Skocz do zawartości

Co z tym paliwem?


mierzynskim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Od początku jazdy na mojej Virażce z 92 roku mam wrażenie, że troszkę dużo pali... Gdzieś kiedyś wyczytałem, że można ją "ustawić" (?) na ekono i na sport. W wersji EKONO miała by palić jakieś 5,5/100 a w wersji SPORT (w której ma ponoć osiągać prędkość do 200km/h) nawet do 7,5/100... To jakaś bajka, czy rzeczywiście tak jest?

 

Poza tym wiem, że moto z tego rocznika może palić więcej niż piszą w serwisówce, ale tak czy tak, to wydaje mi się, że moja pali koło 6,5 (może 7), a to troszkę mnie martwi bo ostatnio wszystkie oszczędności idąw benzynę... Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. danych katalogowych Virago 750 powinna spalac 6 litrów na 100 km.

Najczęściej jednak dane katalogowe sa troche zaniżone.

Moja Virago750 spalał w granicach 6,3 L przy normalnej jeździe.

Nie było to snucie się 60 km/h i wrzucanie biegów przy 3 tys.obr.

Zawsze kręciłęm moją Virago do słusznych ( rozsądnych) obrotów i wolno nie jeździłem.

Najmniejsze spalanie jakie miałem to było 5,5 litra.

 

Jeśli dawałem już konkretnie w palnik + pasażer to potrafiła i te 7 litrów wypić.

Znajomy ma też Virago i spalanie ma na identycznym poziomie.

 

Uważam , że nie masz się czym przejmować.

 

Jesli chcesz miec 100% pewnośc to zrób pełny serwis gaźników.

 

Ustawianie Virago na ECON...

Moim zdaniem bzdura.

Po co mam kastrować motocykl...? :notworthy:

 

200km/h na Virago 750? :clap: :clap:

Wszystkie oszczędności ida na benzyne... PRAWIDŁOWO :):)

Motocykl to nie jest tania zabawa.

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawianie Virago na ECON...

Moim zdaniem bzdura.

Po co mam kastrować motocykl...? :icon_mrgreen:

 

200km/h na Virago 750? :cool: :D

W pełni z tobą się zgadzam a prędkość 200 bez problemu pokonałem, tylko to nie jest motor na dłuższą jazdę z taką prędkością. Moja Virago 750 jest to wersja amerykańska i '' troszke'' podkręcona.tylna opona 160 co pozwala znacznie lepiej prowadzić maszynę :wink: :P :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni z tobą się zgadzam a prędkość 200 bez problemu pokonałem, tylko to nie jest motor na dłuższą jazdę z taką prędkością. Moja Virago 750 jest to wersja amerykańska i '' troszke'' podkręcona.tylna opona 160 co pozwala znacznie lepiej prowadzić maszynę :crossy: :clap: ;)

Ja doszedłem swoją do 180 i odpuściłem, ze względu na kask (otwarty) nie dało rady dłużej jechać niż pół minuty :clap:

Co do opony z tyłu to 160 to temat był już kiedyś poruszany na forum. Na prostej daje radę, niestety na winklach prowadzenie ma makabryczne. Po kupnie miałem 170 i w zakrętach moto przyprawiało mnie o drgawki, przy pierwszej wymianie założyłem 150 - teraz można gmolem krzesać piękne iskry :icon_biggrin: Idzie jak burza :buttrock:

Edytowane przez krasnal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w ostanio jechaliśmy do Borek, chłopaki na sportach odkęcili, ja na Virago 1100 i Jędrek na 750 pogoniliśmy z nimi, rady nie dliśmy, szybko nam uciekli ale do 200 doszliśmy, tylko pozycja nie sprzyja takim prędkościom, straszny opór i ryk pod otwartym kaskiem. A jeśli chodzi o spalanie to dziwna sprawa ale moja 1100 zawsze bierze mniej na trasie niż Jędrka 750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w ostanio jechaliśmy do Borek, chłopaki na sportach odkęcili, ja na Virago 1100 i Jędrek na 750 pogoniliśmy z nimi, rady nie dliśmy, szybko nam uciekli ale do 200 doszliśmy, tylko pozycja nie sprzyja takim prędkościom, straszny opór i ryk pod otwartym kaskiem. A jeśli chodzi o spalanie to dziwna sprawa ale moja 1100 zawsze bierze mniej na trasie niż Jędrka 750

 

Pali mniej bo ma mniej do roboty :icon_mrgreen:

Gabatyty te same co 750 a silnik mocniejszy.

 

Pewnie. Da się 750-tka jechać 200km/h ale co to za przyjemność? :biggrin:

Ja najbardziej lubiałem jeździc tak w granicach 110km/h

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawianie Virago na ECON...

Moim zdaniem bzdura.

Po co mam kastrować motocykl...? :P

 

200km/h na Virago 750? :smile: :clap:

W pełni z tobą się zgadzam a prędkość 200 bez problemu pokonałem, tylko to nie jest motor na dłuższą jazdę z taką prędkością. Moja Virago 750 jest to wersja amerykańska i '' troszke'' podkręcona.tylna opona 160 co pozwala znacznie lepiej prowadzić maszynę :flesje: :clap: ;)

 

 

jak was tak czytam to chyba jednak wybiore Virago... 200 km/h to czego czasem mi potrzeba no i chopper... linia Shadow bardziej mi sie podoba ale 600 pojemnosci to chyba nie to czego szukam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez 2 sezoniki mialem virago 1100 GOLD EDITION z 87roczku albo89 nie pamietam. ze stanow sciagnieta byla i powiem tak:

zamknalem na niej licznik (konczylo sie na 115milach/h) a ja przekroczylem ta skale i to sporo mysle ze 123-125 mil/h jechalem czyli kolo 200km/h

palila mi od 6.5l do 7.5l

prowadzila sie bardzo latwo

i mialem oponke tylnia 170 i tez szlifowalem podnozkami

 

tylko rozrusznik sie raz rozwalil

i ta linia z podwieszanym silnikiem

to mi osobiscie nie pasowalo

 

a tak to sprzecior oki

 

ale wracajac do tematu 7 litrow dla 750 to normalne spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to jestem turlacz - 100 raczej nie przekraczam i spala mi 5,5 l/100. Ale gdyby spalała 10 to i tak niczego by nie zmieniło. Za przyjemności trzeba płacić.

Zresztą sam zobacz:

Jadąc 100/h przez godzinę spali 5,5 - 6,5 litra

To jest równowartość 25 zeta.

A to z kolei jest godzina sześć razy tańsza niż ta z prostytutką. Czyli zobacz ile oszczędzasz :crossy:

Czysty zysk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie posprawdzajcie skalowanie licznikow virka 750 nie pojedzie tak jak piszecie a 1100 tez ja mialem 1000 i maksa sprawdzonego na dwoch radarach pokazalo 170 ale elastycznosci tego sinika mogo wszyscy pozazdroscic mozna pomijac 2,3,4 bieg spalanie mialem 5,5 i tak sie utrzymuje bo nia jezdzi moj przyjaciel :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie posprawdzajcie skalowanie licznikow virka 750 nie pojedzie tak jak piszecie a 1100 tez ja mialem 1000 i maksa sprawdzonego na dwoch radarach pokazalo 170 ale elastycznosci tego sinika mogo wszyscy pozazdroscic mozna pomijac 2,3,4 bieg spalanie mialem 5,5 i tak sie utrzymuje bo nia jezdzi moj przyjaciel :icon_arrow:

 

Pewnie licznik oszukuje, na radar nikt mnie nie złapał, elastycznością pewnie nikt Ci teraz nie zaimponuje, ale prawda, ja na 1100 nie muszę redukować, po prostu odkręcam i dostaję kopa, nie wiem ile ze 100 do 140 na piątce ale to jest naprawdę błysk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...