Skocz do zawartości

DR mieszanka


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W moim DR chyba jest za uboga mieszanka - swieca ma elektrody lekko białe, a korpus swiecy czarny. Wykrecajac srube w gaźniku od składu mieszanki zwiekszam ilosc benzyny czy zmniejszam? Jak jeszcze moge zwiekszyc mu ilosc benzyny? Tylko iglica i sruba?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra odświerzam temat. Podniosłem iglice na ostatni ząbek, ustawiłem srube składu mieszanki tak jak w serwisówce, czyli wykrecona na 2 oborty. Swieca po 30 km nie zmieniła koloru co mnie niepokoi. Motocykl dobrze odpala, nie przerywa, wkreca sie na obroty.

Trzy pytania:

1. Jaki jest objaw za małego poziomu paliwa w gaźniku?

 

2. Wykrecając srube w gaźniku zwiekszam czy zmniejszam ilosc paliwa?

 

3. Jak ustawia sie poziom paliwa? ktora blaszke "gne" i jak poznac czy zaworek jest zamkniety kiedy mierze odległosc pływaków od korpusu?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra odświerzam temat. Podniosłem iglice na ostatni ząbek, ustawiłem srube składu mieszanki tak jak w serwisówce, czyli wykrecona na 2 oborty. Swieca po 30 km nie zmieniła koloru co mnie niepokoi. Motocykl dobrze odpala, nie przerywa, wkreca sie na obroty.

Trzy pytania:

1. Jaki jest objaw za małego poziomu paliwa w gaźniku?

 

2. Wykrecając srube w gaźniku zwiekszam czy zmniejszam ilosc paliwa?

 

3. Jak ustawia sie poziom paliwa? ktora blaszke "gne" i jak poznac czy zaworek jest zamkniety kiedy mierze odległosc pływaków od korpusu?

Ad1.

Obejżyj dobrze świecę bo może szukasz dziury w całym. Pomocny będzie ten link znaleziony na tym forum:

http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html

Inne bardziej drastyczne objawy ubogiej mieszanki to plucie ogniem w kolanko, możesz to zaobserwować zdejmując tłumik w nocy i patrząc czy z kolanka nie wali ogniem. Ale skoro piszesz że wkręca sie poprawnie na obroty to znaczy że nie masz tego problemu.

Ad2.

Wkręcając śrubę zwiększasz (wzbogacasz) mieszankę paliwo - powietrze ale tylko dla małych i średnich otwarć przepustnicy.

Ad3.

Nie mam pojęcia i nie wiem czy to dobry pomysł z tym gięciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1.

Obejżyj dobrze świecę bo może szukasz dziury w całym. Pomocny będzie ten link znaleziony na tym forum:

http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark_Plugs_catalog.html

Inne bardziej drastyczne objawy ubogiej mieszanki to plucie ogniem w kolanko, możesz to zaobserwować zdejmując tłumik w nocy i patrząc czy z kolanka nie wali ogniem. Ale skoro piszesz że wkręca sie poprawnie na obroty to znaczy że nie masz tego problemu.

Ad2.

Wkręcając śrubę zwiększasz (wzbogacasz) mieszankę paliwo - powietrze ale tylko dla małych i średnich otwarć przepustnicy.

Ad3.

Nie mam pojęcia i nie wiem czy to dobry pomysł z tym gięciem.

 

Dzieki za linka, u mnie przypomina najbardziej nr 20... niby ok wg tej strony. Co do tej sruby, to Adam M mowił o 2 rodzajach, albo sruba obrotów biegu jałowego albo sruba powietrza... wiem ze w DR w manualu jest to ta 1, ktora wykrecajac wzbogaca sie mieszanke. A wGS mam odwrotnie... Wiec to chyba nie takie oczywiste z tymi srubami

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brutalnie odświerzam jeszcze raz. Serwisówka podaje 23+- 1 mm poziomu paliwa w gaźniku, mierzony od korpusu do górnej krawedzi bojki pływaka. Zmierzyłem i było 26 mm, zmniejszyłem do 24,5 tak mniej wiecej, albo nawet 24(niedokładny pomiar suwmiarką). Nie wiem czy dobrze to zrobiłem ale teraz powinien dostawać wiecej paliwa i juz nie dławić sie kiedy dluzszy czas jade 120 (pareset metrów na 5 tysiacach). Jutro mam zamiar sprawdzic.

 

BTW jeszcze dwa pytania: dla sprawdzenia jechałem na 4 100 km/h i miałem 5 tysiecy, a nic sie prawie nie działo z motocyklem, czyli nie gasł, a juz przy 120 przy tych samych obrotach na 5tce zaczynał sie problem. O co moze chodzic? Wiekszy opor powietrza czy co?

I drugie pytanie, 2mm zwiekszenia poziomu to duzo czy mało?

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a jak go mierzyles ?

Gaznik musi byc przechylony tak zeby zaworek lekko zamykal doplyw i mierzysz dystans od podstawy plywaka ( tam gdzie trzymajaca go blaszka wchodzi w plastik plywaka ) do krawedzi gaznika.

Tak podaje fabryczna serwisowka mego Suzuki.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a jak go mierzyles ?

Gaznik musi byc przechylony tak zeby zaworek lekko zamykal doplyw i mierzysz dystans od podstawy plywaka ( tam gdzie trzymajaca go blaszka wchodzi w plastik plywaka ) do krawedzi gaznika.

Tak podaje fabryczna serwisowka mego Suzuki.

 

Adam M.

 

U mnie pokazane jest że mierzy się to tak PŁYWAK i tak mierzyłem. Rozumiem ze po prostu przekrecam gaźnik go góry nogami tak ze pływak opiera sie o zaworek i mierze ogległosc?

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...