bodman Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam Dziś pojawił się problem z moim intruzem.Po odpleniu wszystko gra pięknie (cyka na dwa gary). Gdy rusze tak samo, problem pojawia się po przekroczeniu 60km/h zaczyna przerywać i nie pali na jeden cylinder. MOgę sobie odkręcić manetkę do końca i nic sie nie dzieje. Z góry dzięki za jakieś rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam Dziś pojawił się problem z moim intruzem.Po odpleniu wszystko gra pięknie (cyka na dwa gary). Gdy rusze tak samo, problem pojawia się po przekroczeniu 60km/h zaczyna przerywać i nie pali na jeden cylinder. MOgę sobie odkręcić manetkę do końca i nic sie nie dzieje. Z góry dzięki za jakieś rady. sprawdz czy linki otwierajace przepustnice otwieraja czy sie poluzowaly albo urwaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam Dziś pojawił się problem z moim intruzem.Po odpleniu wszystko gra pięknie (cyka na dwa gary). Gdy rusze tak samo, problem pojawia się po przekroczeniu 60km/h zaczyna przerywać i nie pali na jeden cylinder. MOgę sobie odkręcić manetkę do końca i nic sie nie dzieje. Z góry dzięki za jakieś rady.Nie dostaje odpowiedniej ilosci paliwa. Albo wydajnosc pompki paliwa jest za mala,albo co bardziej prawdopodobne sprawdz zaworki iglicowe i poziom paliwa. No i przy okazji konkret czyszczonko gaznikow. W INTRUZIE to srednia przyjemnosc CIASNOTA. Ale one sa na gazniki czule.Powodzenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Sprawdz świece na tym cylindrze, zresztą na drugim też, porównaj. Ten cylinder ktory nie pali moze mieć zakopconą swiecę. Obstawiam za wysoki poziom paliwa, przycinanie sie pływaka, zabrudzenie zaworu iglicowego pływaka. Albo i w drugą stronę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 swiece sprawdzalem wczoraj...niby przykopcona na czarno ale iskra jest. Oczywiście wyminiłem na zapasową i dalej dzieje się to samo.Czy może się tak dziać jak cylinder dostaje za dużo paliwa i go po prostu zalewa(gaśnie), albo jak dostaje za mało powietrza.... ??Bo mi raczej coś takiego po głowie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 A pompa paliwa działa? Filty powietrza jak wyglądają? Jak na 1ce odwiniesz ostro gazu to sie dławi czy nie? Jak powoli przyśpieszasz to udaje sie przekroczyć 60 kph? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 swiece sprawdzalem wczoraj...niby przykopcona na czarno ale iskra jest. Oczywiście wyminiłem na zapasową i dalej dzieje się to samo.Czy może się tak dziać jak cylinder dostaje za dużo paliwa i go po prostu zalewa(gaśnie), albo jak dostaje za mało powietrza.... ??Bo mi raczej coś takiego po głowie chodzi.Sprawdż połączenia między gaznikiem a cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 A pompa paliwa działa? Filty powietrza jak wyglądają? Jak na 1ce odwiniesz ostro gazu to sie dławi czy nie? Jak powoli przyśpieszasz to udaje sie przekroczyć 60 kph?Jeszcze nie patrzyłem na filtry i pompkę :banghead: Nie na jedynce nic się nie dziję można odwijać do końca i sie nie dławi...Tak samo dzieję się jak przyspieszam powoli i szybko... 60km/h do 70 km/h, zaczyna przerywać i pali na jeden gar dlatego szybcej nie pojedzie, ale gdy zwolnie poniżej 60 to zaskoczy ten nie palący cylinder i tak w kółko :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Sprawdz cewke, przewody wykokiego napięcia, fajke, filtr powietrza, pompe jak jest. Porozbieraj wszystko, zweryfikuj. Przewody WN pozamieniaj miejscami, cewki jak sie da to też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Za oknem pogoda taka, a ja delej bez motocykla dlatego troche świruje. Jako, że mogę już ściągać boczki, siedzenie i bak na czas to dziś (niedziela) odważyłem się i postanowiłem otworzyć i gaźnik. I co zobaczyły moje marne oczy? syf, syf i jeszcze raz syf, zatkana dysza, dlatego cylinder nie pracował gdy dostawał więcej powietrza. Gaźnik wyczyszczony i hula jak nówka :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.