynskim Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Witam! Od początku jazdy na mojej Virażce z 92 roku mam wrażenie, że troszkę dużo pali... Gdzieś kiedyś wyczytałem, że można ją "ustawić" (?) na ekono i na sport. W wersji EKONO miała by palić jakieś 5,5/100 a w wersji SPORT (w której ma ponoć osiągać prędkość do 200km/h) nawet do 7,5/100... To jakaś bajka, czy rzeczywiście tak jest? Poza tym wiem, że moto z tego rocznika może palić więcej niż piszą w serwisówce, ale tak czy tak, to wydaje mi się, że moja pali koło 6,5 (może 7), a to troszkę mnie martwi bo ostatnio wszystkie oszczędności idąw benzynę... Co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Nie wiem jak jest z tymi ustawieniami, ale jak miałem Viagrę 750 z 96 roku to 5-ciu litrów nie przekraczała raczej, a do spokojnych jeźdźców nie należę...chyba ;) ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Wg. danych katalogowych Virago 750 powinna spalac 6 litrów na 100 km.Najczęściej jednak dane katalogowe sa troche zaniżone.Moja Virago750 spalał w granicach 6,3 L przy normalnej jeździe.Nie było to snucie się 60 km/h i wrzucanie biegów przy 3 tys.obr.Zawsze kręciłęm moją Virago do słusznych ( rozsądnych) obrotów i wolno nie jeździłem.Najmniejsze spalanie jakie miałem to było 5,5 litra. Jeśli dawałem już konkretnie w palnik + pasażer to potrafiła i te 7 litrów wypić.Znajomy ma też Virago i spalanie ma na identycznym poziomie. Uważam , że nie masz się czym przejmować. Jesli chcesz miec 100% pewnośc to zrób pełny serwis gaźników. Ustawianie Virago na ECON...Moim zdaniem bzdura.Po co mam kastrować motocykl...? :notworthy: 200km/h na Virago 750? :clap: :clap: Wszystkie oszczędności ida na benzyne... PRAWIDŁOWO :):)Motocykl to nie jest tania zabawa. Pozdrawiam Edytowane 19 Marca 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witas39 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Ustawianie Virago na ECON...Moim zdaniem bzdura.Po co mam kastrować motocykl...? :icon_mrgreen: 200km/h na Virago 750? :cool: :D W pełni z tobą się zgadzam a prędkość 200 bez problemu pokonałem, tylko to nie jest motor na dłuższą jazdę z taką prędkością. Moja Virago 750 jest to wersja amerykańska i '' troszke'' podkręcona.tylna opona 160 co pozwala znacznie lepiej prowadzić maszynę :wink: :P :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) W pełni z tobą się zgadzam a prędkość 200 bez problemu pokonałem, tylko to nie jest motor na dłuższą jazdę z taką prędkością. Moja Virago 750 jest to wersja amerykańska i '' troszke'' podkręcona.tylna opona 160 co pozwala znacznie lepiej prowadzić maszynę :crossy: :clap: ;)Ja doszedłem swoją do 180 i odpuściłem, ze względu na kask (otwarty) nie dało rady dłużej jechać niż pół minuty :clap: Co do opony z tyłu to 160 to temat był już kiedyś poruszany na forum. Na prostej daje radę, niestety na winklach prowadzenie ma makabryczne. Po kupnie miałem 170 i w zakrętach moto przyprawiało mnie o drgawki, przy pierwszej wymianie założyłem 150 - teraz można gmolem krzesać piękne iskry :icon_biggrin: Idzie jak burza :buttrock: Edytowane 20 Marca 2007 przez krasnal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Jak w ostanio jechaliśmy do Borek, chłopaki na sportach odkęcili, ja na Virago 1100 i Jędrek na 750 pogoniliśmy z nimi, rady nie dliśmy, szybko nam uciekli ale do 200 doszliśmy, tylko pozycja nie sprzyja takim prędkościom, straszny opór i ryk pod otwartym kaskiem. A jeśli chodzi o spalanie to dziwna sprawa ale moja 1100 zawsze bierze mniej na trasie niż Jędrka 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Jak w ostanio jechaliśmy do Borek, chłopaki na sportach odkęcili, ja na Virago 1100 i Jędrek na 750 pogoniliśmy z nimi, rady nie dliśmy, szybko nam uciekli ale do 200 doszliśmy, tylko pozycja nie sprzyja takim prędkościom, straszny opór i ryk pod otwartym kaskiem. A jeśli chodzi o spalanie to dziwna sprawa ale moja 1100 zawsze bierze mniej na trasie niż Jędrka 750 Pali mniej bo ma mniej do roboty :icon_mrgreen: Gabatyty te same co 750 a silnik mocniejszy. Pewnie. Da się 750-tka jechać 200km/h ale co to za przyjemność? :biggrin: Ja najbardziej lubiałem jeździc tak w granicach 110km/h Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Fakt, przyjemności nie ma, staram się nie przekraczać 140, i też najchętniej jeżdżę z prędkością 100-120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peny Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 Ustawianie Virago na ECON...Moim zdaniem bzdura.Po co mam kastrować motocykl...? :P 200km/h na Virago 750? :smile: :clap: W pełni z tobą się zgadzam a prędkość 200 bez problemu pokonałem, tylko to nie jest motor na dłuższą jazdę z taką prędkością. Moja Virago 750 jest to wersja amerykańska i '' troszke'' podkręcona.tylna opona 160 co pozwala znacznie lepiej prowadzić maszynę :flesje: :clap: ;) jak was tak czytam to chyba jednak wybiore Virago... 200 km/h to czego czasem mi potrzeba no i chopper... linia Shadow bardziej mi sie podoba ale 600 pojemnosci to chyba nie to czego szukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 przez 2 sezoniki mialem virago 1100 GOLD EDITION z 87roczku albo89 nie pamietam. ze stanow sciagnieta byla i powiem tak:zamknalem na niej licznik (konczylo sie na 115milach/h) a ja przekroczylem ta skale i to sporo mysle ze 123-125 mil/h jechalem czyli kolo 200km/hpalila mi od 6.5l do 7.5lprowadzila sie bardzo latwoi mialem oponke tylnia 170 i tez szlifowalem podnozkami tylko rozrusznik sie raz rozwalili ta linia z podwieszanym silnikiemto mi osobiscie nie pasowalo a tak to sprzecior oki ale wracajac do tematu 7 litrow dla 750 to normalne spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ja to jestem turlacz - 100 raczej nie przekraczam i spala mi 5,5 l/100. Ale gdyby spalała 10 to i tak niczego by nie zmieniło. Za przyjemności trzeba płacić.Zresztą sam zobacz:Jadąc 100/h przez godzinę spali 5,5 - 6,5 litra To jest równowartość 25 zeta.A to z kolei jest godzina sześć razy tańsza niż ta z prostytutką. Czyli zobacz ile oszczędzasz :crossy: Czysty zysk... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRACO Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Panowie posprawdzajcie skalowanie licznikow virka 750 nie pojedzie tak jak piszecie a 1100 tez ja mialem 1000 i maksa sprawdzonego na dwoch radarach pokazalo 170 ale elastycznosci tego sinika mogo wszyscy pozazdroscic mozna pomijac 2,3,4 bieg spalanie mialem 5,5 i tak sie utrzymuje bo nia jezdzi moj przyjaciel :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Panowie posprawdzajcie skalowanie licznikow virka 750 nie pojedzie tak jak piszecie a 1100 tez ja mialem 1000 i maksa sprawdzonego na dwoch radarach pokazalo 170 ale elastycznosci tego sinika mogo wszyscy pozazdroscic mozna pomijac 2,3,4 bieg spalanie mialem 5,5 i tak sie utrzymuje bo nia jezdzi moj przyjaciel :icon_arrow: Pewnie licznik oszukuje, na radar nikt mnie nie złapał, elastycznością pewnie nikt Ci teraz nie zaimponuje, ale prawda, ja na 1100 nie muszę redukować, po prostu odkręcam i dostaję kopa, nie wiem ile ze 100 do 140 na piątce ale to jest naprawdę błysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.