Greedo Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 W moim DR chyba jest za uboga mieszanka - swieca ma elektrody lekko białe, a korpus swiecy czarny. Wykrecajac srube w gaźniku od składu mieszanki zwiekszam ilosc benzyny czy zmniejszam? Jak jeszcze moge zwiekszyc mu ilosc benzyny? Tylko iglica i sruba? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Poziom paliwa w gaźniku Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Ale pływak wyglada na nieruszny. Pozatymjakby był za mały to by sie dławił Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Iglica w przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Dobra odświerzam temat. Podniosłem iglice na ostatni ząbek, ustawiłem srube składu mieszanki tak jak w serwisówce, czyli wykrecona na 2 oborty. Swieca po 30 km nie zmieniła koloru co mnie niepokoi. Motocykl dobrze odpala, nie przerywa, wkreca sie na obroty. Trzy pytania:1. Jaki jest objaw za małego poziomu paliwa w gaźniku? 2. Wykrecając srube w gaźniku zwiekszam czy zmniejszam ilosc paliwa? 3. Jak ustawia sie poziom paliwa? ktora blaszke "gne" i jak poznac czy zaworek jest zamkniety kiedy mierze odległosc pływaków od korpusu? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Dobra odświerzam temat. Podniosłem iglice na ostatni ząbek, ustawiłem srube składu mieszanki tak jak w serwisówce, czyli wykrecona na 2 oborty. Swieca po 30 km nie zmieniła koloru co mnie niepokoi. Motocykl dobrze odpala, nie przerywa, wkreca sie na obroty. Trzy pytania:1. Jaki jest objaw za małego poziomu paliwa w gaźniku? 2. Wykrecając srube w gaźniku zwiekszam czy zmniejszam ilosc paliwa? 3. Jak ustawia sie poziom paliwa? ktora blaszke "gne" i jak poznac czy zaworek jest zamkniety kiedy mierze odległosc pływaków od korpusu?Ad1.Obejżyj dobrze świecę bo może szukasz dziury w całym. Pomocny będzie ten link znaleziony na tym forum:http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.htmlInne bardziej drastyczne objawy ubogiej mieszanki to plucie ogniem w kolanko, możesz to zaobserwować zdejmując tłumik w nocy i patrząc czy z kolanka nie wali ogniem. Ale skoro piszesz że wkręca sie poprawnie na obroty to znaczy że nie masz tego problemu.Ad2.Wkręcając śrubę zwiększasz (wzbogacasz) mieszankę paliwo - powietrze ale tylko dla małych i średnich otwarć przepustnicy.Ad3.Nie mam pojęcia i nie wiem czy to dobry pomysł z tym gięciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ad1.Obejżyj dobrze świecę bo może szukasz dziury w całym. Pomocny będzie ten link znaleziony na tym forum:http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.htmlInne bardziej drastyczne objawy ubogiej mieszanki to plucie ogniem w kolanko, możesz to zaobserwować zdejmując tłumik w nocy i patrząc czy z kolanka nie wali ogniem. Ale skoro piszesz że wkręca sie poprawnie na obroty to znaczy że nie masz tego problemu.Ad2.Wkręcając śrubę zwiększasz (wzbogacasz) mieszankę paliwo - powietrze ale tylko dla małych i średnich otwarć przepustnicy.Ad3.Nie mam pojęcia i nie wiem czy to dobry pomysł z tym gięciem. Dzieki za linka, u mnie przypomina najbardziej nr 20... niby ok wg tej strony. Co do tej sruby, to Adam M mowił o 2 rodzajach, albo sruba obrotów biegu jałowego albo sruba powietrza... wiem ze w DR w manualu jest to ta 1, ktora wykrecajac wzbogaca sie mieszanke. A wGS mam odwrotnie... Wiec to chyba nie takie oczywiste z tymi srubami Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Brutalnie odświerzam jeszcze raz. Serwisówka podaje 23+- 1 mm poziomu paliwa w gaźniku, mierzony od korpusu do górnej krawedzi bojki pływaka. Zmierzyłem i było 26 mm, zmniejszyłem do 24,5 tak mniej wiecej, albo nawet 24(niedokładny pomiar suwmiarką). Nie wiem czy dobrze to zrobiłem ale teraz powinien dostawać wiecej paliwa i juz nie dławić sie kiedy dluzszy czas jade 120 (pareset metrów na 5 tysiacach). Jutro mam zamiar sprawdzic. BTW jeszcze dwa pytania: dla sprawdzenia jechałem na 4 100 km/h i miałem 5 tysiecy, a nic sie prawie nie działo z motocyklem, czyli nie gasł, a juz przy 120 przy tych samych obrotach na 5tce zaczynał sie problem. O co moze chodzic? Wiekszy opor powietrza czy co? I drugie pytanie, 2mm zwiekszenia poziomu to duzo czy mało? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 No dobra, a jak go mierzyles ?Gaznik musi byc przechylony tak zeby zaworek lekko zamykal doplyw i mierzysz dystans od podstawy plywaka ( tam gdzie trzymajaca go blaszka wchodzi w plastik plywaka ) do krawedzi gaznika.Tak podaje fabryczna serwisowka mego Suzuki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) No dobra, a jak go mierzyles ?Gaznik musi byc przechylony tak zeby zaworek lekko zamykal doplyw i mierzysz dystans od podstawy plywaka ( tam gdzie trzymajaca go blaszka wchodzi w plastik plywaka ) do krawedzi gaznika.Tak podaje fabryczna serwisowka mego Suzuki. Adam M. U mnie pokazane jest że mierzy się to tak PŁYWAK i tak mierzyłem. Rozumiem ze po prostu przekrecam gaźnik go góry nogami tak ze pływak opiera sie o zaworek i mierze ogległosc? Edytowane 26 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.