nitroMCZ Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam! Kumpel ma zamiar kupić taką Kawkę jak w temacie, tylko niewiem czy 500, czy 650??? Co o nim sądzicie, na forum mało o nim znalazłem... Chodzi przedewszystkim o usterkowość, jazda w średnim terenie i porównnie jej do mojej Deereczki :notworthy: Jest chyba cięższa, ale nie wiem na pewno. Jak ktoś coś wie, niech pisze :buttrock: Dzięki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 a szukales w dziale sport/naked/turystyczne enduro - w teren toto sie nie nadaje napewno , pzoatym dziwny silnik enduro krecacy 12tys obr :icon_mrgreen: , naped wstepny lancuchem , a jego wymiana to rozbebeszanie silnika w mak. Pozatym udany silnik od GPZ 500 - glowna wada to pekajace magnesy w magnecie - dostanie uzywanego i calego magneta to cud , a nowe wiadomo :) kosztuje tyle co moto ) .Co do 650 to nowosc i chyba niewiele sie o nim dowiesz . Moc 500 to 50 kuni , wiec nie duzo wiecej jak DR 650 . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 KLE 500 waży jak dobrze pamiętam 181 kg na sucho..... To jest turysyk o wyglądzie enduro. Jest dobry do jazdy po nieutwardzonych drogach ale napewno nie po terenie. DR-ka jest lżejsza o ponad 30 kilo co przy jeździe w terenie też pozostawia sporo do życzenia. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacol_kle Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam. Mogę Ci parę istotnych uwag podpowiedzieć o Kawie KLE 500. Mam te moto już dość długo. Nie zgadzam się niestety z moimi poprzednikami, sorry. Samo zasłyszenie bądź przeczytanie info nie daje żadnych podstaw do opinii o moto. Sprawdź kto jakie moto podaje w nicku. Moja Kawa z 1992 r. ma nawinięte 47500 km. Sam pokonałem na niej 17000 km na oponach Michelin Enduro ale na szosę z czego ze 4000 km w terenie lekkim typu dukty leśne i poligonowe podmokłe (ale bez przesady ;) ). Oto moja opinia:-gdybym miał kupić nowe moto było by to KLE 500 z 2007 r (ostatni rok prod)-Versys 650 to TYLKO szosa - odpuść sobie-gang tego silnika może położyć :buttrock: -zawieszenie jest dość miękkie ale można go przestawić w 4 położeniach (nie wytrzymasz 4 -tył) i zalać lagi gęściejszym olejem (20pln-ów) i pomaga,-ktoś napisał o 12000 obr/min w enduro - w KLE moc max to 8500 obr/min - a ile ma nowa Honda CRF 250R przy mocy max? - nadmieniam: 11000 obr/min, że niby to ścigacz?...jedziemy dalej,-koło magnesowe-zdarza się, że padnie, ale to moto nie jest z tytanu, jest moto które jest idealne? regeneracja nie jest zabójcza -wyższa szyba z mgg daje wolność w trasach, deszcz? co to?-ciężar z paliwem to 200 kg, sporo, nie jest to cross ale... uwierz mi, że na szosie te 200 kg to bezpieczeństwo i tyle. Niech nikt nie próbuje polemizować.-wyważenie moto-tego tematu nie porusza ten kto tylko czyta-na 10-kolanami sterujesz :flesje: -nigdy, powtarzam nigdy mnie nie zawiódł-stoi w zimę w garażu blaszaku, czasami go odpalam,MINUSY - bo przecież takie ma każde moto:-paliwo, zżera średnio 5,5-7,5 litra, niestety,-hebelki-fabryczne to porażka, trzeba zmienić klocki na wczoraj :icon_razz: to twoje bezpieczeństwo-opony-jak nie wykombinujesz i tak będzie lipa-albo typowa szosa albo średnia szosa i lekki teren czyli nie wiadomo co, ale tylko dobrej firmy...-reflektor przedni-katastrofa, wymiana żarówki, nawet montaż dodatkowego reflektora,-napinacz łańcucha rozrządu-za słaby (dotyczy modelu do 94r),-dostępność plastików-sam zgubiłem 2 szt, ale można...Nie znam Sizi DR 650. Nie będę porównywał.Jakbyś chciał pogadać o KLE to wal na Skype, złapiemy się, pzdr, Yacol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 tylko ze w ciagu tego roku od napisania tego posta , kolega zapewne juz cos kupil :icon_razz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacol_kle Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 tylko ze w ciagu tego roku od napisania tego posta , kolega zapewne juz cos kupil :) Ale co tam, info zostanie, może ktoś kiedyś z tego skorzysta :cool: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spwod kle 500 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Na przykład mi się przydało, ale interesuje mnie, jak ktoś jeszcze wie, sprawa prawidłowej pracy silnika, a mianowicie podczas jazdy moim kle(kotem) słychać jakies stuki - chyba w silniku - nie są to stuki jakiejś oberwanej części tylko właściwie jakieś tykanie - czasami głośniejsze czasami cichsze i tak naprawdę nie wiem, czy tak powinno być, czy może coś się tam kitrasi. Przebieg ma wg licznika 41000 km, bo co do stuków sprzęgła już się doczytałem, że nieprawidłowo zmieniam biegi, więc niby sprzęgło eliminuję, pozostaje ewentualnie coś w silniku - jak ktoś coś w tym temacie wie, to proszę o podpowiedź co to może być, czy to normalne. Pozdrawiam. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 (edytowane) Latalem ostatnio z znajomymi po szutrach kle, taransalp, wr360. Troche popadalo wiec zrobilo sie mokro a droga z piachu i kle mialo 2 gleby. Gdyby nie gmole to plastiki ostro by sie syply. Ogolnie jesli porownujesz je w terenie dr i kle to kawasaki strach wjezdzac do lasu. Jezdzilem rowniez z dr 650 blota nie blota moze troche wolniej ale przejezdzala. Wiec wnioski niech kazdy sam sobie z tego wyciagnie. Edytowane 28 Czerwca 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacol_kle Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Na przykład mi się przydało, ale interesuje mnie, jak ktoś jeszcze wie, sprawa prawidłowej pracy silnika, a mianowicie podczas jazdy moim kle(kotem) słychać jakies stuki - chyba w silniku - nie są to stuki jakiejś oberwanej części tylko właściwie jakieś tykanie - czasami głośniejsze czasami cichsze i tak naprawdę nie wiem, czy tak powinno być, czy może coś się tam kitrasi. Przebieg ma wg licznika 41000 km, bo co do stuków sprzęgła już się doczytałem, że nieprawidłowo zmieniam biegi, więc niby sprzęgło eliminuję, pozostaje ewentualnie coś w silniku - jak ktoś coś w tym temacie wie, to proszę o podpowiedź co to może być, czy to normalne. Pozdrawiam. :buttrock: Sory, że tak długo nie odpisywałem ale urlop miałem...miałem...Jeżeli chodzi o stuki to może być np łańcuch rozrządu lub napinacz onego łańcucha. Wymianę rozrządu powinno się wykonać po 45 tys a wcześniej jeżeli moto było exploatowane ostrrro :-) Który to rok produkcji?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Z moich doswiadczen to wime ze KLE ma taki sam silnik jak GPZ 500 i ER 5 .Jednak jest pewna zmiana do ktorej udalo mi sie dotrzeć to rozniace sie nieco magneto i lewy dekiel silnika. W starszych modelach (na pewno 93r) magneto mialo magnesy wklejane pojedyncze . W nowszych (niestety nie wime od ktorego roku) w Magneto wstawiano juz pierscien magnetyczny. Chodzilo tutaj o zazegnanie problemu odklejających sie magnesów. Mam taki problem w niedawno nabytej GPZcie . Szukam magneta starego typu - jakby ktos mial jakies info to prosze o kontakt. No i jeszcze zmiana lewego dekla na wiekszy - magneto nowego typu nie miesci sie na stary dekiel . Wiecej info nie mam . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr kle Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 witam wszystkich zakupiłem niedawno kle 500 i ma bardzo twarde przednie zawieszenie czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie w lagach ewentualnie jak się reguluje twardość zawieszenia :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 witam wszystkich zakupiłem niedawno kle 500 i ma bardzo twarde przednie zawieszenie czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie w lagach ewentualnie jak się reguluje twardość zawieszenia :buttrock: To dosyć dziwne bo KLE słyną własnie z dość "słabego zawieszenia" przod był w pierwszych rocznikach bardzo miękki...poprawiono to dopiero w modelu na rocznik 2003 ale i tak rewelacji nie było,w twoim motocyklu ktoś musiał założyć akcesoryjne sprężyny na bank(bardzo popularna modyfikacja) lub masz strasznie gęsty olej. A do do regulacji przedniego zawieszenia to KLE owej nie posiada ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr kle Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 witam dzięki za odpowiedz, kolega zaproponował żeby upuścić ciśnienie powietrza tak zrobiłem i pomogło tylko nie wiem czy tak może być ? pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Co sądzicie o tym Klekoterze? http://www.allegro.pl/item542290668_kawasa...lp_klr_klx.html Tanio coś ;). Swoją drogą myślałem, że poszaleje tym jak moją DR 125, widze, że jednak nie poradze sobie z ciężarem tak łatwo. Czyli wszelki offroad odpada? Tylko turystyka i wojaże po utwardzonych nawierzchniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 cena jak za ten rocznik i stan wizulany ( malowne plastiki) zekl bym ze wysoka . To moto szosowe z ewentualnym mozliwym przelotem przez lesne drogi , takie typowo uniwerslane sa 600 w singlu. A czy Dr 125 mozna poszalec... tu bym polemizowal :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.