Skocz do zawartości

świece


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

napewno nie jest normalne ;)

u mnie było podobnie-jeden cylinder się zalewał!

pomogła regulacja mieszanki-zbyt bogata była

i co dziwne- nasmarowanie linki od ssania-zacinała się na jednym gaźniku i zimny palił jak trzeba a ciepły juz nie chciał

aha-no i przy okazji wymieniłem świece-co też znacząco pomogło

 

pozdrawiam

Edytowane przez igner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko:

1) na ssaniu to pierwsze 300-500 m, potem zawalisz swiece

2) wymieniłem badziewie (NGK) na 3-elektrodowe "Iskry", dobrane oczywiście odpowiedniki (od tego momentu żadnych problemów)

3) regulacja mieszanki wg manuala, przypomnij na priva to napiszę, musze poszukać, z wysłaniem problem - pdf 50 mb

Pozdrowienia

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też walczyłem z zapalaniem. Za radą kolegi "Calmicoko" wymieniłem NGK na Iskry i przeczyściłem gaźnik. Dzisiaj skończyłem skręcani i silnik pięknie zagadał bez żadnego problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co się tak wszyscy uparli na ten NGK?

może to zależy od moto jakie mu pasują???-ja miałem w swoim moto kiedyś NGK i było wszystko ok ale ich czas się skończył i chciałem nawet kupić Denso(wszyscy chwalą)ale nie było na miejscu a przesyłka drugie tyle co świece wieć podziękowałem- kupiłem NGK i pali dalej jak trzeba!

Także ja się jak narazie tym nie sugeruje

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy powiedzcie mi zy to normalne że moja Virażka 535 czasami się zalewa przy odpalaniu ? i muszę czyścić świece i wtedy odpala ? czy to norlmalne ?

 

dokladnie - nie jest to normalne - daj do regulacji gaznikow (synchronizacja i w tym wypadku REGULACJA MIESZANKI) i jeszcze warto filtr powietrza zmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po wymianie swiec i filtra powietrza

pali zawsze od pierwszego krecenia

 

ale ssanie wyciagam do polowy, jak do konca to sie zaleje

nie wiem moze ko kwestia regulacji linki czy co

 

aaa no i po 300 km padla mi jedna swieca NGK :icon_mrgreen: wstawilem nastepna

i juz jest ok.

nie wiem dlaczego padla swieca

dlatego zawsze mam pod reka jakas swiece i klucze

 

 

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do NGK dobre ale w tej cenie kupisz Iskrę trójelektrodową i ta jest napewno lepsza. Co do świeć ogólnie. Po założeniu nowych należy moto odpalić i przejechać się choćby z 10 km świece się wtedy "wygrzewają". Dość często się zdarza, że jeżeli po założeniu świec odpalimy sprzęt i zaraz go zgasimy to już z następnym odpalenie mogą być kłopoty. Co do regulacji składu mieszanki byłbym z tym ostrożny. Regulacja "na oko" nic nie da a napewno pogorszy sprawę. Do tego potrzebny jest specjalistyczny warsztat z analizatorem spalin. W Twoim przypadku prawdopodobnie wystarczy synchro gaźników, ustawienie przerw na świecach i ich oczyszczenie i wysuszenie. Co do zalewania. Wtryśnij troch oliwki do linki ssania i sprawdź czy palenie na ssaniu jest potrzebne (jak jest ciepło to nie zawsze).Dobrze jes też sprzawdzić przewody wys. napięci i fajkę. Stare i zetlałe dają często zrzuty - przeskoki iskry na masę. Wymiana lub oczyszczenie filtra powietrza jest zawsze potrzebna. Należy też sprawdzic krućce gumowe przed i za gaźnikiem- mogą być sparciałe - dziurawe co też wpływa na "palenie" a objawia się ''strzałami' w gaznik.

Pozdrawiam Jurek :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

co do ssania to musisz moto wyczuć jak mu "pasuje"- ja wiosna/jesień pierwsze odpalenie na ssaniu poźniej jak już jeżdże to odpalam bez ssania , nieraz tylko lekko odkręcając manetke przy odpalaniu a jak jest gorąco to w ogóle bez ssania inaczej się zalewa!musisz to samemu wyczuć metodą prób i błedów.

a świece trzeba wygrzewać to fakt-też o tym nie wiedziałem kiedyś ale trochę się doedukowałem i nie popełniłem tego błędu co Ty :D

Spr. też to ssanie czy się nie zacina - u mnie był z tym problem

i wyczyść świece a jak masz $$$ to zrób synchronizacje i w droge :D

 

pozdrawiam

 

a i później wymieniłem filtr powietrza ale i bez tego z odpalaniem już było ok

Edytowane przez igner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam, ja mam takie pytanie poniewaz w najblizszym czasie wypadałoby wymienić w moim motocyklu jakim jest yamaha xj600 swiece zapłonowe

 

i pytanie jest nastepujace, czy warto inwestowac w świece irydowe ktore sa zwykle dwa razy droższe od tradycyjnych?

 

czy moze kupic takie tradycyjne jakie sa zalecane czyli NGK CR8E?

 

a moze polecacie jakies inne? :icon_mrgreen:

 

probował ktos z tymi irydowymi w XJ'ocie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...